Velg forum
Søk forum
Tråd:

De keivhendtes feilaktige gen må vekk!

Antall innlegg: 72
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
zelda7
De keivhendte.
En folkegruppe født med en mutasjon som forandret den naturlige blomstringen for alltid. Siden tidenes morgen har det vært vanlig for folk å skrive, og å utføre enhåndtlige oppgaver med høyrehånden. På den måten gud ville vi skulle bruke hendene våre. Den gjennomsnittlige keivhendte er ikke bare en vanlig person, men en ond parasitt. Istedenfor å destruere seg selv, for å hindre disse kromosomfeilene å spre seg, kjører de keivhendte så egoistisk fremover i en parademarsj for å ta over verden. En så ondsinnet, og unaturlig handling kan vi ikke ha i vårt samfunn!

Ned med totalitærisme, ned med de keivhendte!

Vi kan ikke tillate et nytt Benito Mussolini regime, vi kan ikke tillate en ny herjing av sosialisme!

Skal vi virkelig bare sitte å se på, mens de keivhendte sakte men sikkert fører over en ny verdenspolitikk, og så egoistisk slipper ut mer CO2 i naturen? Skal vi virkelig sitte å glo på at vårt eget noble blod, blir forandlet til en gusjegrønn sevje? Skal vi virkelig la de keivhendte innføre sin hypokritiske reform?

VI MÅ STÅ OPP I DAG
Vi kan ikke avvise at denne form for kromosomfeil, kun kan sammenlignes med en ting gjennom verdenshistorien, nemlig Nasjonalsosialisme.

Det er tross alt en høyrestilt verden, og den har vi bare en av.
Japan er som Kryptonitt for meg, uwaa~
gnomely
hmm...har en slags blanding jeg ...bruker begge til forskjellige ting...venstre skriver jeg med..men er sterkest med høyre..

når jeg var på boksing...så sa treneren min at jeg skulle stå i den stillingen for venstrehendte..men dette var feil..pga jeg bokser høyrehendt..

bruker hammer med høyre...men enkelte verktøy bruker jeg venstre med..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
Dette er en annonse:
TommyK
Jeg er opprinnelig venstrehendt, men har brukt mye tid på å utvikle det så nå er jeg nesten perfekt "tvehendt". Eller "ambidextrous" om du vil.
Altså like god med begge hender.

Jeg tar derfor ingens side, stiller meg på den nøytrale midten
og passer mine egne saker
jonaskram
Jeg er så høyrehendt som mulig. ENESTE jeg gjør bedre med venstre er å fiske opp noe som ligger i venstre lomme.

Genial blogg though xD
Shoot, coward! You will only kill a man!
kokiri
Å hold kjeft da xD

Er både høyre OG venstre hendt jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Baardern
Det sier du bare fordi du ikke kunstnerisk. Har hørt at flere genier og kunstnere er keivhendte, men er ikke alltid like fett å skrive med penn for så å finne ut alt blekket er fint fordelt utover arket.
Jævelhøns
sowns
jeg har to hender jeg så jeg er både høyre og venster hendt.
men viss jeg skal velge må jeg velge høyre
Note that i did not say Ghillie suit, because it is clearly JUST a scarf
zelda7
Det kunstneriske aspektet ved å være keivhendt, fungerer i teori, men ikke i praksis. For å være kunstnerisk må man ha en veltrent hånd som kan utføre slike oppgaver.
Filimonki
Enig! Ned med... Det..!
"It handles like a tank. It hits like a tank. It even feels like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
Onkel Gerda
Jeg er venstre hendt, hold sjeft din satan
...
"I like intelligent women. When you go out, it shouldn't be a staring contest." - Frank Sinatra
Ednerf
gnomely: jeg også! hitler var høyrehendt!
Ps: legg meg til som venn og på xbox live navn "ednerf"
litestorm
Ja men det er jo både fint og flott...
Big Lawls. Very big ones...
P-Dude
Jeg er handicappa med venstre hånd.
Klarer kun å gjøre ting med høyre
Underskrevet: P-Dude (jeg var tom for ideer, ok?)
dr peace
Begge deler!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
blyantkvesser
Jeg er høyre hendt, og klarer såvidt å gjør noe med venstra Sliter også med å skyte med venstra på fotball
holla holla get dollar
zelda7
Hvis jeg ser noen som er tvehendt, og velger å bruke venstrehånda kommer jeg til å skyte den av på stedet.
Joeminator
Ser ikke for meg runking uten høyrehanda... FJERN DE KEIVHENDTE!
<3<3<3
AcH Clawed
Jeg er venstrehendt...
Hva er det vi gjør så veldig galt bare fordi vi bruker en annen hånd? Vet at vi har en mutasjon som har gjort høyre hjernehalvdel sterkere enn den venstre.
Men den greia med CO2 og nye politiske retninger?
Ikke få meg til å le.
Remember Reach
zelda7
Det er da bare relativt at en venstrestilt hjerne må forbrenne mere gasser, klumse mer med miljøet, og tenke kommunistradikalt.

Ikke få meg til å le.

LA DE HÅNDDOMINANTE SEIRE
Enro
Fail! Det er venstre hjernehalvdel som styrer høyresiden av kroppen, og omvendt.
Er selv en av de få fullstendig høredominerte, de fleste har en lett blandig av hvilken hjernehalvdel de foretrekker å bruke til hva.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
69 Big boss 69
Hvorfor vil du ha vekk alle venstre hendte, de er mennesker de også. Uansett hvorfor er det en så big deal?

Jeg er høyrehendt selv
Would You Kindly?
Joeymacflow
Det kunstneriske aspektet ved å være keivhendt, fungerer i teori, men ikke i praksis.

Gjør det vel! Uansett fuck alle dere som sier vekk med venstrehendte. Kommer aldri til å få vekk en eneste venstrehendt uansett. Mohaha.

Cirka 10 % av alle menn, og 8 % av alle kvinner er venstrehendte. GL med å få alle til og slutte!
Politikk er krig uten spill av blod.
psn-soldier
Dette er faktisk forskjellsbehandlingen. Å si keivhendt i seg selv er også frekt. Dessuten. Hvem skulle spillt venstre ving hvis ingen var venstrehendt. Jeg tror også det ikke har noenting med kromosomene å gjøre. Det har med hva du pleier å gjøre. En ting til: Hvorfor søren skal venstrehendte splippe ut mer CO2? Hvis du sier folk skal vekk for det må du bli tatt vekk. Du din lille gris som sitter og promper foran den store pc-stolen din.
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
TommyK
Btw. For oss som er venstrehendte
er det faktisk dere andre som er keivhendte...
konsollforkjemper
Vel, punkt en er jo at det ikke finnes noen gud, to at den her var litt hitler(selv om det ble tatt med en kraftig klype salt)...og hvordan fant du framtidsplanene fra forrige keivhendtmøte?
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- <b>Fet tekst</b> <i>Kursiv</i> <u>Understrekning</u>

Poll Hvor mye penger bruker du på spill i måneden?
  • 29% 0-200
  • 43% 200-600
  • 18% 600-1200
  • 3% 1200-2000
  • 0% 2000-3000
  • 7% Over 9000
Resultat
Store locator
Nyheter | Beta-tester | Anmeldelser | Artikler | Gadgets | Tema | Film | Magasinet | Abonnement | Last ned PDF | Finn butikk | Club | Forum | Blogger | Brev | Medlemsrecensioner | Konkurranser | Bli medlem | Downloads | Grupper | GR-TV | Kontakt | Annonser | Redaksjonen | Cookies |
Gamereactor Gamereactor since 1998 - Published by Gamez Publishing A/S Strandvejen 72 st. mf, 2900 Hellerup, Denmark