Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel dette er en "fortsettelse" av mine 3 forrige blogger, les dem først hvis du ikke har lest dem.

Som dere vet skulle jeg si til henne jeg likte at jeg likte henne, det eneste problemet er at jeg ikke fikk snakke med henne alene.
Hun var alltid med venner så jeg tok ikke og gikk bort og spurte om jeg kunne snakke med henne alene.

Jeg er fryktelig skuffet over meg selv, men jeg har tenkt på en annen løsning ettersom hun er for det meste med venner.
Jeg tenkte kanskje jeg kunne si det til henne på MSN, jeg er en av de personene som klarer best å si enkelte ting ved chatting.

Hva synes dere? Bør jeg si det til henne på MSN og få det overstått, eller er dette noe som er best å si personlig?

EDIT: Jeg har kommet på en ide som binder de to litt sammen, jeg spør henne på msn om jeg kan få snakke med henne litt før skolen imorgen og si er det da. EDIT SLUT
  • 0
Uhm... Dette her er ikke ment personlig til deg på noen måte, men skal jeg være ærlig har jeg alltid syntes at folk som sier sånne ting på sms/msn er litt... pysete:/ Jeg vet det er skummelt og greier, men tror du virkelig hun syns det er veldig kult at du ikke engang tør å si til henne at du liker henne, face to face?

Mitt råd: Ta mot til deg, bit det i deg og si det til henne neste gang du ser henne. Det er ikke no galt i å spørre om du kan få snakke litt med henne alene en liten stund
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
hamletsss: Jeg tenkte litt på det selv, jeg er nok en av pysete
  • 0
er du gal, ikke si det over chatt.
kom deg opp på beina å si det til henne, bare spør om du kan prate med henne alene litt.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Ville gått for den kombinasjons løsningen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Du burde finne motet ditt å gå bort til henne og forklare saken. Det kommer til å bli vankelig men det er mye bedre en å si det over MSN/SMS.

Lykke til Romeo, holdt oss opptatert
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Enig med hamletssssssssss, det her er en situasjon som du klart må snakke med henne om, close-up. Just go for it, og spørr henne. Jeg venter på del 4
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
spør ikke over msn, aldri!
ta mot til deg gut og marsjer bort å spør med en gang hun er alene og det går sikkert fint.
lykke til
Per aspera ad astra
  • 0
Gjør det du føler er riktig, men vær sikker på din sak
  • 0
Aye, jeg er enig. Ikke bruk MSN. Lykke til, horndog ;)
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Snakk med henne på MSN ( ikke la henne mistenke noe... Eller... ) og avtal at dere kan møtes på skolen alene en plass. Og da kan du stramme deg opp og være en ordentlig mann
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Ikke MSN vær så snill. Da blir det for rart.


1: Hun synes kanskje det er rart.
2: Da må du grue deg hele dagen og i morgen for å si det.
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Bare gjør det du føler ar best.
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Lykke til, og for all del; Ikke si det via MSN! Face to face gir et mye bedre inntrykk.;)
Love is our resistance!
  • 0
Enig med de fleste andre her, face 2 face er MYE bedre en msn eller sms, så gjør det ansikt til ansikt, kanskje hun blir så revet med at hun kysser deg!
Det blir i tilleg mye enklere å finne ut hva hun egentlig føler fordi det blir brått, istedenfor at hun kan tenke på dte hele kvelden til dagen etter når hun møter deg
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Gleder meg til del 4/5 av bloggen din, som alle vet går alt bra til slutt.
  • 0
Zuil: Får håpe det går bra da
  • 0
Har gått noen dager nå..
Hvordan gikk det?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!