Velg forum
Søk forum
Tråd:

De venstrehendte må bort

Antall innlegg: 63
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Majesty
Etter å ha lest zelda7's meget opplysende og velformulerte blogg om de vederstyggelige venstrehendte og deres rolle i dagens samfunn, begynte jeg og tenke. Hvorfor skal vi tillate venstrehendte i vårt samfunn? Hvorfor er venstrehendte så sykt stygge? Hva er forskjellen mellom en tungt psykisk utviklingshemmet person og en venstrehendt person?(Fint lite) I denne bloggen skal jeg ta for meg de venstrehendtes roller i samfunnet, eller snarere deres mangel på roller.

Det er allmenn kjent at venstrehendte er noen ufordregelige hippieslasker uten arbeid som tigger på gata. Men hvorfor ble det slik? For å finne svaret på det må vi gå helt tilbake til Jesus' liv og død.

En av Jesus' beste venner, var Judas Iskariot, den eneste av de venstrehendte profetene. På det berømte maleriet "Nattverden", av Leonardo DaVinci kan vi se at Judas holder glasset i sin venstre hånd. Som jeg håper dere vet, var det også Iskariot som førte til Jesu død.

Iskariot kan dermed regnes som stamfaren til de aller fleste venstrehendte i dag. Og likesom sin stamfar, er også dagens venstrehendte noen pøbler.

Det er regnet ut at en høyrehendt i Norge i dag tjener gjennomsnittlig 500000 kroner. Den venstrehendte tjener derimot bare 10000 kroner(Kilde: www.righthandedpower.com).
Hva sier dette oss? Jo, de venstrehendte er en rase som ikke evner å få hjernen til å fungere optimalt.

De venstrehendtes forsøk på å ta over verden

I Dallas, 1963, ble den Amerikanske presidenten John F. Kennedy brutalt myrdet. Drapsmannen, Lee Harvey Oswald, var venstrehendt.

Mannen som drepte Mahatma Gandhi, var venstrehendt, og like før drapet på Gandhi ropte han: "LEFT POWER FOR WORLD DOMINATION!"

Claus von Stauffenberg, som sto bak det mislykkede attentatet mot Hitler, var venstrehendt. Var Stauffenbergs mislykkede attentat egentlig et forsøk på å ta over verden og utrydde alle høyrehendte? Sannsynligvis.

Gitt disse nevnte eksemplene ser jeg det som meget sannsynlig at de venstrehendte står bak en stor konspirasjon for å ta over verden, og drepe alle oss velfungerende, normale mennesker.

Den endelige løsningen

1. Samle alle keivhendte i et stort bur på Grini.

2. Systematisk utrensing av venstrehendte ved bruk av gasskamre og skyting.

3. PROFITT!

Relevante sitater:

"Left-handed people are freaks of nature." - Eric Cartman

"If I had to choose between being left-handed, or dying, I'd rather die." - Queen Elizabeth II

"Keivhendte personer er ikke mennesker. Det er ikke noe menneskelig med dem. De er som padder, bortsett fra at padder er mye smartere, da." - Ivar Hoff

The only thing worse than jews, are left-handed people!" - Adolf Hitler
Naturkreftene fikk kreftene av meg
Erro
Haha Helt enig, venstrehendte må bort xD
Katt?
Dette er en annonse:
Petrol
Hehehe! Genial blogg. Lo flere steder, og det hele ble enda morsommere siden jeg er en freak of nature og dummere enn en padde. Well done!
Trolololololololololo
Jompapa
Din beste blogg hittil Deres Majestet!
"We're using Y-wings because of their greater firepower. But they move like a sleepy Hutt, so watch it."
Daniel Guanio
GR®
Heheh. Men tenk: selv om en venstrehendt person hadde greid å ta over verden, så hadde han fortsatt hatt behov for en høyre hånd ; D
Det e flott, det.
Matscoolio
Sanne ord, Majesty.

Men personlig synes jeg at vi bør samle alle keivhendte i et bur på Svalbard, så sjangsen for at andre keivhendte kommer for å redde dem blir mindre.
Don't you even dare touch my touch you touchy faggot!
Predator
Broren min er venstrehendt.

"I love the Power Glove. It's so bad." Lucas, The Wizard.
Kero79
Støtter denne
Periso
Keivhendte kommer aldri til å ta over verden hvis de er dummere enn padder... Det er jo åpenbart

En av de beste (morsomste) bloggene hittil.
Jeg bor ikke hos mamma, hun bor hos meg... Men hun betaler skatt.
jonaskram
Herregud! dette er bare kongelig (no pun intended)! Faen... de sitatene der kan jeg virkelig tro på også x)
Shoot, coward! You will only kill a man!
quakecry
You're so full of shit Majesty!
Oh well, du slapp ihvertfall å komme på flyhavarikommisjonen på natgeo-channel" Konsollforkjemper om skoletur til London, ødelagt pga vulkanaske.
vidar41
haha XD er selv venster hendt... PREPEARE FOR WAR LEFT HANDERS. We will show no mercy...
McStudios
fra mobilen\n \n Dette er faktisk rasisme, som kan ramme uskyldige mennesker. Selv er jeg venstrehendt, for 4 i norsk, 4 i matte og 5 i engelsk. Jeg er god til a tegne og har vanskeligt for a ikke dele.\r\n\r\nNoe du ikke har skrevet, er at Hitler, Stalin, Osama og veldig mange terrorister og kriminelle er hoyrehendt. Og at de penge greiene kom fra righthandpower eller hva det na var overasker meg ikke.\r\n\r\nOg om det virkeligt var en konspirasjon, ville det ikke vert om dreping av hoyrehendte, men a fjerne rasistiske tullinger som tror at alle er som den ene.\r\n\r\nOm du seriost mener det om denne bloggen er du rasist, og du skremmer meg over hvordan noen kan skrive slikt.
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
Joeymacflow

tøff1 som jeg pleier å si.
Politikk er krig uten spill av blod.
HitmansBullet
Herrejesuskristus, så sykt tankevekkende denne bloggen var!!11
De venstrehendene må bort, og vi må handle fort for å hindre spredningen av diagnosen keiv i samfunnet.

Jeg stemmer for et dobbelt-diktatur i Norge med Majesty og Zelda7 i ledelsen!
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
sonic og link
okey...
Did you hear about the kidnapping? Oh the kidnapping? But then the kid woke up, get it? kid napping. Ho ho i have a million of them.
alien killer
Damn. Stærke ord det der gitt!!! Ja har mange kamerater som er venstrehendt og må nok si at alle er multitalenter ellers god blogg
Blood orgy FTW!!!
litestorm
Steike, Majesty blogger godt, om noe fornuftig!
Big Lawls. Very big ones...
Jompapa
Tror ikke vi skal være redde for krig. Det lages saks for keivhendte og kopper for keivhendte, men ikke våpen for keivhendte.
"We're using Y-wings because of their greater firepower. But they move like a sleepy Hutt, so watch it."
Skreifiskaren
ahahaha dette var kjempemorsomt altså jøsses
Men sykt seriøst, denne blogg"trenden" (jo, 2 blogger er en trend) suger
Would you like to know more?
sowns
Er det sant, skal de venstrehendte ta over verden ?
og nå må vi for alvor kvitte oss med disse monstrene ?
neida tror ikke på slike konspirasjons teorier, men jeg tror heller ikke på romvesner.
Btw. god blogg hehe
Note that i did not say Ghillie suit, because it is clearly JUST a scarf
blyantkvesser
Haha, jeævlig bra blogg! Klapp for deg, din beste hittil!
holla holla get dollar
Recon Thunder
Jeg er venstre hendt sjøl men jeg prøver å begynne å skrive med høgre for det er så jævlig travelt å få bly og blekk på handa
I post, like a boss !
andreasro
Er venstrehendt selv. Utrolig plagsomt når jeg og en kompis spiller på samme pc, og så må vi bytte musa på hver sin side etter som hver av oss spiller..
Lompi
Broren min er vendstre hendt, wait a minute................. sånn nå har jeg fikset problemet, vent litt............. må gå, mamma spør hvorfor broren min ligger død i kjellern.
What the fuck are u looking at!!!
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- <b>Fet tekst</b> <i>Kursiv</i> <u>Understrekning</u>

Poll Hvor mye penger bruker du på spill i måneden?
  • 29% 0-200
  • 43% 200-600
  • 18% 600-1200
  • 3% 1200-2000
  • 0% 2000-3000
  • 7% Over 9000
Resultat
Store locator
Nyheter | Beta-tester | Anmeldelser | Artikler | Gadgets | Tema | Film | Magasinet | Abonnement | Last ned PDF | Finn butikk | Club | Forum | Blogger | Brev | Medlemsrecensioner | Konkurranser | Bli medlem | Downloads | Grupper | GR-TV | Kontakt | Annonser | Redaksjonen | Cookies |
Gamereactor Gamereactor since 1998 - Published by Gamez Publishing A/S Strandvejen 72 st. mf, 2900 Hellerup, Denmark