Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Min random'e blogg: Jul

Antall innlegg: 8

fiskebob
Nå skal jeg lage min egne, max random'e blogg, der hvor jeg skal skrive ned alt som detter inn og ut av huet mitt. I dag står jula for tur

Det er ikke lenge til jul, (yeeey) og alle gleder seg, untatt de som feirer pakkisjul og spiser grandis istedet for ribbe.

Imorra skal jeg spise grøt på skolen. Også skal jeg ha på meg nisselue. Hva er vel jula uten nisseluer? Og nisser generelt? Så må man ha grøøøøt. Og marsipangriser. Og juletrær, men det har vi ikke på skolen. Eller jo, men den er lagd av pinner som former trekanter, så da teller det ikke.

I gangen på skolen har vi en CDspiller. Den spiller "feliz navidad" sangen døgn inn, og døgn ut. Det er flere sanger på CDen, men de får aldri sin tur, "feliz navidad" er en favoritt på skolen, og dominerer derfor alle andre julesanger.

Det er fryktelig kalt ute. Også er det litt snø. Jeg har troa på en hvit jul i år, for en gangs skyld. Jeg er lei av de grønne. Det er også is ute. Jeg sklei på den idag. Det svei. Landa rett på stumpen. Men nok om det. Idag var det så kalt ute at når jeg kom inn kalte folk meg for rudolf.

På skolen så vi nightmare before christmas, også så vi ferdig en film vi har drivi å sett på lenge: "The Green Mile". DET er bra film det! Anbefaler den til alle og enhver.

Jeg gleder meg til jul. Det er bare en uke igjen. Det er ikke lenge. POFF!!! så er den der. Men vi må vente i en uke før det sier POFF. Så da sier det ikke POFF alikavell. Fordi tida går så tregt når man venter.

Men nå har jeg ikke noe mer på hjertet, så da var denne randome julebloggen ferdig, så god jul alle sammen, eller som de sier på amerikansk; merry christmas. Eller som på sangen: Feliz navidad................................................. (dududu dudu, feliz navidad, du du du dudu, feliz navidad, prospero año y felizidad. I wanna wish u a merry chrismas.....)
Lets put a smile on that face!!
nintendodude
Jeg har sagt mine meninger angåend feliz navidad...

The Green Mile er fantastisk. Vi ser desverre aldri gode filmer på skolen. Bare mye dritt som læreren har med.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
Spreeky
Du er 15 år og skriver veldig mye feil.

Randome - Random
Idag - I dag
Imorra - I morra(morgen)
kalt - Kaldt

Hva er det med pakkisjul? Hvordan vet du at de ikke gleder seg til jul. Du begynner setningen din med ganske mange: Og, også og eller som ikke er bra.

God Jul til deg. (Hadde ikke noe andre ting å gjøre på )
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
Deiron
Alt Spreeky sa

Btw råder jeg deg til å ikke skrive random blogger mer enn en gang i måneden elns ...

Det er bra den første gangen, men det blir ikke så bra med repeterende.

Det blir som å se samtlige filmer som Sacha Baron har vært med i etter hverandre... Bare at det er uansett morsomt x)))
*Hyrule Soldiers* "Oh, I'm sorry but the princess is in another castle"
Gamer123
Ser ut til at alle chiller'n på skolen utenom min klasse disse dager. Jaja, for å sitere en svært ålreit lektor; "Man er på skolen for å lære, ikke for å spise bananer." Hva nå enn det skal bety... Du får ha en god jul, da
En Fuego!
fiskebob
hihi, følte at je faila denne her ja bare kjeda meg heeeeftig. takk for rettinga da, er fortsatt litt noob jeg
Lets put a smile on that face!!
Gamer123
Synes den var bra, jeg ^^
En Fuego!
The Alexander
Pakkis jul var det beste ordet ^^
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 3% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 44% The Last of Us
  • 8% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 9% Noe helt annet
Resultat
albaga: Ute i det fine været med energidrikk. Deilig.Følg
2013-05-18 17:37
Gamingisforlife: Har vært innestengt på jobb i dag, var faen glovarmt. Nå skal varmen nytes på terassen med en kald pils eller 12.Følg
2013-05-18 17:33
sunnygamer23: huff å huff!! så grusomt varmt. :(Følg
2013-05-18 17:13
Tommy Kvaernerud: 31 grader her i Tønsberg nå. Noen bedre? Eller skal jeg si værre, ettersom jeg ikke liker varmen.Følg
2013-05-18 16:48
sonic og link: TK: Er også varmt her i Bergen, kan ikke kalle det noe annet enn sommer.Følg
2013-05-18 16:05
Tommy Kvaernerud: 27 grader i sola og stort sett vindstille... dette blir for mye for meg. Holder meg i kjelleren med 15 grader.Følg
2013-05-18 14:31
Duck Song: Velkommen tilbakeFølg
2013-05-18 14:24
The Gamer 459: Okay. Nå er jeg tilbake på GR! Forhåpentligvis i en god lang stundFølg
2013-05-18 13:08
sonic og link: Da blir det litt anime seeing, har en god del serier jeg må ta igjen.Følg
2013-05-18 13:01
Music og Gameiac: Det var sinnsykt varmt i natt, fikk ikke sove før rundt 3-tida -.-Følg
2013-05-18 12:55
sonic og link: Hvorfor fortalte ingen meg om Nintendo Directen som var i går? http://www.nintendo.com/nintendo-direct/archive/05-17-2013/Følg
2013-05-18 12:41
xXAkresSXx94: @sonic og link: Ja, det virker som om noen har falt av litt i det siste.Følg
2013-05-18 12:14
sonic og link: Akres: Virker som de fleste har vært lite aktive i det siste.Følg
2013-05-18 12:10
albaga: Resten av helga blir å slappe av. Neste uke er det jo eksamen...Følg
2013-05-18 09:47
The Cookiemonster: http://www.gamereactor.no/blog/the+cookiemonster/59071/ Introduksjonen til en ny bloggserie. Check it out!Følg
2013-05-18 03:16
xXAkresSXx94: Har vert lite aktiv i dag...Følg
2013-05-18 01:10
sonic og link: Har en god del av både spill og serier, som jeg må få unnagjort, kommer godt med at jeg har lang sommerferie.Følg
2013-05-18 00:15
Crazy Eyed Gamer93: Spiller en ekte undervurdert kult klassiker, Wave Race 64 Følg
2013-05-17 22:35
sonic og link: Da blir det å fortsette fra Pokemon Mystery Dungeon demoen.Følg
2013-05-17 21:29
BETA +