Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da har BF:BC 2 multiplayeren demoen kommet ut. Xbox-demoen var forventet 4. februar, men i dag skrev Dice på twitteren sin for ca. 20 min. siden at demoen er ute.

Twitter: http://twitter.com/OfficialBfbc2

Jeg trodde selvsagt ikke på dette og gikk da på xbox.com for å sjekke dette. ''Battlefield: Bad Company 2'', skrev jeg inn i søkeboksen. Nettsiden lastet opp og jeg kunne ikke tro mine egne øyner! Demoen var faktisk ute!

http://marketplace.xbox.com/nb-NO/games/media/66acd000-77fe-
1000-9115-d802454108a8/


UHELDIGIVIS, sitter jeg på skolen og skal ikke hjem før klokka 3. OG, Jeg har ikke Gold og skal ikke kjøpe det før til helgen!
Så... Kan noen dempe smerten min og gi meg 48 live trial? Jeg vil alltid huske den dagen DU gjorde en stor tjeneste. You will always be in my mind <3

(Why won't smileyfaces work) :(

See ya in tha match'
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Comany, hva er det mon tro, hehe. Får vel sjekke det ut da.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Takk for det Skal rette feilen
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Synd jeg ikke har 360

Får vel vente på pc-betaen da...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Fikk nettop RRoD så håper at demoen kommer på PSN, men men... det hadde ikke vert dommedag for meg vis jeg ikke får demoen, var jo tross alt med i BETA testingen =)
og lykke til med og skaffe 48 H trail ;)... alle mine er ikke gyldige -.-' så jeg har ingen til deg dessverre ...
kjetil
  • 0
Alltid hyggelig å hjelpe. Kommer mest sannsynlig ikke til å kjøpe det da, dessverre, er ingen mega fan av FPS. For all del, det er kult, men jeg er mer glad i fantasy.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Laster den ned nå
  • 0
1t og 20min til skolen er slutt
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Kommer det en demo til PS3?
  • 0
Ja, 4. februar
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
4. Februar? Hah!
Men jeg er hjemme nå... er 24% i nedlastningen... Jeg begynte nesten å grine når jeg så den på Xbox Live.... I LOVE DICE!!!!

SEE YOU IN THE BATTLEFIELD!!!
  • 0
rått!Laster ned nå!Greit om jeg adder deg på live?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Wow! Denne måå jeg laste ned! (Slår på xbox)
  • 0
meh, har kode til pc betaen jeg
  • 0
Eplemos:

Ingen problem , må bara kjøpa live i dag
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Skulle gjerne gitt deg en 48-timers kode, men har ikke muligheten til å få tak i den før Søndag. Det samme med demoen for min egen del...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
AcH Clawed:

48 timers kode virker ikke. Du kan ikke laste ned demoen. Prøvde det før jeg kjøpte gold
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
KOM INN PÅ ET MATCH!!!! YES!!!! 2timer med inntens prøving!

Lagt til 2010-01-28 20:26:
Det leger som F###!! vis dette ikke blir fikstet har DICE et STORT problem!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Er BF:BC bra?
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!