Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag vil 600 ungdommer i puberteten samles på Stokka Karismasenter. Etter et slapt måltid og noen snåle ritualer vil hele gjengen samles som en stor svett klump. All skikk og bruk vil glemmes idet lydbølger sendes ut av de svarte boksene. I det øyeblikket vil hele gjengen forvandles til en svær bølge. Jeg har sett dette før og har overlevd det. Jepp, i kveld er det nemlig nyttårsball for Kannik Ungdomskole.

På denne tiden i fjor fikk jeg (i åttende den gang) vite om skoleballet. Noen dager etterpå var dagen her og hele åttende entret bygget, pene som få. Fire timer etterpå var jeg og mine medelever svette små unger som aldri hadde hatt det så gøy. Jeg har derfor store forventninger til årets ball som er i dag klokka seks kan du si.

Men det er jo litt synd at det ikke vil bli en like stor overraskelse som i fjor, nå vet jeg jo hva som vil skje... Heldigvis har mine medelever blitt penere siden i fjor kan du si, så kvelden blir nok fin den J

Forresten, jeg skal prøve å få skrevet en blogg ca. klokka halv tolv i kveld der jeg beskriver hva jeg føler da. Får håpe jeg ikke har for mye pipelyd i ørene...

Bildet er forresten hentet fra i fjor, tror en eller annen random jente i G-klassen tok det :P
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Høres kult ut
Btw...G-klassen?
Har dere så mange klasser a? xD
Når jeg gikk på ungdomskolen hadde vi bare A, B og C
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Stor skole, 600 elever, ca. 8 klasser på hvert trinn, ja vi er nok ganske mange her i Stavanger
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Vi hadde julaball tidlig i desember. Gøy det.

P-Dude: På mitt trinn så har vi klasser fra A til H, og det er på ei lita øy som Stord.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hater skoleball. Men du for ha det koselig selv om jeg hater skoleball. Jeg hater skoleball.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Shit G-Klassen, det må være en stor skole. Er bare til E hos oss og jeg syns vi er mange.
  • 0
Ha det gøy da
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Hater å dra på fester generelt bortsett fra Lan Party så jeg kommer nok ikke til å dra på ballet med skolen min.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
morsomt for deg, du får se og finne deg noen söte jenter og danse med!
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Når jeg gikk på ungdomskolen hadde vi bare A, B og C

Vi har A1 og A2, B1 og B2, C1 og C2, D1 og D2(Der går jeg) Og E...

D1 er 1 klasse, mens D2 er en annen klasse..Så egentlig er vi helt til I eller noe... Men det hadde blitt for dumt.

Sikekrt kult på juleball, her hvor jeg bor er tilbudet så dårlig så jeg gidder ikke å gå..Inviterer heller 2-3 venner hjem til meg for litt CoD
Fem-stjerners medlem
  • 0
Uvood: Fordi du aldri går med noen? Kødda

Syntes det er kult jeg, hadde det 21. Januar!
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Jeg er tilbake nå, sjekk ut den nyeste bloggen min for å få vite hvordan jeg føler meg ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Enro
  • Enro
Syntes underholdningen i år var litt slapp, rett og slett kjedelig noen ganger. Ble ditchet av dansepartneren min (hadde ikke ventet noe annet). Maten var ikke spesielt god men ble reddet av sjokolademoussen og kakene. Har vært på langt bedre discoer enn det vi hadde på slutten.
Generelt sett vil jeg si at det var helt OK.

Forresten så går Kannik helt opp til H.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Dere må smake på utelivet, gutter. Det er bedre enn å LANe hver helg!
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Dere må smake på utelivet, gutter. Det er bedre enn å LANe hver helg!


Sier han som ikke kommer inn på uteplasser.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Enro: H er åttende bokstaven i alfabetet, wonderboy ;)

Taxta: Går an å ha det gøy uten å drikke også
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det finnes andre steder å gå en på byen, Taxta. Og ja, det går ann å ha det gøy uten drikke, men du koser deg mer med alkohol.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Sier du at jeg, som fjortenåring, skal begynne å drikke? Morsom du
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
sofus_the_beast

You telling minors to start drinking? You must die, you have defiled the law!!!
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Helt greit å begynne tidlig. Jeg fikk min første hjembrent når jeg var 8 år. Jeg er helt normal i dag.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg sier at du må gjøre som du vil! Og jeg sier at jeg personlig koser meg mer med alkohol.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Jeg er enig i at skoleballet ikke var like spendende som i fjord, men og stå i en klynge på gulvet og hoppe i flere timer er veldig gøy.

skjer med at alle blir så opphisset av at vi har en h-klasse på Kannik?
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
De tenker paa antall smaarips det finnes der, Amusei...
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!