Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har vært i helvete. Eller ikke akkurat helvete. Eller, det var slitsomt som helvete. Men det føltes søren meg ut som himmelen!

Jeg kom inn døra for ti min siden. Idet jeg skrelte av meg klærne og gikk inn i dusjen mistet jeg følelsen i fingrene. Så i armene. Så i overkroppen. Like før jeg sovnet, kvapp jeg til av det varme vannet og gikk ut. Jeg så meg i speilet. Et trøtt fjes tittet tilbake. Men det var ikke et slitent fjes, nei, dette var et lykkelig fjes.

Følelse:

Vel, jeg kan begynne med beina. De som har holdt meg oppe og tatt imot kroppsvekta til meg og mine medelever i kveld. Vel, de føles egentlig ikke i det hele tatt. Det er som om jeg bare har to rare ting av kjøtt og bein under magen som prikker og kiler. Hvordan jeg skal gå med disse dumme tingene i morgen er ennå et uløst mysterium... Resten av kroppen føles ut som en kaktus, på den måten at alt jeg tar i stikker (vent, det er vel en omvendt kaktus det? Whatever.). Hodet slår i takt med VG-lista og hvordan jeg skal kunne sove i natt... Fuglene vet...

Lukt:

Kroppen min har en lukt som kan beskrives som litt voks, litt parfyme (manne-og-dame) og litervis med svette. Håret mitt lukter nok bivoks eller grisefett eller hva disse folka i Australia stapper i voksboksene. Jeg har egentlig ikke lyst til å beskrive lukten av føttene, med mindre du dør etter å vite det...

Lyd:

I skrivende stund har ikke øresuset slått til for fullt. Du kan vel si jeg gleder meg til å legge meg ned på halmen og sove. Årets store techno og RnB-låter hører jeg ennå som et ekko i hodet mitt. Akkurat nå føles det som om alle lyder er forsterket og blitt mer plagsomme. Ta for eksempel lyden pcen lager akkurat nå. Den er så irriterende at jeg får lyst til å kaste den ut vinduet...

Syn:

Akkurat nå danser små lys i øyenkroken hele tiden. Pc-skjermen flimrer litt mer enn vanlig. Hvis jeg ser ut vinduet kan jeg skimte ueksisterende diskolys i det fjerne. Mye av det jeg ser nå har fått skarpere nyanser, noe som gjør at jeg føler meg som Lucy i skyene med diamantene. Hva jeg ser nå er egentlig et sørgelig syn i forhold til henne jeg så på og holdt rundt for litt mer enn en time siden. Æsj.

Konklusjon:

Selv om det kan høres ut som om jeg har vært en tur innom Gamle-Erik er det som skjedde i kveld egenlig det motsatte. Årets samling av ungdomskoleelever ble MYE bedre enn i fjor. Jeg misunner de som er yngre enn meg nå, de har virkelig noe å glede seg til. Jeg derimot, har bare et skoleball igjen på ungdomskolen...

Har du noen gode opplevelser fra skoleball? Eller noen dårlige? Kan du identifisere deg med personen jeg har blitt til i løpet av denne kvelden? Gleder du deg til ditt skoleball? Eller syns du dette er noe sabla tøv? Legg igjen en liten kjekk kommentar da vel!

Lagt til 2010-01-29 00:15:
Æsj, dårlig struktur på bloggen... Får vel fikse det imorgen, nå får jeg vel slenge meg i loppekassa. Øresusen vil nok dessverre begrense søvnen til meningsløs titting i taket...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg var aldri på noe skoleball. Det har rett og slett aldri appellert til meg. Det er heller ikke noe jeg angrer på, selv om du tydelig har hygget deg.

Det skal arrangeres russeball en eller annen gang i nær fremtid, men jeg har ikke hengt meg opp i det heller.

Jeg er uenig i at det var dårlig struktur på bloggen din. Du skriver godt og fengende. Det er en særlig bragd med det i tankene at erindringer fra skoleball stort sett bare er interessante for personen som opplevde det.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Prøv deg på et par fester i helgen. Det er faktisk enda bedre enn ball. Var på juleball før jul, og det var en bra opplevelse, selv om vorsene egentlig var høydepunktene.

Men du må huske at ballene faktisk er enda bedre på vgs! Men hyggelig du koste deg.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Fester og slikt er ikke min greie, alt for mye styr. Som du sikkert merket på den forrige bloggen, så er jeg ikke særlig glad i ball, men på mange måter legger jeg opp til at det blir kjedlig, men det skal jeg ikke gå i detaljer på. Uansett, hyggelig at du hadde det fint, skal snart ha er forsinka juleball eller noe sånt, så vi for se om jeg i det minste er der i to timer. Som leder oss in på den største grunnen til at jeg ikke er glad i slike ting, søvn, jeg liker skjønnhetssøvnen min, hehe.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
You won't be able sleep when i'm around
MUHAHAHAHAHAHAHAHA

Selv har jeg hatt litt opp og ned opplevelser på ball, noe som har gitt meg litt blandede følelser mot temaet.
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Akkurat som Staregist har jeg aldri vært på et skoleball og det appeller rett og slett ikke noe særlig til meg. Men fint at du har hatt hyggelig!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har vært på juleball to ganger. Synst det er helt greit, og det har sine morsome stunder. Virker som om du hadde det veldig morsomt.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Sånn er det nå i niende ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Vi er i samme båt Kakashi.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Ikke si meg at det kun er to stykker her som liker skoleball
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
jeg er enig i at det er vanskeligt og sove med lyden av of bli flashet durende i øret.

Er det ingen her som liker skoleball
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Nei, min kjære øglevenn, it looks like we're dealing with a bunch of loners...

Neida, smaken er som baken og sånt tull
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
For min del syntes jeg mesteparten av ballet var kjedeligt. 3 timer gikk til dårlig underholdning, og mat som kan ha kommet fra et militært overskudslager.

Men den siste timen var gøy, fordi det var da hoppingen begynte.

Slowdancen var også kekk, selv om jeg bare fant den nermeste jenten
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
nå egynte jeg å glede meg til ungdomskolen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!