Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere kanskje vet er jeg plutselig blitt avhengig av det kommende psycho-actionspillet Alan Wake. Heldigvis er dosene gratis, noe som Remedy virkelig burde få skryt for. Derfor er det sikkert ingen overraskelse at jeg pimper spillet litt her.
For de av dere som har sett på mine tidligere blogger, så har jeg skrevet en del om Alan Wake før i tiden. Og her er altså litt mer...

Remedy har nettopp sluppet ut en helt ny trailer til deres kommende spill, og her får vi se litt mer detaljer rundt spillet selv, til og med huset til Wake. Men jeg er sikker på at dere ikke gidder å lese hva jeg har å skrive om den, så her er linken:
http://www.youtube.com/watch?v=xMNdIKIATdg


Og gjett hva...
REMEDY HAR GITT OSS EN RELEASEDATO!!!
Ja, det stemmer! Alan Wake kommer offisielt til Europeiske spillhyller 21. Mai 2010! Vel, det er selvfølgelig et par dager etter at United States of Americ**ts får spillet, men hvem bryr seg?
Det viser seg også at spillet får en samlerutgave, som i følge Remedy skal inneholde:

Concept Art
In-game kommentarer og hint fra Remedy
En bok som inneholderen historie skrevet av Wake selv (DET er dødskult), og politirapporter om Bright Falls.
Fullt soundtrack på CD
Xbox LIVE-kode til den første DLCen
Eksklusiv disk med Alan Wake-avatar og Xbox Theme.

Forhåndsbestiller du spillet vil du også få:
Avatar-gear
Xbox Theme
Making-of video


Vel... Da virker det som om jeg for en gangs skyld må spasere vekk fra mitt hat mot de fleste spesialutgaver og skaffe meg denne. Jeg kjenner det svir i lommeboka allerede.

Uansett, Remedy ser virkelig ut som om de vet hva de driver med, og jeg klager ikke.

Så... Hvilke forventninger har du til spillet? Ønsker du deg det? Er du en av de tullingene som prøver å sammenlikne Alan Wake med Heavy Rain?
Hva synes du om at jeg sitter oppe midt på natta og skriver blogger...? ... God natt.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Er ikke så veldig glad i dette spillet etter alle utsettelsene den har hatt.
Men jeg er som mange andre og håper at det var verdt det.

Haha du er ikke den eneste som sitter oppe og skriver Hollows
...
  • 0
gamerZen: Alan Wake har aldri blitt utsatt. Spillet har bare ikke hatt en release dato før nå

Etter 5 år har vi faktisk fått en dato å forholde oss til. Det skal bli veldig merkelig å endelig få spille det...
  • 0
tror det blir specialedition på meg.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Jeg blir ikke direkte imponert over den traileren du linket i bloggen din. Har egentlig ikke blitt imponert over noe jeg har sett av Alan Wake. Så for meg har dette bare blitt ennå et spill i mengden som kommer.

Jeg får litt samme groove som jeg fikk av Disaster: Day of crisis til wii. Og jeg angrer ikke på at jeg ikke har kjøpt det.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Alan Wake er faktisk det mest forventede spillet i år for min del. Men er det noen nettbutikker der tue som har Collectors Edition? Vil forhåndsbestille den NÅ!!!
  • 0
*Denne kommentaren er slettet*
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
SKAL HA DETTE!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Dette skal jeg ha
En Fuego!
  • 0
Siterer sleepy hollow:
Er du en av de tullingene som prøver å sammenlikne Alan Wake med Heavy Rain


Nei jeg er en av de tullingene som sammenligner det med Silent Hill. Neida, enda det er enkelte likhetstrekk med settingen.

Uansett, jeg gleder meg til spillet først og fremst pga. historien. Gameplayet ser ikke fullt så moromt ut, men forhåpentligvis kommer det likevel til å bli spennende å spille selv om selve actionsekvensene ser litt meh ut ( i likhet med netopp silent hill).
This is great banter, it really is.
  • 0
Fanzypanzy:

Vel, dette kommer av at Alan Wake ikke er noen actionhelt, akkurat som Remedy har sagt. Han er en hovedperson med mange problemer, akkurat som karakterene i Silent Hill.
Og i Silent Hill var det faktisk meningen at slossingen skulle være klønete. Hovedkarakterene var bare vanlige mennesker, ikke super-actionhelt soldater som du ser i omtrent 90% av dagens spill. Alex fra SH5 var en soldat, så da var det faktisk litt smart å forbedre siktingen og liknende, selv om de fleste ble utrolig skuffet over dette.
Actionsekvensene skal ikke bare bli tatt med en badass one-liner i alle spill; Noen ganger må vi virkelig sloss for å holde oss i live, ikke danse gjennom fare med haugevis av skytevåpen.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!