Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

About

Antall innlegg: 7

kidicarus
Jeg er skuffet over at Zelda ikke var å finne noe sted på Topp 25 lista over tiårets beste/mest innflytelsesrike (?) spill. Wind Waker var kanskje ikke revolusjonerende i sin tid på begynnelsen av 2000, men Twilight Princess er vel iallefall på grensa til en klassiker? Ocarina of Time ble naturlig nok ikke nevnt fordi det er eldre enn ti år gammelt, men hvis de hadde gått enda ytterligere tilbake i tid så ville det helt sikkert stått på lista.

Ikke noe Zelda? I det hele tatt?
Oh come ooon.
HaCkzur
Syntes godt at ett Zelda-spill kunne vært der ja. Om ikke Twilight Princess eller Wind Waker så kunne vertfall Majora's Mask dukket opp der, som ble gitt ut i 2000.
"Lag's a bitch, then you die"
Uvood
Spillene er jo bra, men de følger begge samme oppskrift, dermed har de egentlig ingen grunn til å være der. Spillene følger jo ocarinas oppskrift og har langt fra forandret mye innen sjangren.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
kvidogbleg
Har ikke sett lista ennå, men nå forstår jeg at GR er HELT f**** up i hodet når det gjelder denne lista...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
Ine
Jeg syntes Twilight Princess ikke var så bra, jeg! Det var jo bra, men til å være Zelda...?

Ellers synes jeg absolutt Wind Waker burde vært på lista.
Riddle me this
kvidogbleg
Har ikke spilt ferdig TP enda... er rett og slett umotiverende og mye føles overfladisk. Det grenser nesten til melking av serien
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
Uvood
Tp er et kjempebra spill det, jeg likte det jeg, men verken det eller wind waker burde vært på listen, ikke fordi de ikke er bra spill, men fordi de brukte den samme oppskriften som ocarina of time. Denne listen er mer for de spillene som skapte forandring og selv om disse to spillene helt klart er kjempebra og vært all ros, var de ikke særlig nyskapende.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :-- Bold Italic Underline Spoiler

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 41% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 24% PC
  • 10% ALLE!!
Resultat
kEv_91: Fikk testet Tera, som nå er F2P, med en kompis. Liker det veldig godt så langt!Følg
2013-05-26 05:19
Jompapa: Endelig prester 100% oppnåelse på Lego City Undercover. Takket være Miiverse har jeg screenshotbevis: http://dft.ba/-5Pn1Følg
2013-05-26 02:08
SirThomas: ElGamer: So I did, likte bildet hennes mens jeg skrev til henne at jeg følte jeg hadde fått hevn. Som takk viste hun meg en hemmelig app!Følg
2013-05-26 02:00
ElGamer: The Following er en så sykt god serie. Klarer aldri å se bare en episode.Følg
2013-05-26 01:32
dark samus nemesis: Fast & Furious 6 var en passe teit film. Men godt krydder til popcornet i det minste.Følg
2013-05-26 00:18
Lt Mactawish: Vepsejegeren slår til: Har myrdet 5 veps i dag, 3 med fluesmekker, 1 med støvsuger og en med Zalo sprayflaske.Følg
2013-05-25 23:56
ElGamer: Ta deg sammen SirThomas! Mann deg opp og ta det med stolthet!Følg
2013-05-25 23:43
Spawn hater: koser meg med hitman.Følg
2013-05-25 23:23
Grallen: Gratulerer, Bayern München! Velfortjent!Følg
2013-05-25 23:23
SirThomas: Ida disset meg nettopp. Mental Breakdown incoming!Følg
2013-05-25 23:22
Twizt100: Gratulerer til Bayern Munchen!Følg
2013-05-25 23:09
Morten Bækkelund: Masse Playstation 4-reklame under Champions League-finalen. Coming 2013 reklamerte de til hele Europa! :DFølg
2013-05-25 22:59
ElGamer: @TK: Sykt heftig video! Utrolig fett å se deg tegne. Så fortsett det awesome arbeidet ditt :)Følg
2013-05-25 22:40
Tommy Kvaernerud: Nok en speed-drawing. For Game of Thrones fansen denne gangen. http://www.youtube.com/watch?v=rwLCnehLcpcFølg
2013-05-25 22:03
Animorpher: Veldig lite på Tv nå på Lørdag,bare repriser av repriser av episoder og dokumentarer som jeg har sett tidligere i uka.Følg
2013-05-25 22:02
ElGamer: @Akres: Det var en gang i tiden jeg kunne tegne så og si alle de 150 pokemonene. Nå slite jeg med alle av de flere hundre :PFølg
2013-05-25 21:43
xXAkresSXx94: @remote: Tegnet Charizard, Venusaur og Blastoise før husker eg, det var tider det.Følg
2013-05-25 21:33
remote: @Akres: Husker jeg tegnet Oddish uendelige ganger i mine glansdager.Følg
2013-05-25 20:34
xXAkresSXx94: Sitter her å tegner pokèmon.Følg
2013-05-25 16:50
Animorpher: Da er det ca.3.uker med løpetid ja,holde godt fast i båndet,tepper på sofaen,vaskefilla til gulvet og telle ned dagene til hun er ferdig...Følg
2013-05-25 16:29
BETA +