Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er skuffet over at Zelda ikke var å finne noe sted på Topp 25 lista over tiårets beste/mest innflytelsesrike (?) spill. Wind Waker var kanskje ikke revolusjonerende i sin tid på begynnelsen av 2000, men Twilight Princess er vel iallefall på grensa til en klassiker? Ocarina of Time ble naturlig nok ikke nevnt fordi det er eldre enn ti år gammelt, men hvis de hadde gått enda ytterligere tilbake i tid så ville det helt sikkert stått på lista.

Ikke noe Zelda? I det hele tatt?
Oh come ooon.
  • 0
Syntes godt at ett Zelda-spill kunne vært der ja. Om ikke Twilight Princess eller Wind Waker så kunne vertfall Majora's Mask dukket opp der, som ble gitt ut i 2000.
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Spillene er jo bra, men de følger begge samme oppskrift, dermed har de egentlig ingen grunn til å være der. Spillene følger jo ocarinas oppskrift og har langt fra forandret mye innen sjangren.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Har ikke sett lista ennå, men nå forstår jeg at GR er HELT f**** up i hodet når det gjelder denne lista...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg syntes Twilight Princess ikke var så bra, jeg! Det var jo bra, men til å være Zelda...?

Ellers synes jeg absolutt Wind Waker burde vært på lista.
Riddle me this
  • 0
Har ikke spilt ferdig TP enda... er rett og slett umotiverende og mye føles overfladisk. Det grenser nesten til melking av serien
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Tp er et kjempebra spill det, jeg likte det jeg, men verken det eller wind waker burde vært på listen, ikke fordi de ikke er bra spill, men fordi de brukte den samme oppskriften som ocarina of time. Denne listen er mer for de spillene som skapte forandring og selv om disse to spillene helt klart er kjempebra og vært all ros, var de ikke særlig nyskapende.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!