Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette eventyrlige magiske spillet om den mekaniske enhjørningen Karl kan jeg med hånden på hjerte si er det desidert beste spillet jeg har spilt, evvah. Måten man blir trukket inn i den magiske enhjørningsverdenen hvor store rosa stjerner har tatt over det mektige rosa landskapet er rett og slett helt ubeskrivelig fortyllende. Det er noe helt spesielt med dette mesterverket av et spill, noe jeg aldri før har opplevd i noe annet spill!

Man spiller altså som den mekaniske enhjørningen Karl gjennom hans episke ferd for å tilintetgjøre alle de enorme rosa stjernene som har plaget og irritert de lilla engene i enhjørningsverdenen altfor lenge. Historien slutter aldri å overraske deg som spiller, dette er ekte kvalitet! Man springer og hopper fra lilla eng til lilla eng for så å knuse stjerner ved hjelp av enhjørningssuperfart. Men her må man være våken! For hvis man kommer borti de onde rosa stjernene eller faller ned i noen av de mange endeløse avgrunnene så blir hodet til stakkars Karl revet tvers av! Maken til vold har du nok aldri før opplevd i et spill! Man får altså tre forsøk til å oppfylle ønsket vårt (som er å fri enhjørningsverdenen fra de grusomme stjernene). Gameplayet er, som du kan skjønne, rett og slett helt banebrytende dypt!

Måten enhjørningsverdenen blir illustrert på i dette vidunderlige spillet er en grafisk seier for hele spilluniverset. Himmelen stråler positiv energi med de fine nyansene i blåfargen og alle regnbuene som gjemmer seg bak nesten hver eneste hvite sky er en virkelig fryd for øyet å se på. Men ikke nok med de hakeslippende bakgrunnene, de vidunderlige lilla engene er virkelig noe helt for seg selv. Og selve hovedpersonen Karl med den fine rosa kroppen hvor halen og håret er prydet i regnbuens aller fineste farger er uvirkelig fint og se på, spesielt når du hopper og fargene lager helt egne regnbuer etter Karl. Og du føler virkelig hatet for de rosa stjernene når du ser hvor følelsesløs de virkelig er. Dette er total innlevelse!

Men det er nemmelig ikke bare gameplayet og grafikken som setter ny standard for spill, for det gjør nemlig lyden også! De fortryllende lydeffektene fra de elegante hoppene og galloppene du utfører, har jeg aldri hørt maken til, verken i spill eller i den virkelige verdenen! Og soundtracket... Ja, hva kan jeg si om det egentlig? Jeg har rett og slett ikke ord... Så fantastisk bra er det, for ikke å snakke om barskt og totalt straight. Dette er spillet man tar med seg på en øde øy, dette er det spillet, this is it!

148/10 regnbuer!

Og her er selve mesterverket: http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-ga
me.html


Chase your dreams.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Dette spillet får jo My little pony til å se ut som en gjeng med kjeltringer.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Jeg har 112218. Prøv å slå meg..
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
wow - dette var skikkelig epic.

Har spilt ett lignende spill i gameplay stil.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
virker kult men sprengte 3 ganger så gadd jeg ikke mer
  • 0
Det spillet er så syykt!! Soundtracket er også fantastisk
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
W T F! Syretripp spill deluxe! xD
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Hehe, ja det er noe med dette spillet (har spilt det før) .
Så enkelt, dog så fantastisk ô.O
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!