Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

ville foresten ikke kalle setninger som inneholder: "Du er virkelig en trist person." som konstruktiv kritikk, så ikke lat som det er det. Dette var grunden til at jeg automatisk trodde du var en fanboy. men hvis du sier du ikke er det skal jeg ta deg på ordet.

Ah. Forstår hvordan du oppfatta meg som fanboy da, men var egentlig bare meningen å være douchebag siden jeg missliker det du gjorde med denne bloggen. Problemet, siden du lurer på det, er at du nå på en måte "stjeler" credit for bloggen og innholdet siden du ikke peker ut at denne bloggen for det meste er en oversettelse av noe en annen person har skrevet. Du er faktisk juridisk påkrevd å informere lesere om dette. Ikke at jeg bryr meg om loven.

Anngående det med konstruktiv kritikk så refferte jeg jo til det andre avsnittet jeg skrev, hvor jeg i en mye mer produktiv tone peker ut det jeg annser som feilene med gamesradar sin artikkel.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Ah, jeg skjønner.

Nei tenkte det ikke var så viktig siden jeg bare tok en av punktene derfra. Resten fant jeg selv første gangen jeg spillte igjenom spillet. og jeg ser ikke egentlig på det som oversetting.

Har foresten funnet en feil til andre gangen jeg spillte igjenom. Nummer 6. nyt
This is a private conversation between me and the world
  • 0
En ting som har irritert meg litt etter å ha sett diverse slutter nå. En av oppgavene er jo at du skal kutte av halve fingeren din. Men når du kommer til epilogene på slutten så er plutselig fingeren på plass igjen. Hvordan skjedde det?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
det har jeg ikke lagt merke til

jeg går utifra at den bare grodde tilbake igjen.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Det var litt å ta i disse plotthullene du fant

Greit nok, de er ikke helt logisk til tider, men mesteparten av manuset er iallefall godt skrevet. I min versjon av gjennomspillingen fant jeg bare 2 plotthull (SPOILERS: hvordan fant Madison fram til moren til Origamimorderen, og, som du sa, hvorfor fikk Ethan origamifigurer i hendene etter blackoutene sine), så det varierer vist litt. Men så drepte jeg eks. ikke dopdealeren (det gikk fint å finne sønnen sin uten det sporet) og så overlevde alle mine karakterer (utenom Scott selvførgelig, hehe).

Men jeg tror at han blir overført til en livefeed via minnebrikkene, ja.

Utenom det en underholdende blogg som åpner for litt diskusjon!

PS: Ja, jeg vet dette kommer litt sent
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Siterer Dead Gamer:
SPOILERS: hvordan fant Madison fram til moren til Origamimorderen

I filmer så skjer ofte kjedelige ting "off screen". Altså, tidsklipp. Tror det samme er brukt her for at vi skal slippe å sitte å lese igjennom en enorm mengde arkivmateriel for eksempel. Dessuten så sa jo han duden på nattklubben hvem det var som leide leiligheten. Var sikkert smal sak å google han, finne ut at han døde i en alder av 10, hadde en tvillingbror som ble adoptert, og finne ut at moren fremdeles lever.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Svar til Dead gamer

Det er ett interesangt poeng, det tenkte jeg ikke på.

svar til Kronoz

Jeg kan litt om filmteknik, og det er ett ganske viktig ting å forklare. Ikke det at de trenger å gå inn i detalj om det, det trenger for eksempel ikke å være en scene i spillet dedikert til dette. men det kunne i det minste være nevnt i en setning i dialogen i spillet.

--

Foresten så har innholdet i dlcen blitt anonsert og det viser seg at den skal dreie seg for det meste om maddison som etterforsker en helt annen sak en origami mordene. Ser ut til at vi aldri skal få vite hvorfor Ethan lager origami figurer.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Ikke så viktig at jeg syns det trenger, la oss si ca 20min spilletid, og utallige timer med jobb for programmererne.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!