Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har vært passiv røyker hele livet...
  • 0
Syntes det er bra med flere regler mot røykere. Røyking er bæsj.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Veit ikke hvor store endringer det blir blant folk. Selv om det er surt å punge ut mer, har de fleste råd til det. Når det kommer til røyking inne, er det å sende dem ut det mest geniale som er gjort på lenge. Jeg er lite interessert i å puste røyk hvis jeg sitter på en kafé med noen venner. Det er vel ikke synd på dem? Hvis de har valgt å begynne å røyke, må de tåle det som følger med røykingen - stive priser etc.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Folk må få røyke visst de vil!!!!!! Herre gud...
Shitting dick nipples
  • 0
Røyking er en form for selvskading i mine øyne, og en hver som røyker burde derfor hjelpes istedet for å trakkes ned på.
Personlig mener jeg at røyking burde vært helt ulovlig utenfor private hjem, å røyke ute i gatene er der samme som å slå til alle rundt seg.
  • 0
Jeg verken røyker eller snuser. Men jeg syns det skal være slik som det er nå. Det kommer ikke til å hindre mindreåringe til å røyke hvis det er det de tror...
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Folk gjør sine egne valg, så la dem røyke vis de vill (eller snuse)
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Det er deres valg, men de må respektere andre. De fleste vil ikke bli utsatt for drittlukt og passiv røyking.. Jeg sier de skal grave sin egen grav ett annet sted.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Forbud eller økte priser er aldri noen god ide. Det hjeper ikke, for å si det slik. Røykeloven er urettferdig fordi den rammer utelivsnæringen ved at restauranter og utesteder ikke kan bestemme selv om det skal være lov å røyke eller ikke. Selv røyker jeg ikke og kommer aldri til å begynne med det heller.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
LoL ,du sa det onkel Gerda . Enig med deg
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Vi skal ikke tvinge røykere til slutte, ting funker ikke på den måten, ønsker de ikke å slutte selv vil de alltid gå tilbake til de gamle vanene. Å gjøre aldersgrensen høyere kan jo hjelpe litt, jeg går utifra at noe av røyken går igjennom 18 åringer på skolene så da hindrer man ihvertfall en kilde og utgangspunkt. Dette vet jeg selvfølgelig ikke med sikkerhet, så ikke flame meg for det.

Selv driver jeg ikke med røyk eller noe som helst som lingner. Har faktisk ikke tenkt å begynne med alkohol en gang, skjønner ikke hva som er gøy med å bli beruset i utgangspunktet, hvorfor ønsker folk å miste kontrollen?
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Jeg er helt for nye regler, alle røykere er duster, jeg vet hvordan det er å være avhengig. Jeg har vært avhengig av cola, men jeg har klart å roe ned cola drikkingen, så de burde klare det også.

PS: Jeg skalv ikke! Jeg begynte bare å se for meg colareklamer imens jeg var våken og når jeg ikke var det
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Kall meg naiv, men jeg tror alt dette røyke-styret er for å prøve å bidra til å få dette trasige produktet ut av markedet. Det er et forsøk på å hjelpe det norske folk, og resten av verden også forsåvidt. Jeg er for slike restriksjoner. Produkter som ikke er bra for en, og som er destruktive på alle plan burde ikke være like tilgjengelig som melk.

Røyk ødelgger folk. Tobakksplantasjer tar opp landareal som heller kunne vært brukt til matproduksjon som kunne bidratt til å mette en stadig voksende befolkning.

Enn hvis man hadde satt enda flere avgifter på tobakken, og brukt de pengene på å lage gratis (eller "gratis", da de blir finansiert av avgifter) røykeslutt-programmer og dermed avlive de enorme, u-etiske og kapitalistiske tobakksprodusentene.

Litt off topic, men jeg så en dokumentar om nedleggelsen av en petterøes-fabrikk på TV for en tid tilbake siden. en av kvinnene som mistet jobben sin ble intervjuet og sa at hun var stolt over å ha jobbet der. Hva faen!? Hvem ville være stolt over å jobbe på en sigarett-/røykfabrikk? Det er jo ultimate low-life! Da kan man heller bli prest, de sprer i hvert fall glede, tror jeg, hos noen. Hmm... prest ble plutselig bare det nest mest uaktuelle yrkesvalget mitt.

Men i hvert fall. Jeg synes synd på folk som prøver å slutte, men som ikke klarer det. De som frivillig lar seg utsette for tobakksfarene driter jeg en lang marsj i. De får leve med avgifter, kalde dager og advarsler. Jeg synes ikke det grann synd på dem!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg er helt for nye regler, alle røykere er duster, jeg vet hvordan det er å være avhengig. Jeg har vært avhengig av cola, men jeg har klart å roe ned cola drikkingen, så de burde klare det også.


Ignorance.
At du tror at det å være avhengig av røyk og å være avhengig av cola er det samme og at du faktisk trur at alle som røyker er mindre intelligente er noe av det dummeste jeg har hørt.

Ja, det er dumt å begynne, men mange, trass i at de vet at det er farlig, ser ikke hele bildet. De innser ikke hvor alvorlig det er, eller så er de bare dumme fjortisser, slik det var med meg.

Personlig har jeg vært avhengig av begge.
Og jeg kan love deg at å slutte med røyk er LANGT verre, trass i at jeg ikke hadde røyka lenge.
(En måned bare. Innså kjappt hvor dum jeg hadde vært)
Jeg klarte å slutte, men det var værre enn cola-avhengigheten.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Skjønner ikke hva som er vitsen med røyk. Å prøve noe som kan skade deg, bare for å virke kul når man er yngre er bare tull!
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg er helt for nye regler, alle røykere er duster, jeg vet hvordan det er å være avhengig. Jeg har vært avhengig av cola, men jeg har klart å roe ned cola drikkingen, så de burde klare det også.


Jeg serr e9 med deg bro.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer KIKKOKI:
Skjønner ikke hva som er vitsen med røyk. Å prøve noe som kan skade deg, bare for å virke kul når man er yngre er bare tull!

Fordi når man er en tween, er man en større idiot enn vanlig.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Galskap. Hvorfor ikke øke prisen på godteri eller forby godterispising på offentlig steder? Det er overvekt som er den reelle trusselen her, ikke tobakk. Staten er en idiotstat. Nesten
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
Røykerne må lide enda mer? Faen for piss. Dette er noe de selv har valgt å gjøre og bli avhengige av. Alle VEIT at røyking er skadelig og man kan få kreft eller i værste fall dø av det, men allikevel fortsetter de. Makan til egokjør, tenker ikke på familie og venner rundt seg. Kjenner mange som røyker, men har absolutt ingenting til overs for de og har ingen sympati hvis de blir syke av det. Sorry mac, men dette er noe du har sørget for selv eller iallefall utsatt deg selv for risiko. Svake mennesker for de som i det hele tatt har begynt å røyke og patetiske de som ikke "klarer å slutte". ta deg sammen, tenk på deg selv og menneskene rundt deg og se til hælvete og kast røyken langt faen i vold! Grow some balls, ærlig talt!!

Har foreldre som har røyket da jeg var liten og 2 tanter og to onkler. Kun 1 onkel som røyker idag. Sympati ovenfor ham? Ikke i det hele tatt, og når han har astma i tillegg er det rett og slett utrolig.
  • 0
Det å si at staten er idiotiske og at restaurantene burde få bestemme selv, er jeg ikke e9 i. Det å røyke inne med andre kan være svært ubehagelig for andre. Jeg røyker som sagt litt selv, og da synes det jeg det er svært viktig at det ikke er ubehagelig for andre.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Det å si at staten er idiotiske og at restaurantene burde få bestemme selv, er jeg ikke e9 i. Det å røyke inne med andre kan være svært ubehagelig for andre. Jeg røyker som sagt litt selv, og da synes det jeg det er svært viktig at det ikke er ubehagelig for andre.

Røykerom
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Å øke aldersgrensen virker som et fornuftig forslag, da det er mindre sjans for at mindreårige får fatt i stoffet.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg mener de har bare seg selv å takke, hva i helvete skal man røyke for uansett? Tåpelig.

De fortjener alt de får og hvis de mangler viljestyrke til å slutte med noe som kan og antagelig vil drepe de får de faen meg ha det så godt.
Just kill him with your awesome
  • 0
Bra at mange her har vett og er imot røyking!
Stolt av dere!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg mener ikke at det er synd i dem, de skader seg selv og andre. Disse tingene som 20års aldersgrense, at de ikke får røyke inne og at røyk og tobakk blir gjemt i butikkene er bare bra, både for å forhindre fremtidige røykere og kanskje hjelpe til med at folk slutter å røyke
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!