LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Sist torsdag jeg hoppet av bussen og sprang avsted til Løkkeboden. Mannen bak kassa fikk en femhundrings og jeg fikk en hundrelapp, en enkroning og et forhåndsbestilt eksemplar av Battlefield: Bad Company 2. Litt etterpå for føttene mine fram og tilbake idet jeg skyndte meg hjemover.

      Etter en stopp foran Amusei sitt vindu der jeg bare måtte vise han herligheten jeg hadde skaffet meg så var jeg hjemme. Etter en del stress med installering og slikt var jeg igang med spillet, og for et spill! Tror kanskje dette må være mitt beste spillkjøp i 2010!

      Så nå sitter jeg her, en uke senere, og tenker over mine stunder med det dårlige selskap. De gangene jeg har stormet sinte russere med Haggard og Co. eller når jeg har beskyttet utallige M-Com stasjoner online. Det har vært lykkelige stunder, som da jeg rushet rundt med en Colt og det andre laget irriterte seg blå over meg... Det har vært fæle stunder, som når EA-networket klikket hele tiden og jeg ikke fikk gjort en dritt...

      Alt i alt så er Bad Company 2 det jeg vil kalle årets flerspiller. Kampanjen føles litt som "noe jeg har sett før" men er følelsesladet og karakterene er fantastiske! Hvis du er ute etter en strålende god krigssimulator så er Bad Company 2 et absolutt godt kjøp ;D
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      fole bra spill dette
      "He does not just play games. He wins them."
      • 0
      Sant, sant...
      Big man, pig man, ha ha charade you are.
      • 0
      Kjøp cod bli fornøyd...
      What the fuck are u looking at!!!
      • 0
      Jeg pleier å gå av bussen istedenfor å hoppe.
      Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
      • 0
      Bad company 2 er det beste skyttespillet jeg har spillt, og eneren kommer på en god andreplass.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Si meg; hvor mange skudd tåler fiendene? Helt ærlig?
      Hva er det egentlig som definerer deg?
      • 0
      Kommer an på hvor du treffer
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      Har spilt dette på pcen til ste faren min ganske kult
      Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
      • 0
      Har ikke prøvd spillet, men har lyst. Får nok prøvd det snart.

      Men det er nok for tidlig å kalle det "årets flerspiller". Vi er jo bare i mars på et spillår som ser veldig lovende ut.
      Rett meg om jeg ikke tar feil...
      • 0
      I agree.

      Litt meningsløs blogg kansje.......
      You can't buy love, but you can rent it...
      • 0
      "Årets flerspiller" I agree!
      • 0
      Amusei: Tror ikke du har så mye du skulle ha sagt

      Ursa Minora:

      Nintendodude: Syns det fortjener prisen allerede etter min mening ;D
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      Nisse blogg Kvido Helt enig med deg om at det er årets beste fps, men om noen vet om det er noe lignende prestige mode når du har rundet alle kitene og er i lvl 50 ( hvis det er deg høyeste)?
      CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
      • 0
      Enig, dette spillet er så digg!
      Har ikke prøvd offline enda, da...
      Men online er sykt bra, bedre enn eneren, mye bedre en CoD:mw2.

      Edit: Savner bare noen av banene på eneren, ikke de spessielle banene, men konseptet?
      Jaja, men fortsatt ett supert spill!
      Oh yeah? Says you and what army?
      • 0
      Begynner med det imorra

      Lagt til 2010-04-28 23:10:
      På data
      Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!