Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så måtte det skje! Det er mange som har etterlyst en turnering i spillet. Endelig kan vi invtere alle som spiller Battlefield: Bad Company 2 på PC og som er med eller vil danne klan om å bli med på årets første turnering, nemlig Karsk Køppen. Det er klanen min som byr inn til turnering hvor blant annet Qpad sponser oss noen meget fete musmatter m.m. -> Se musmatten her!. Bakgrunnen for at klanen min Trønderbataljonen arrangerer denne turneringen er på grunn av vi ferier 7 år den 23. mars og fra 12. april skal vi arrangere turnering i Battlefield: Bad Company 2.

Jeg gleder meg som et lite barn og ser frem til å spille mot andre likesinnede klaner i Norge. Målet med turneringen er å ha det gøy og selvsagt få ære den beste klanen. I tillegg sponser Electronic Arts flotte Bad Company 2-spilleffekter noe som igjen bør trekke klaner til å delta.

Hvis du nå ønsker å delta sammen med klanen din, så meld deg på HER

Hvis dere i tillegg vil vite enda mer, så er det bare å klikke seg inn på sidene til Battlefield.no

Med det ønsker jeg velkommen til Karsk Køppen og måtte den beste vinne med flotte premier, heder og ære!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg har bare bc2 på 360...
Synd jeg ikke kan bli med.
  • 0
Har det på pc, men liker ikke og spille det. Endel Bugs ennå:/
  • 0
Skal visst komme patch i dag Dark_orc
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kunne ha blitt med, men klanen min har bare 10 spillere Og vi har ikke fått hjemmeside enda, holder på å lage det.
  • 0
Hehe, kult..Men "klanen" min på PC er bare 5-6 stykker..Og bare 1 av oss har BFBC2 enda, og det er han med dårligst PC >.< ..Goddamn Spaceworld som ikke får inn spillet snart...Skal innom i morra igjen og spørre når de får det inn

Men du, hvordan skaffa du premier? Ringte du og snakka med dem eller reklamerte du? Gidder du gi meg en kjapp forklaring?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hehe - sendt en mail og forklarte litt i rundt turneringen I tillegg er kontakten min i Qpad med og spiller BC2 sammen med oss

Håper Spaceworld får inn spill snart da og at dere kan melde dere på. Påmeldingsfristen er ikke før 20. mars, så litt tid er det igjen da

Ellers så meld dere på DoGRoG Man trenger ikke å ha nettside og turneringen er for 8 vs 8 lag
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Nu är det såklart en teknisk omöjlighet, men på en hardcore-server utan killcam så hade jag mer än gärna tagit mig an hela klanen din ensam i en team deathmatch. Min M95 är att frukta.

Skämt åsido så vore det roligt att följa matcherna, du vet inte om det går någon live-stream eller liknande?
.
  • 0
hæ ?
Per aspera ad astra
  • 0
Rompespark!

Lenge lurt på hva slags setup du bruker på BC2 BE...
Decyfered!
  • 0
hm hadde vært kjekt å være med, men tror ikke jeg får tid til det

Ikke har jeg spillet heller, har ikke hatt sjans siden jeg spiller FFXIII og snart GOW3 og=)
...
  • 0
Karsk køppen ja, hahaha! Det var et skikkelig bra navn da. Denne koppen ser jeg klart å tydelig for meg.

Jeg synes Bad Company 2 var hakket bedre enn MAG, og MAG fikk jo opp interessen for fps hos meg igjen. En dag får jeg investere i en ny data som kan spille disse nyeste spillene på en akseptabel setting. Foreløpig så er det til xbox jeg spiller Bad company.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
M95-N95: Du er nå hjertelig velkommen til å spille sammen med meg om du ønsker det og mitt nick er NickyZero. Spiller selv sniper og bruker som oftest GOL om ikke det er helikopter i nærheten for da finner jeg frem M95 selv. Dessverre vet jeg ikke om kampene blir streamet, men skal undersøke det. Ellers planlegges det en mye større turnering etter hvert av oss i klanen

Faunvik: Tenker du på hvilke våpen jeg bruker? For meg er det sniper som gjelder og da med 12X kikkertsikte og Mortar

Dr Madnar Petrovich:Jepp, gleder meg til den dagen du har en skikkelig gamingPC og kan være med sammen med oss å spille slike spill. Mange i BondeLAN-crewet er også med og spiller
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Faunvik: Tenker du på hvilke våpen jeg bruker? For meg er det sniper som gjelder og da med 12X kikkertsikte og Mortar


12X er vel og bra, men man trenger det jo strengt tatt ikke, mye bedre med noe som Ammo upgrade eller lignende... GOL er den desidert mest brukbare sniperen!
Decyfered!
  • 0
Bernt Erik: Roligt att höra, jag har lagt till dig nu, så vi lär mötas på slagfältet.
Om ingen stream finns får jag helt enkelt följa resultatlistor. ;)
.
  • 0
Synd jeg ikke spiller dette på PC. Eller er med i en klan. Eller har en PC som kan kjøre det slik at jeg kunne blitt med i en klan og i hvertfall deltat...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!