Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg lager en relativt kort blogg her nå om Dante's Inferno.

Jeg var veldig spent på dette, når jeg først hørte om det, men er dette et spill verdt å kjøpe?

Jeg ser på det som en ren kopi av det fantastiske spillet God Of War, og er det virkelig det?

Jeg har også lurt på om dette spillet rekker kvaliteten til diverse spill som God Of War og Darksiders?

Jeg var ikke overbevist av demoen heller for å si det sånn, det virket som å trykke konstant på knapper, komplett buttonsmashing. Og gameplayet virker helt meningsløst og kjedelig...

Er virkelig dette spillet noe bra i det hele tatt? Verdt å kjøpe? Eller er det helt patetisk?

Noe som fasinerte meg med dette spillet, var cinema og filmene som etterhvert kom, når man kom gjennom denne demoen.

Så det var den bloggen
Takk for respons!

A to the H! Aka Anders!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg syntes det virker som et ganske interessant spill, jeg har bare prøvd demoen, men jeg elsket hvert sekund av det.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg elsker dette spillet. Personlig synes jeg det slår Darksiders, men når ikke opp til God of War 3. Ikke enern og toern heller egentlig.. Men det er et herlig hack'n'slash-spill med kul historie osv. Selvsagt avhenger det veldig på om du liker gameplayet eller ikke når du spør om et slikt spill er bra, men når du sier at du ikke likte demoen så tror jeg nok ikke dette er noe for deg. Det er mye knappetrykking osv, men etterhvert får du jo flere komboer og bruke så det blir jo ikke bare konstant trykking på slåknappen hele tiden
Og ja, det er en kopi av Gow, men jeg synes ikke det er noen dårlig kopi. Liker du Gow så vil jeg si det er verdt en titt. Ihvertfall hvis du kun eier en xbox 360 og ikke får spilt det helt sinnsykt fete Gow3.
  • 0
Hey! Takk for god respons, yami!

Jeg har akkurat begynt å spille GoW III og jeg elsker det men jeg syntes dette spillet manglet litt mere kreativ bruk av angrep. Feks, det korset ble bare litt for dumt.
Da jeg spilte demoen så likte jeg ikke det fordi det var så utrolig kjedelige angrep og du bare slo og slo, spesielt når du slåss med døden for å få ljoen...

Men det er min mening

A to the H aka Anders
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Om du liker spill som Bayonetta, Darksiders og God of War vil du helt sikkert like Dantes Inferno. Og du er ikke den eneste som lurer på om du skal kjøpe dette spillet

Har kun prøvd demoen av God of War 3, Baynoetta og Dantes Inferno, men får snart God of Wat 3 i posten, ettersom at CDON var litt forsinket med mitt Colelctiors Edition eksemplar av God of War 3.

Dantes Inferno er på en måte en 75% ren kopi av God of War 3 sitt gameplay, eller hele 80%. Men Dantes inferno er kortere, og har langt ifra så spektakulære kamper, og episk grafikk osv som God of War 3 og Bayonetta.

Selv likte jeg demoen til Dantes Inferno veldig godt, og det skal nok bli et kjøp når spillet har gått ned i et par hundrelapper

Dantes Inferno har i tillegg en kul historie som yami kim skriver, men du kan dessverre klare spillet godt under 10 timer.
  • 0
Dette og Darksiders er nærmest 100 % GoW kopier. Liker ikke plagiat.
Just kill him with your awesome
  • 0
Har lyst til å skrive ganske mye her, da Dantes Inferno er et fantastisk spill, men er trøtt og gjør ting kort.

Dantes Inferno er verdt alle pengene og jeg forguder rett og slett spillet. Det er en utrolig god og vellskrevet historie, samt et spennende og godt gameplay. Spillet er suverent på atmosfære og stemning. Atmosfæren og stemningen er det som jeg syns var best med spillet og noe jeg likte bedre enn i God of War III. Dantes Inferno når ikke helt opp til GoW 3, men det er ikke langt unna heller. Vil gi Dantes en svak 9/10.

Alle som ikke har spillet og lurer på om de skal kjøpe det: Løp til spillbutikken!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Takk, David!

Dette fikk meg til å vurdere dette spillet!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Bare hyggelig og kunne være til hjelp.

Vurder i vei!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Kjøp heller Darksiders eller Bayonetta.
Dantes Inferno er kult, men jeg liker Darksiders bedre
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Vel, jeg leste boka, den var bra.
Men er boka bedre enn spillet?
Tja..... Min mening er at de kanskje glemte noe, men ingen er perfekte. BRA spill! 8/10 fra meg
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
Jeg liker Darksiders. Jeg Har bare prøvd demoen til Dante's Inferno, men personlig synes jeg at demone ikke fenget meg. Spesielt det faktumet at DU et helt vanlig menneske, slår døden.

Hvis du liker puzzlegames som Zelda kan du gjerne prøve Darksiders.
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Makyran: Hvem har sagt noe som helst om vanlig menneske? For alt du vet kan jo Dante være Hulken eller noe.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Noen som har noen gode råd for å slå mannen med kuken, på slutten av spillet?
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!