Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

NEI!
Fy steike for et spill, selv den dag i dag. Måtte nesten bare si det.

(Beklager til de som forventet seg et skikkelig dypdykk i selve spillet, er ikke noe særlig poeng i det. For personlig klarer jeg ikke finne noen særlige feil :> )
If you can't duck it then fuck it
  • 0
Cool story bro!
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
awsume, totaly awsume.....
  • 0
über awsome !
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Tveitebassen:
Fy steike for et spill, selv den dag i dag. Måtte nesten bare si det.


Dette er et nok dypdykk, Tveitebassen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Et av mine favoritspill gjennom tidene. Ikke så oppskryt i mine øyne.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Et veldig bra spill, men jeg synes nok det er overvurdert. Mye takket være det klønete kontrollsystemet på gamecube-kontrollen.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
  • Ine
  • Ine
Har ikke kommet særlig langt, som følge av at det på ingen måter fenget meg. Men jeg skal ta det opp igjen en gang å spille det skikkelig, så får jeg se hva synes etter det ^^
Riddle me this
  • 0
Dette er ikke en blogg(?). Uansett, spillet eier. Men feil finner man. Spessielt kamerafeil..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Selv synes jeg det er en ting som er dumt på OoT, hus og lignende som man går inn i ser helt fucked up...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Zyrocz:
Selv synes jeg det er en ting som er dumt på OoT, hus og lignende som man går inn i ser helt fucked up...


Enig. Det er spesielt vanskelig å finne dører, ettersom disse ser ut som en del av bakgrunnen.
Riddle me this
  • 0
Ine Lofthus: Hbor langt har du kommet? Spillet blir ikke virkelig interessant før du har blitt voksen.

Og det der med dørene, aldri hatt noen problem med dem - så skjønner ikke helt klagen :/

Menneh... hva var poenget med denne bloggen??
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Godt å vite.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Poenget med bloggen var å si noe som de fleste burde vite. OoT er ikke overvurdert og fortjener plassen sin som et av de beste spillene noen sinne.
(Regnes også som det beste spillet noens sinne hittil, kanskje neste Zelda vil gjøre noe med det?)
  • 0
Eh, dette vet vi alleredde
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Litt unødvendig blogg. Vi vet dette
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Og jeg som håpte på en blogg som faktisk kunne fått frem en liten diskusjon. Oh well
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
I forhold til når spillet kom ut, hvilken effekt det hadde på industrien og hvor godt det har holdt seg er det alt annet enn overvurdert!

Selv om spillmekanikken er en smule utdatert i dag. Sant skal sies, at er det litt av en bragd når selv spill i dag sliter med å presentere bedre kvalitetsmessig enn et spill i fra 1998!
  • 0
Synes forsåvidt at det er det beste spillet noensinne. Har aldri hatt noen problemer med dører og liknende... Gir bare mer lyst til å utforske.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Best blogg eva!!1

Det er da ingen som mener OoT er overvurdert utenom PS/Xbox fanboys?

Nåja, OoT er definitivt en av de 5 beste spillene som noen sinne er laget til noen konsoll.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Jeg syns dette spillet er ganske overvurdert jeg.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Jeg må innrømme at jeg synes det er temmelig overvurdert, ja.
Nostalgisk, ja, men ikke det beste Zelda-spillet.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Det beste spillet noensinne. Trenger ikke å si mer.

Må forresten prøve det igjen nå snart. Må bare finne N64en først...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Synes selv mange andre Zelda-spill er mye bedre. Twilight Princess ligger på toppen, så kommer Phantom Hourglass, Wind Waker, Spirit Tracks og Majora's Mask. Etter det kommer Ocarina of Time etter min mening.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
I luv this game . I luv it so much that i still play it today .

For meg er dette et av de kuleste spillene gjennom historien. Har også vokst opp med Zelda så jeg klarer ikke å si noe dårlig om det .
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!