Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Eyh!

Jeg kikket nettopp innom siden her på GR.no, (hadde ikke sjekket stedet, den hadde bare uploadet siden)

Der stod det så fint og flott øverst på bloggsiden en bloggtittel som stusset meg litt.

Den lød som følger:
JEG SUGER PIKK!!


Jeg trykket så på linken (selv om siden var 10 min gammel) - så fikk jeg "No such user: DannyNatal" - eller noe.

Så prøver vi mulighet nummer 2 (Selv om jeg vet at han er slettet)
Å trykke på navnet til den som postet denne bloggen.

"Det er ingen bruker som heter DannyNatal"

Litt synd tenker jeg da...



Denne bloggen er bare ett lite spørsmål.

Hvem tok ScreenShot eller leste/kommenterte på denne bloggen? Send meg en PM med link til ScreenShot eller noe i den duren.

Føler dette er megatroll, men det kan også være litt som iharal3 sin Killzone 2 anmeldelse <3<3


k9z xoxo David Alien
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Han ble naturligvis utestengt, og bloggen hadde absolutt ingen allmenn interesse av å være synlig. Hele bloggen var fylt med omtrent hundre setninger hvor det sto nøyaktig det samme som det gjorde i tittelen. I caps lock. I tillegg til et par andre vulgære kommentarer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
skuff..
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Det kan godt være kompisen min Steffen. Han har fått det å lage idiot-brukere på GR som hobby. Han har laget masse blogger i den sjangeren der. Alle blir selvfølgelig slettet noen minutter senere bare da. Men irriterende er det uansett.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hele bloggen var jo det samme som tittelen. Bare i CAPS-LOCK.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Sikkert bare et pikktroll
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Yup, det var virkelig trolling på sitt verste.

Kommentarene var heler ikke spesielt morsome, utenom Peternoob og Majesty som latet som om de var interesert i trollet (på den måten, ja)
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Den der la jeg søren meg ikke merke til Hadde jeg det, så hadde brukeren blitt stengt av og bloggen slettet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg hadde faktisk tenkt til å ta screen shot, men så ble det fjerna...
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ey, vis en modestrator leser dette! DannyNatal er kompisen min og han kunne aldri gjort dette, han elsker Gamereactor! han mener han er blitt hacket:/ så hvertfall åpne siden for han-.-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!