Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

DannyNatal er en kompis jeg har. i dag fortalte han meg at han er blitt bannet fra Gamereactor! Han sa han antageligvis blitt hacket. han er ikke særlig aktiv i Gamereactorsamfuynnet men han synes definitivt at Gamereactor er Norges beste blad.

Han er innpå for og sjekke nyheter hver dag! Dette er her han får nyheter fra den fantastiske spillverden. så plz unbann han, han ble hacket =C
  • 0
Bildet passet vel ikke helt
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Kansje men har dårlig tid så fant ikke så mye bra
  • 0
HA HA
This Is Sparta
Det er det første jeg tenker når jeg ser bildet
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
Meh.. ICCL
Fem-stjerners medlem
  • 0
ICCL? Internet continental Call Loader?
  • 0
lululuul. en blogg for å få en fyr unbanna. det var sikkkert en grunn, men unskyldningen din var "han har blitt hakket". Man blir bare hakka hvis passordet er 123.
  • 0
Han blir ikke unbannet fordi du skriver en blogg om at han er en kompis. Be ham ta kontakt med moderatorene i stedet.
  • 0
jeg er ubannet takker Dark_orc men måtte lage ny bruker
  • 0
Han fikk jo ikke tatt kontakt når han er blitt bannet fra hele siden
  • 0
  • Ine
  • Ine
FAIL blog (see what I did there?).

For Guds skyld, dette er ikke noe vi andre her på GR har noe med. Snakk med en moderator.
Riddle me this
  • 0
ja når jeg prøvde å gå inn sto det datamaskinen eller bruker er bannet
  • 0
Dark_orc: Du kunne lett tatt kontakt med noen. I stedet for å blogge om det, mener jeg. Dette har ingen almenn interesse.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Be kameraten din kontakte moderatorene på [email protected]. Begrunnelsene i bloggen din rettferdiggjør ikke en unban.