Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går fikk jeg en Blur-beta kode som jeg spent tastet inn på Xbox Live. Småskeptisk satte jeg igang, uvitende om at jeg skulle bli smått overrasket og hektet.

Blur har blitt beskrivet som en blanding mellom Need For Speed og Mario Kart eller Wipeout med biler istedenfor flyveskip. Fartsfølelsen minner noe om Burnout, mens styringen føles litt tung som i NFS-serien.

Det første man finner ut er hvor aggressive alle motstandene er. Skal man komme fremst må man kjøre røft, aggresivt og bruke powerups på en god måte. Power-upsene som du plukker opp er utmerket godt balansert og flere kan brukes både fremover og bakover og som forsvar og angrep. Man kan lagre opp til 3 power-ups til enhver tid og skifte mellom dem med X-knappen (360).

20 stykker i et og samme løp med power-ups blir utrolig hektisk og byr på en masse morro. Dette er et spill som uten tvil tar seg best online. Blur har også noe som kan ligne på perks fra COD hvor du kan skreddersy dine egenskaper etter hvilken kjørestil du har. Dette kalles i Blur "mods". I Blur's tilfelle kan dette for eksempel være at bilen gjør mer skade i en kollisjon eller at radiusen på et skudd økes.

Twitter-integresjon er også med og forskjellige challenges, ikke ulikt som i Modern Warfare. Disse oppfordrer deg til å prøve å utnytte alle power-ups og mods for og ranke fortere og få en mer variert spillopplevelse. Etter vært løp eller å ha gjennomført en challenge får man fans som fungerer som XP. Levler man opp får man tilgang på nye biler og "mods".

Betaen inneholder 4 baner, 4 game modes og 13 biler delt opp i forskjellige klasser. Dette er det første arcade-bilspillet jeg har blitt hekta på siden Burnout Paradise. Bizzare imponerer igjen.

Give it a try! :)

http://www.blurgame.com/beta/
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Tøft, skal prøve å få tak i en nøkkel.
Just kill him with your awesome
  • 0
Har sykt lyst på dette spillet, syykt
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Har betaen, den er digg
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Jeg liker vanligvis ikke bil spill, men dette ser ut til å være noe for meg.
Hva er likheten med en pave og et juletre??? Bjellene er bare til pynt!!!!
  • 0
Gleder meg selv til spillet som ser meget heftig ut
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!