Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

<quote author="quakecry">Seriøst, fyren skriver i krypinnet at han kanskje skal bli spill-tester. Yeah, det er like sannsynlig som at huset jeg er i nå, raser ned om et sekund. Dead: Vell, være hyggelig. Hmm " Alebre - Jeg beundrer dine skriveferdigheter, hadde jeg bare vært så flink som deg. Ordforrådet ditt er supert. Jeg forstår hva som står i bloggene dine ekspensjonelt godt. Ditt beste område er når det kommer til tegnsetting.

Ser du ikke at dette er det motsatte av respekt? Respekter at han er dysletiker, og han kan etterhvert utvikle seg og hvis han har pågangsmot nok kan han bli en spillanmelder en dag. Kjenner et par voksne som var på hans nivå som unge, men har forbedret seg.

Alle er ikke like gode som deg vet du, Quakecry!

No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Får sikkert jævla mye drittslenging(konstruktiv) kritikk for denne bloggen, men sier(tør) hvertfall og si meningen min! ;)
Kommentarer


Så du sier at folk ikke skal si meningen sin om blogger, men du får lov til å si meningen din i en blogg?
  • 0
Jeg vil påstå at Majesty og quakecry, oppfører seg som noen drittsekker nå. Jeg kjenner selv en dysletiker og han er ekstremt plaget av det.

Så jeg syntes at han skal ambisjoner, retten til å skrive og være den han vil være.

Men uannsett, so what? Det er ikke noe galt å skrive inkorrekt? Og man trenger ikke å grine eller hakke på de som sliter med rettskrivning.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg kommenterer aldri skrivefeil,
med mindre teksten er helt forjævlig satt sammen
(noe jeg har sett maks 1 gang på fire år)

Jeg har masse skrivefeil sjøl,
f.eks orddeling er jeg håpløs på.

Jeg fatter ikke hvorfor folk skal henge seg opp i skrivefeil.
I 99% av tilfellene er det fullt mulig å forstå hva bloggeren vil frem til.
Om det mangler punktum eller om alt er i et avsnitt så klarer vel du som leser å pause sjøl eller?

Hvis du ikke skal kommentere bloggens innhold ser jeg ikke poenget i å kommentere i det hele tatt.

Klart konstruktiv kritikk er bra, men når en istede får høre samme klaginga gang på gang i hver eneste blogg,
så er det ikke like ålreit å skrive mer.

Jeg mener hvertfall at om en ikke har noe bra å komme med, så får en holde det for seg selv.
  • 0
Vell, en vet en er populær når folk en ikke engang kjenner en hater en. Ja, jeg er nok en drittsekk.
  • 0
Men det var jo jeg som ville være drittsekken
  • 0
--.- ..- .- -.- . -.-. .-. -.-- -- .- .--- . ... - -.-- -. --- .-. .- .-.. -... ..- .-. -.. . ..-. .--- . .-. -. . ... ..-. .-. .- --. .- -- . .-. . .- -.-. - --- .-.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Så du sier at folk ikke skal si meningen sin om blogger, men du får lov til å si meningen din i en blogg?

Jeg har aldri sagt at folk ikke skal få si meningen sin i en blogg, men det finnes ordentlige måter å si meningen sin på. I tillegg står det vel ikke akkurat der at ingen skal kommentere, det står at jeg TROR JEG FÅR mye kjeft for denne bloggen.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Er helt enig med deg Joey. Synes det er helt for jævlig av mange folk her inne (uten å nevne navn) som ikke kan oppføre seg på skikkelig måte. Norge er et fritt land såvidt jeg vet, og det betyr at folk må få ha sine lidelser i fred, og få respekt for at de tør stå fram med den/dem lidelse(ne) de har. Noe jeg synes er tøft gjort, men er faen ikke rart det er krig i verden så lenge folk er respektløse som dette mot noen som står fram med en lidelse som dette.

Jeg rett og slett skjemmes over mange her inne som aldri er fornøyde uansett hva som blir skrevet. Og jeg håper GR kommer opp med noe nye regler angående drittslenginen som foregår her inne, og kanskje gjør noe med det. Hvis dere vil ha et seriøst forum, så er dette definitivt noe som bør slåes hardt ned på!
  • 0
Skremmende hvor mange som sliter med grammatiske feil til tross for flere år på skolen. Har nok selv litt å gå på der. Men at folk skriver hvordan de snakker, samt den der "sterke dysleksien" vil være et evig problem. Og et evig irritasjonsmoment for min del.
  • 0
Skjønner meg ikke på folk som irriterer seg for sånne små-ting. Ja, jeg kaller noen gramatikk feil en små-ting. Må ærlig innrømme at sånne som deg, sånne som klager på det meste som går ann å klage på er et irritasjonsmoment for meg.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Vi registrerer situasjonen som er oppstått. Først og fremst vil jeg gjennta kommentaren jeg la igjen i alabres egen blogg. At ingen av hans blogger er blitt slettet i henhold til regel §1 burde indikere for de fleste at hans skriveferdigheter ikke bryter noen regler. Jeg vil derfor oppfordre ham til å fortsette å blogge og skrive på forumet.
Han kan gjerne ta til seg noen av tipsene som er blitt gitt, da vi alle har rom for forbedring av språket, og Gamereactor er et sted der det kan skapes ekstra giv og motivasjon for å lære. Men man lærer ved å fortsette å skrive, og fortsette å lese. Det er den måten vi alle har lært og fortsatt lærer.

Når det kommer til drittslengingen så mente jeg at min kommentar i alabres blogg, som var rettet mot de værste sutrerne burde vært tilstrekkelig. Noen har tydeligvis ikke helt oppfattet dette budskapet, men jeg skal være så generøs at jeg gjenntar det.

Det er nok sutring over enkeltbrukeres skriveferdigheter nå. De skader ingen. Det er tydelig også flere som ikke helt har evnen til å se egne feil eller analysere egne ferdighetsnivåer. Det er et paradoks at det er lettere å se andres feil enn egne. På dette beror også min besluttning om til nå ikke å intervenere. Den værste sutringen har rett og slett vært så skapelig at jeg anså at disse utbruddene falt på sitt eget utgangspunkt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
"Majesty høres ut som en norsk lærer."

En norsk lærer eller en norsklærer?

Ganske stor forskjell det, siden den ene varianten går på nasjonalitet, den andre på lærerens fagområde..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
"Majesty høres ut som en norsk lærer."

En norsk lærer eller en norsklærer?

Ganske stor forskjell det, siden den ene varianten går på nasjonalitet, den andre på lærerens fagområde..


Viktig for deg det der? Hehe, neida
Fikk faktisk til å sitere her..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Det går ikke an å sitere hvis du er på bloggsiden, og ikke via forumet..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Oja, da veit jeg det fra nå. Cirka et år etter du skrev det!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!