Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var jeg her igjen, og det er like kult i år. Pleier jo vanligvis ikke blogge, men gjør et unntak for TG.

Så her pumper musikken ut av alle høytalere (som er et par) på full guffe, og det spilles alt fra konsoll til PC, også alt fra My Little Pony til God of War 3. Mangfold, med andre ord.

Noen andre som er her, eller er det bare mange tårevåte historier om hvordan billetten forsvant?
  • 0
Nå ble jeg litt lei meg.. Du kicka nettop JC sin avskjedsblogg fra forsiden for å kunne skrive 7 linjer om at du er på TG.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen for å si det sånn
"Who believe's in the boogeyman?"
  • 0
DAMMIT !!

Jeg har så lyst til å være der...
  • 0
  • Ine
  • Ine
Lyst til å dra på et LAN en gang, men det er etter min mening koseligere med et litt mindre ^^
Riddle me this
  • 0
fattigmann:
That's how i roll
  • 0
Aldri vært på LAN, har ikke PC til det.. Visste ikke at folk tok med seg konsoll! Hva gjør de da, drar med seg hele flatskjermen?
Knurr...
  • 0
Jeg har aldri forstått poenget med at man sammler en gjeng med svette nerder i et lokalet med lite luft og mye lys og dårlig musikk bare så de kan vise hvor store nerder de er
Jeg liker sofaspilling...
  • 0
Er en haug flatskjermer på hyller her, ja(seriously, it is)
  • 0
Zyrocs sa det jeg tenkte...

Jeg hadde ikke overlevd en time på et slikt sted, bokstavlig talt.
Får helt noia hvis det er fler enn ti mennesker i samme rom.
  • 0
Kos deg godt på TG konsollforkjemper og kanskje møter du på noen snåsninger der også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
fra mobilen\n \n Håper du har hatt det kos med Northug :p
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg er der!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!