Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

OK, dette er enda en av de nettene der jeg ikke får sove. Jeg ligger i senga i timevis og lurer på når søvnen endelig skal favne seg om meg. Til slutt må jeg bare gi opp, og stå opp.

Det var mørkt i stuen. Svake lyder av føtter som listet seg over det litt slitte, røde teppet ved sofaen, var de eneste lydene som kunne høres i denne usedvanlig stille natten. Borte i hjørnet stod datamaskinen min, forlatt og avskrudd. Mens jeg stille lister meg over til den andre siden av rommet, i retning datamaskinen, hører jeg høye lyder komme fra rommet ved siden av. Jeg snur meg raskt og skynder meg bort til døra som er plassert midt mellom sofaen og PC'n. Jeg åpner døren og blir møtt av et fryktelig syn; min mor. Mamma lå og sov på den grå rammemadrassen inne på rommet sitt. Snorking kunne høres fra den vid åpne munnen hennes, og den ga fra seg en fryktelig lukt av matrester og tannpasta-overbruk. Jeg innså at ingen fare var skjedd. Jeg lukket døren stille, og listet meg nok en gang i retning data'n.

Jeg prøvde å sette meg på stolen uten å lage altfor mye støy. Enhver lyd kunne virke høyere enn en gris som står og hyler når man er ute og lister seg om natta. Da jeg hadde satt meg i en behagelig stilling i stolen, skrudde jeg på PC'n. Først begynte den ene vifta å dure, og så den andre. Et kor av mekanisk pust brølte ut i stillheten som en diger høyttaler på fullt volum. Jeg holdt meg for ørene, mens jeg ba til Gud om at mamma ikke måtte våkne av denne ville vifte-konserten. Operativsystemet startet seg opp, og viftene forberedte seg på avslutningsnummeret. Jeg er reddet, tenkte jeg lettet mens jeg pustet rolig ut.

Ja, sånn kommer jeg meg i aktivitet når jeg ikke får sove. Smidighet, stillhet, og bønn er det som skal til for at jeg skal klare å underholde meg til jeg sovner.

Natta :D

P.S. Fyttikatta! Nå var det mange som var pålogget!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Off ja.. overtretthet er noe jeg sliter med selv, det er nesten som en sykdom! Hver kveld i påsken har jeg vært oppe til 3-4 tiden etter at jeg fikk Pokemon Fire-Red på PC'en min (ja her hvor jeg bor er det igjen Pokemon-feber..)
Når jeg ikke får såve, så får jeg ikke såve, så enkelt er det. Har ingen måte å bli trett på. Frustrerende. Jeg prøver forgjeves å ta armhevinger, situps, se inn i lyset til jeg blir ør i hodet eller sitte på PC'en å kommentere på blogger om overtretthet (høres kjent ut..)

Men nå skal jeg ligge i sengen å bare vente til søvnen tar meg. Gudd Naitz!

BTW: En god blogg, om et faktisk veldig aktuelt tema
  • 0
Nattiz Håper du får sove, Zidmeyer
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Hehe, jo takk det samme!
  • 0
Føler med deg!!!!
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
E har ikke vett til å gang og legg med... Det e nu om natta alt skjer....
spent på om e kommer me opp til klokken e 12.00....c;")...
.....c;")....
  • 0
...Jeg la meg i utgangspunktet klokken 23.57
Men sovnet aldri, derfor så jeg et par filmer.
Nå er klokken snart seks og jeg er fremdeles like våken -.-

Greit jeg har en fu**ed døgnrytme,
men dette er for kjipt.
  • 0
Jeg la meg rundt 12, men satt oppe på IRCchaten med den bærbare (reklame FTW)

Også så jeg et par filmer (høhøhø) før jeg la meg.. Da var vel klokka rundt 1 halv 2 elns :/ Booring, nå ligger jeg her i senga og waster hele dagen...

Edit: Jeg gikk in på MW2 tråden nå og så at jeg hadde posta 11 minutter over 2..Så jeg la meg vel ikke halv 2
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Jeg kjenner meg så alt for godt igjen . . .
  • 0
hehe la meg rundt 2 jeg også snakka litt med fattigmann
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Det er en bug på GR som viser at nesten alle er online 24/7. Derfor var det mange online i natt, og de er fortsatt online.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Den bug'en er VELDIG irriterende!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!