Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

vel her om dagen har nintendo tenkt og erklere en wii kabel av noe av den slags som kan kjøre i 1080p som skal bli vist på E3.

jeg trode gr skulle komme med en sånn nyhet men den komm ikke da kommer jeg med denne nyheten da men om det kommer bare 1080p på wii det er jeg ikke sikker men.

den vil jo hjelpe på opløsninga men jeg bare ber for dem sin skyld at dem vil få på etteler annet som kan gjøre grafikken bedere men men håper det var gode nyheter folkens;) srry for kort blogg

jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal sette punktum og ps3 er bra: jeg troller ikke
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente her, men hvis det var at Nintendo kommer til å vise frem en kabel som gir Wii HD grafikk er det bare bullshit. Hardwaren til Wii er ikke i stand til å vise HD, da den er for svak. Vi snakker hardware som er på linje med den tidligere Xboxen...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • Los
  • Los
Hvor ble det av punktum og komma? Ble alle tatt av Pac-man eller? Det går jo ikke ann å lese hva du vil si! Skjønner ikke noe..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Trolling is bad!
En annen ting du kanskje burde vite er at grafikk lager ikke et spill og er definitivt ikke det viktigste i et spill heller.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Jeg tviler dessverre sterkt på dette. Nintendo gjorde det faktisk veldig klart ved årsskifte at de ALDRI ville utvikle en HD funksjon for Wii. De mener det samme som meg og ps3 er bra, grafikk og detaljer er definitivt ikke det som lager spillene.
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du må ha en kraftig dysleksi. Du burde også få hjelp av logoped på skolen. Dette er voldsomt!
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
1920 x 1080 oppløsning på wii?
Tror neppe utvasket teksturer, firkantede figurer og kornete bilde er det wii-eiere vil ha.
  • 0
vel her om dagen har nintendo tenkt og erklere en wii kabel av noe av den slags som kan kjøre i 1080p som skal bli vist på E3.


Med "her om dagen", mente du igår? For da må jeg informere deg om at det var første april, og om du er eldre enn 3 år vet du nok hva en aprilsnarr er.
  • 0
det var ikke 1 april
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Tror du har blitt lurt grundig!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Tviler på at dette vil skje. Og i så fall, hva er vitsen? Grafikken vil ikke bli betydlig bedre.
Riddle me this
  • 0
Såeh... Betyr det at man bruke Wiien med en HDTV uten problemer ved hjelp av en slik kabel? Er litt lei av å måtte dra en ekstra standard-TV opp på rommet for å spille Wii når jeg har en helt fin 32'' HDTV stående ved siden av.

Mest sannsynlige forklaringen jeg kommer på ihvertfall, for Wii i HD høres ut som total facepalm...
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Yuggothian, jeg spiller ofte Wii på en 42" HDTV så tror nok det er noe gale med tv'en om det ikke funker. Med mindre du har en tv uten mulighet til å koble inn en Scart kabel greie.
  • 0
@Zyrocz: Gjorde et lite søk på google, og det virker som om veldig mange andre har problemer med bildekvaliteten på når de bruker Wiien med en HDTV. Du har nok rett i at det er noe med TVen som er galt i såfall, hvilket er ganske sugent.

Btw, kobler du de tre scart kablene(Rød, hvit, og gul) direkte inn i TVen din eller må de liksom stikkes inni en kloss først?
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Yuggo:Man må ha en *kloss*, hvis du skal koble den inn i hd tv.

Hos meg er det slik, men hos en kompis er det ikke slik. Så du får sjekke selv
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Endelig kommer wii i HD. Den dårlige grafikken er etter min mening det eneste dårlige med konsollen.

ps3 er bra, og jeg vet du ikke troller
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
yes! punktum
Per aspera ad astra
  • 0
Hvorfor er det så mange som tror at Wii kan få HD ved å bare endre en kabel?
Og hvor skal man plugge i denne kabelen?

Bruk hodet folkens...
  • 0
Det går nok dessverre ikke an nei, men vi får håpe Nintendo snart kommer med en ny Wii med HD da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bernt Erik / GR®: det skal være i noe usb form jeg vet ikke selve syteme funker men det er sant
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Hvor er sourcen din?
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!