Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg ble ganske skuffet over The Simpsons Game (2007):

Med kranglete kamera og det faktum at det var et 3D-spill.
Jeg skulle ønske at spillet var som en vanlig the Siimpsons-episode. Ok, veldig mye lengre enn (+/-) 20 min, jeg kan tenke meg rundt 10-15 timer.
Med 'en vanlig the Simpsons-episode' mener jeg 2D.
Tenk deg at du spiller en the Simpsons-episode, med gameplay ala Heavy Rain. Hvor kult hadde ikke det vært?
Med store etiske valg som:
"Skal jeg spise hamburgeren eller drepe Flanders?"

Hva hadde du valgt? spør du.
Vel, det kan diskuteres, (kremt, kremt) drepe Flanders, helt klart!
Finne fram hagla under senga, sparke inn Flanders' dør, også: BOOM HEADSHOT!

Dette hadde også vært kult om du kunne velge mellom hvem du skulle være.

Men, dette er bare en liten, lusen the Simpsons-fan sitt ønske.
Som ønsker å bli hørt.
  • 0
må si meg enig. ble ganske skuffet da jeg prøvde det hos en venn. glad jeg aldri kjøpte det
Per aspera ad astra
  • 0
Har prøvd det på PsP..Boooring
Fem-stjerners medlem
  • 0
Syns ikke det var så ille jeg. 7/10 får det av meg, akkurat som GR ga det å hvis jeg ikke husker feil. Jeg spillte Wii versjonen da, aner ikke hvilken du spillte.

Men hadde vært ganske awesome med sånn du forklarte det, sånn Heavy Rain etterlignings greie x). Men jeg ville ikke hatt det i 2D trur jeg .
  • 0
Synes spillet var nokså underholdende jeg
Sure, not the best game ever. Men spillet har sine verdier
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Dette spillet er en fantastisk gjennspeiling av den ville verden Simpsons har blandet sammen med delvis paranodier fra andre spill. Det har jo en god "tegneserie grafikk" som gjør at man kommer i simpsons stemning. 8/10 fra meg og sålangt det beste spillet basert på en serie.
  • 0
Hadde vært kult ja. Ville garantert blitt et kjøp. Bare synd at noe sånt aldri vil skje.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
He he en genial idé da kunne jeg endelig drept milhouse
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Skuffet litt...

Simpsons har mistet piffen i senere episoder og
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Yup, dette spillet er så middelmådig og standard som man får det til. Så godt som alle vitsene er stjelt rett ifra serien, og de som ikke er det er vanligvis så dårlig skrevet at jeg ikke fatter hva som skal være så morsomt med det.

5/10 fra min side. Orker ikke å ta fram dette igjen for å anmelde det, en gjenomspilling var mer en nok for min del.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Har bare prøvd demoen til spillet, synes det var ganske kjedelig egentlig. Kan hende at det fulle spillet er bedre, tho.
  • 0
Kjøp Simpsons Hit and Run til PS2, det er et meget underholdende spill.
Jævelhøns
  • 0
Jeg likte spillet veldig godt, jeg. 8/10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!