Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nummer 5 burde hatt litt mer farge, eller noe. Den er litt trist og kjedelig. Men jeg liker jo logoen!
  • 0
Jeg stemmer for nummer 5!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
ingen av dem.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Nummer 4 var helt sykt harry.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
likte granaten på nummer 3
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Nummer 4 var helt sykt harry.


Harry er bra!
Decyfered!
  • 0
Nr. 4 var den kuleste, minner meg om en av russe-t-skjortene. Men jeg synes i grunn alle var greie, ingen av de som er stygge.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
5... men burde ha rød logo og svart bakgrunn
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Likte nr. 5. Hadde vært kult om jeg hadde fått tak i en...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
2 eller 3
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Likte 5 best
Type here.
  • 0
  • Ine
  • Ine
1 og 2
Riddle me this
  • 0
Hva med gr-duden inni granaten til nr 3.
Litt slikt *klipper sammen noe på 1 min*
http://bildr.no/view/627452

Hvis det ikke går ( ) hadde 3 eller 5 vært tøffest
  • 0
5 Kult om den var i gul og sort da
  • 0
Nr 3! I like black and pink.. ITS EMOOOO (bare tuller ) Men likte den best.
Go ahead, make my day
  • 0
Nr. 3 Uten tvil

I haz grenaadeezz
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg likte 1, 2, 3 og 5
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Likte best den nederste, gamereactor-hodet-tingen.
  • 0
Nr. 2, helt klart!
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Nr. 6 none of the above
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
I
GR

Somehow i fail to see the meaning
  • 0
2, 4 eller 5. Men den som er mest awesome er nok 4.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nummer 1 er kul, men ikke alle liker eller kler rosa. Så jeg vil ikke stemme på den. Nummer tre blir for meg en BC kopi, og jeg føler ikke den rosa granaten som tøff. Nummer fire har en fanboy samt nerde logo over seg, og jeg synes ikke GR sier nok i forhold til at folk faktisk skal se den. Nummer 5 er tøff, men jeg synes ikke at GR logoen passer spesiellt, og ihvertfall ikke i blå!
Den tøffeste er definitivt nummer to. Den sier en del, samt at den ikke er overdrevent og den er tøff. Den er ikke for spesiellt interesserte og det likner heller ikke på en kopi. Jeg tror også de fargene passer flere mennesker, og jeg føler den som den tøffeste!

Jeg stemmer nummer 2!
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!