Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Metallica tok en tur innom Norge i år også, men denne gangen på en litt større arena. Når først gudene dukket opp, ble publikum frelst!

Ja, det tok tid før Metallica endelig dukket opp. Men det var en opplevelse dette og! Sitte å vente med sommerfugler i magen var faktisk veldig deilig. Vi ble servert 2 overraskende gode oppvarmingsband, Fear Factory og Gojira. Selv om lyden var altfor lav fikk de gjort jobben sin, selvom publikum ikke så ut til å like dem like godt som jeg gjorde.

Det var ikke før 5 flasker brus og ørti pølser lyset sluknet og ectacy of gold blir spilt inn. Jeg må si deg, mer episk kan det ikke bli! De starter med That was just your life, en fantastisk åpningslåt og en av mine favoritter på Death Magnetic - og hopper rett inn i Creeping Death. Salen er i ekstase, selv om ikke akkurat det tekniske var på gudenes side. Etter noen andre sanger fra Death Magnetic føler jeg meg allerede sliten.Det kraftige trommesettet til Lars Ulrich har satt ørene mine i spinn, men dette stopper ikke meg! Det stoppet hvertfall ikke Metallica, for de fortsatte å spille som om alle sangene var den siste! Vi får servert en saftig låtliste med Fade to black, All Nightmare long, Blackned og Hit the lights i spissen!
Alle de sangene du forventet Metallica skulle spille ble spilt, Nothing else matters, One, Enter The Sandman og Master off puppets ble soleklare publikumsfavoritter.

Hele atmosfæren og den spesielle følelsen over konserten var fantastisk! Nesten perfekt! Nesten.. de 3-4 første sangene led av tekniske problemer. Vi kunne nesten ikke høre hva James Hetfield sang eller soloene til Kirk Hammet. Men dette gjorde ingenting! Stemningen var så herlig at vi ga hardt faen! Det er selve scenen som stjeler showet. Det fantastiske lysshowet og pyro arbeidet gjør sånn at alle sangene får en ekstra kraft i seg. Det er noe av det peneste og råeste jeg har sett i hele mitt liv.

Det er ingen tvil at jeg hadde en historisk kveld! Stemningen, lysshowet og kraften i trommesettet til Lars fikk alle i ekstase, spesielt meg! Jeg har aldri headbanget så hardt i mitt liv. Jeg har mistet stemmen helt, men det var totalt verdt det! Jeg kommer tilbake neste gang, that's for shore!

9,9/10

Komplett låt-liste for kvelden:

That Was Just Your Life
The End of the Line
Creeping Death
Through The Never
Kirk Solo #1
Fade to Black
Broken, Beat & Scarred
Wherever I May Roam
Sad But True
The Unforgiven
All Nightmare Long
One
Master Of Puppets
Blackened
Kirk Solo #2
Nothing Else Matters
Enter Sandman
Encore Jam
Am I Evil?
Hit The Lights
Seek and Destroy
"Don't cross the crooked step"
  • 0
;D Jeg ble helt ødelagt når jeg dro hjem, jeg var så svett, tørst og hadde det ubehagelig

Men definitiv genialt, sto på første rad på ståplasser, tok highfive med JAmes!!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Skulle gjerne vært der
Hørtes helt sykt ut, god anmeldelse
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Åååååååh! Hvorfor var jeg syk i går? Og hvorfor fikk ikke jeg skaffet meg billett?

Men uansett, over til "Positiv-modus". Virker som at det var en dritkul konsert, må ha vært kult å sett dem live Men skulle fortsatt ønske jeg var der! D:

PS: A to the H: Fuck you! High five med James? Kan jeg sniffe hånda di?
  • 0
Haha Han smilte godt, jeg er jo kjempe høy, og den eneste som rakk fram, og da high fivet han
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Fy ass, var der å, det var første konserten min og håper på mer
Jeg var nesten helt foran og så fikk brodern heteanfall eller somthing og når jeg gikk vekk kom master of puppets på -.- og så alt det andre jeg digga fra avstand
  • 0
Haha skulle faktisk dit med en kamerat, men så så jeg at billeten kosta 575>.< liker ikke Metallica så mye så jeg droppa det. Men hørte at Fear Factor hadde en skikkelig feit vokalist O.o
  • 0
Bra andmeldelse, hvis jeg skal kalle det, det xD Blææ, plager meg at jeg ikke fikk billetter, men har jo AC/DC, Green Day, KISS, MUSE, Paramore, Empire of the Sun, AlexisOnFire og KANSKJE Rise Against forran meg, så det blir nok bra
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Vurderte å kjøpe billett kun for Gojira. Metallica er bra dem, men etter min mening veldig overvurdert.
Riddle me this
  • 0
Ahh, elsket konserten! Var helt rått.

Synd at jeg måtte gå gjennom tortur i flere timer først da, med de forferdelige Gojira og Fear Factory. Men som alltid er Metallica rett og slett fantastiske.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skulle ønske jeg var der!!

Metallica og Gojira på samme konsert

Litt dritt at alle sier at oppvarmingsbanda var dårlige, de hadde jo pisse lyd for fan!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Signed!
Riddle me this
  • 0
Helt enig med Predator
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Nå er låtlisten redigert inn ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Var du der også? Hvor stod du hen? Jeg var på rad 2 felt e
  • 0
Morsom Anders..

*For dere uvitende, vi dro sammen og skreik sammen*

"Don't cross the crooked step"
  • 0
Konserten var utrolig konge
Kommer med en «anmeldelse» selv, må bare la lokalavisen få sjansen til å trykke den først
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • kho
Kronoz: Tøft!

kho: Hallo?
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!