Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siterer kvidogbleg:
Nå er jo det en slags naturlig umiljøvennlighet da. Vulkaner har jo sluppet ut dritt i alle år. Men jeg mente jo miljøvennlig på den måten at ingen fly slipper ut karbondioksid.


Det gjør ikke noe mindre vondt om du blir slått ned av en som heter Ola eller en som heter Pål når du går på byen. På samme måte som det ikker noe mer miljøvennlig om det er vulkanen eller SAS som spyr ut CO2et...med mindre Ola slår svakere enn Pål og Vulkanen slipper ut mindre CO2 enn flyet da.

Neida jeg skjønner hva du mener, men til syvende og sist betyr det ikke så mye hvem som slipper ut CO2. Flytrafikken har jo også nesten blitt en naturlig del av denne verden.
This is great banter, it really is.
  • 0
Naturlig del? Hvor lenge har fly eksistert i forhold til jordkloden?

Lagt til 2010-04-15 21:47:
Men dere har vel rett, jeg burde vel skrevet at det var miljøvennlig at at flytrafikken stoppet.

@Ine talks-like-a-seven-year-old-wow-gamer Lofthus: Lal
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Vi skulle blant annet dra innom Camden en hel dag og vi skulle dra på diverse museumer osv. Men men, er nå bare utsatt så London-tur blir det nok
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Så noe om turen på dagsrevyen igår tror jeg.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Enro
  • Enro
Stemoren min er sittende fast i Aberdeen og må nå lide med en ferie betalt av jobben hennes. Synes nesten synd på henne.
*Sarcasm*
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Faen, visste jeg skulle dratt til New York igjen. Hadde vert konge å blitt stuck der.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!