LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Ja det som skjedde i dag var at det var en av de største skole slosskampene jeg har sett siden jeg begynte på ungdomskolen.
      vi tar alt tilbake til begynnelsen.

      Vi kaller de som sloss Peter og Kristoffer!
      Fredag 23/04.10
      Kristoffer går i klassen min og har aldri vært i slosskamp før på ungdomskolen
      ( bare en liten), men han er sterk! Han kan fyre til en murvegg uten at han synes det gjør noe særlig vondt.

      Det begynner med at Peter som går i 9B
      dytter sekken til kristoffer som går i 9E.
      Kristoffer sier han skal banke han, men ingenting skjer.

      Mandag 26.04.10
      Peter har med seg 10-12 stykker bak han og spør om kristoffer skal banke han.
      Kristoffer sier at de skal sloss etter skolen på parkeringsplassen bak skolen.
      Kristoffer møter på parkerinsplassen, men Peter kommer ikke. Noen sier de så han gå rundt og gjennom skogen som viser at han kanskje er redd.

      Tirsdag 27.04.10
      Alle snakker om det og ingenting skjer før litt senere på dagen. det er spising og jeg og mange andre sitter rundt Kristoffer og sier hva han skal gjøre og hvor feig Peter var igår som stakk av.

      storfriminuttet:

      Kristoffer og mangen fra klassen vår inkludert meg står i en klynge i et hjørne.
      15-17 meter unna står Peter inni en klyng med ihvertfall 20-25 stykker.
      Kristoffer blir så jævlig forbanna, så han går bort til Peter og sier, kom igjen da.
      Kristoffer fyrer til Peter midt i trynet.
      Peter holder Kristoffer i genseren, mens han prøver å slå Kristoffer. Kristoffer dukker på mangen av slagene og fyrer til Peter igjen. De slenger hverandre rundt om kring og av og til faller en.
      Det står minst 40 rundt og heier.
      Kristoffer ba oss at ingen skulle hjelpe han så han kunne ta Peter helt aleine.
      Da Peter sparker Kristoffer i trynet går dessverre 4-5 i klassen og hiver seg over Peter for å stoppe han, plutselig begynner 8-9 fra hver gjeng å slåss, men de slutter fort.
      Kristoffer hadde ikke noe vondt borstett fra sparket i trynet.
      Kristoffer blir sur for at vennene hans avbrøt han og har lyst på en omkamp 1vs1 bare.
      Jeg filmet hele greien og fighten varte ca. ett minnutt som er jævlig lenge for en slosskamp.
      Jeg sender den til 4-5 stykker og deretter begynner alle å sende filmen til hverandre.
      Kristoffer ba meg faktisk om å filme det så han kunne få se:)

      Det ble ingen omkamp siden 9B dro på en skoletur, kanskje imorgen, men veldig usannsynlig.

      Så det var min dag, si hva dere synes og kanskje dere kan fortelle noe om en slosskamp fra skolen deres?


      Bildet nedenfra er ikke fra kampen, men jeg har ødelagt mobilen litt så kan ikke legge den ut på youtube.
      What the fuck are u looking at!!!
      • 0
      upload - youtube - me wanna see
      • 0
      wow... skal dette virkeleig være noe stort? Når du bare drar litt mer inn i byen så ser man at slike slåsskamper er det vanligste som skjer på skolen... første dag på ungdomsskolen: Slåsskapm mellom 10 sjueåringer og rundt femten 10 klassinger, de brukte alt fra slåsshansker til balltre, og slåsskamper er ikke kult Lompi... det er bare noe skikkelig dumt som folk finner på fordi de synes det er skikkelig kult å banke folk som er svakere eller mindre enn seg selv.... og det der med sekken? du skal ha et veldig stort ego for å fyre deg opp for noe sånt.
      • 0
      Dark_orc: sorry har ødelagt mobilen litt så når jeg kobler til mobilen til pc-en så vises ikke filene Ellers kunne jeg gjort det.

      nanokuksuger, koffor går du ikke å suger kuken til faren din. det eneste stedet du vil sloss er på tekken din jævla fitte, ikke ødelegg for andre, det er jo litt spennende å høre om folk som sloss, ihvertfall når de går i klassen din.

      David0: sorry for at jeg fortalte om dagen på skolen min, og sorry for at du tror jeg elsker slooskamper av hele mitt hjerte og sorry for at du blir sur på meg fordi en i klassen min ble pissed fordi noen dyttet sekken hans.

      Btw slosskamp mellom sjueåringer? syv eller 20 og det er bare bullshit du snakker
      1 hvem har med seg balltre den første dagen på skolen i tilfelle det skulle slåsskamp.

      2: sloss hansker er jævlig farlig, en i iklassen ble nesten drept av en da han var på ferie, så tror ikke noen prøver å drepe noen de har sett i 15 min
      What the fuck are u looking at!!!
      • 0
      spennende. men ikke bra av den grunn. bra du ikke ble skadet eller det som verre er for da kunne du ikka ha fortalt om dette
      Per aspera ad astra
      • 0
      Jeg har vært i slåsskamp 4-5 ganger, men bare 1 på ungdomsskolen, ingen av dem var noe spesielt store.
      You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
      • 0
      Unger med problemer.
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      jeg syntes det er idiotisk å sloss... Det er bare folk som ikke har annet å gjøre enn å sloss.

      Jaja. Noen folk er sånn...
      Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
      • 0
      Sowns: jeg var ikke med i kampen engang hvordan bli skadet?

      KvidOgbleg: problemer nei,. Kristoffer i klassen min er jævlig grei og kul, men visst du bare blir herset med og ikke gjør noe med det kommer de aldri til å slutte, men hvis du viser hva du er god for vil de ikke tørre å gjøre noe med deg.
      What the fuck are u looking at!!!
      • 0
      Greit, sorry for at du ikke tydeligvis ikke forsto at jeg mente tjue, og ehm... du vet at tjue åringer har bil? og du vet at de kan bare stikke hjem og hente dem? og du vet at de kan ha kjent hverandre for en god stund, de var liksom ikke åttende klassinger, og ja, de hadde slåsshansker... balltre hentet de bare rett før de dro dit, man går på ungdomsksolen, det er bare å stikke hjem i 10 min. og dette skjedde rett etter skolen. Dessuten tror jeg neppe de tenkte på å være snille når de var i en slosskamp, så om slåsshansker er farlige så syntes de sikkert det var kult å bruke dem...
      Og dessuten ble ingen veldig skadet, politiet var der lenge før de kjempet for alvor...

      Og dessuten er jeg ikke sur det eneste jeg ville fram til var at du framstilte hele dette som at en kul ting hadde skjedd på skolen
      • 0
      Okey, litt patetisk å fyre bare pga en sekk. Men uansett, Kristoffer var i alle fall ikke en pyse, og tok opp kampen selv. Skal man først slåss så skal det være en mot en, eller 10 mot 10. Ikke 50 mot 1. Det er bare feigt.

      Men, så lenge det er mulig, ungå slåsskamper...
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
      • 0
      Noobz, I lol'd...
      • 0
      Jeg går i 8b og vi har vokst fra slåsskamper for lenge siden LOL
      what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
      • 0
      Slosskamp er en god måte å få løst konflikter
      • 0
      Grow up. Hvorfor ikke avgjøre det med en god, gammeldags Paul VS Jack-5 i Tekken?
      • 0
      • Ine
      • Ine
      Herregud.
      Riddle me this
      • 0
      Son... I am disappoint



      ... ...Ja og pass språket Lompi.
      This is great banter, it really is.
      • 0
      grunnen virket litt dum da men, virker nesten som kristoffer og peter glemte va de sloss om. men skoleslosskamper er altid gøy å se på
      • 0
      Vold løser ingenting!
      Love will tear us apart.
      • 0
      Siterer Lompi:
      KvidOgbleg: problemer nei,. Kristoffer i klassen min er jævlig grei og kul, men visst du bare blir herset med og ikke gjør noe med det kommer de aldri til å slutte, men hvis du viser hva du er god for vil de ikke tørre å gjøre noe med deg.


      Så du mener at løsningen er å sloss tilbake? Øye for øye, tann for tann?
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      Du er dum. Sorry, men det er du. Først og fremst så filmer du hendelsen og så sender du det til andre! Du bare sprer det rundt som et virus, og folk kommer til å syntes at det er kult. Dere er seriøst for gamle for dette.
      "I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
      • 0
      Fjortiser er alt jeg har å si.. >.<'
      Shut Up. Kick Ass.
      • 0
      Vent litt, om du bare sto og så på mens skiten holdt på? Og du filmet det for å sende det til andre etterpå?

      Utifra dine beskrivelser ser det jo ut som om du faen meg har stått og tatt notater av kampen. Beklager, dette blir for barnslig for min del.
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      kvidogbleg: Så du mener at løsningen er å sloss tilbake? Øye for øye, tann for tann?

      Så hva mener du er løsningen?
      • 0
      Pics or it didn't happen.

      Anywho, dette er ikke en bra ting, det at dere bare sto og heia.

      Bli en reporter.
      Did you know? John Dies at the End.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!