Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har nå ventet helt siden annonseringen av Halo Reach i håp om å få spille en Beta. Den kommer ut idag, men hva skjer? Jo: 360'en som jeg har hatt i 4 år (uten å ha hatt ET problem) streiker. Uansett hva jeg gjør kommer det ikke noe bilde, kun lyd. Jeg har prøvd 4 forskjellige TV'en (nei vi er ikke rike), byttet på ledninger på alle mulig vis. Men det gang ei.. 360'en min vil ikke vise meg noen virtuell verden på skjermen.

Klart jeg kan spille hos en venn, men det blir ikke samme feelingen, å ikke i nærheten like ofte! 3. Mai går nå inn i minneboken som "Offisiell Helt Jævli-dag", og denne datoen skal forbannes til evig tid. Noen tips til hva som kan være galt? Er desperat..
  • 0
Det er Xboxen som har problemer med å sende ut bildesignaler. Hadde det samme problemet og forsøkte alt før jeg til slutt måtte sende den inn til reperasjon - noe som resulterte i en nye Xbox 360.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hmm...Bruker du hdmi eller komponent?
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Problemet er at hele halo serien er generelt kjedelig og microsoft prøver å redde så mange som mulig fra hjerneråten ved å sende ut the fuck up of doom til så mange.


Ja du gjettet riktig. Jeg liker ikke halo.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Dette er sinnsykt typisk, virker som uflaks som kunne ha bestemt seg for å hoppe på toget mitt. X boxen vår har vært til reprasjon en gang og den stoppet når vi var midt i å runne den siste historien på SC4. Heldigvis tok det ikke veldig lang tid å få den tilbake.

Vel, når det kommer til selve problemet og ikke mine teite livshistorier som du sikkert ikke er innteresert i en gang så høres The Heretic svar som en sannsynlig kandidat. Jeg har dessverre ikke noe annet å tilføye, bare et lykke til.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Uff da
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Allle gode ting er tre, når det ikke er mer tre kommer fire. Da går det til helvette!

HELVETTE SIER JEG DEG! THE END IS NEAR!
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Utrolig kjipt! Kan ikke se for meg hvor irritert du er nå... Uansett, lykke til, og håper det ordner seg snart.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Tja, det er vel the Blind Ring of Death du har blitt utsatt for

Håper du får fikset det!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Synd...heldigvis har det ikke skjedd med meg

PS.Du er Kul!
  • 0
Nedtur! Typiske greier.. føler med deg :/
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jaaa! Jeg tok en telefon å fikk en venn til å fikse det (han er Asian med briller btw), å vips! Den virket igjen! Hjerte Nerd-Power! Ettersom jeg er et normalt menneske uten for mye peiling på hva som er inni Xboxen, forstod jeg ikke hva han sa da han forklarte hva som var galt, men det var noe med en sikring i Xboxen ( ). Burde uansett sende den inn snart.. før garantien løper ut
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!