Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I Doodle Jump spiller du som en liten grønn " romvesen".

Gameplay: Målet med spillet er å hoppe på plattformer for å få poeng, jo lenger man kommer, jo vanskeligere blir det.
Man kan i tillegg få ekstra utstyr som hoppesko, jetpacks, romskip og helikopterhatt.
Man kan velge mellom flere baner, som f. eks jungel, verdensrommet osv.

Grafikk: Grafikken er simpel, banene er laget som det kan ha blitt tegnet for hånd. Selvom grafikken er simpel, så fungerer det veldig bra.

Lyd: Lyden er også ganske enkelt. For hver gang Doodlen hopper, kommer det en enkel " PLOPP". Det er også andre lyder med i spillet, de er enkle, men rene.

Tillegg: Ved å dra fingeren bortover nederst på skjermen, bytter man bane. Det går også an å legge ut dine resultater på Facebook, og i tillegg på mail til andre personer.
Man kan sjekke sine highscores og antall ganger man har spilt spillet osv.

+ Enkel, men fin grafikk, morsomt å spille når man har lite å gjøre, enkelt gameplay, nye oppdateringer nesten hver måned.

- Når man er noen få poeng unna ny rekord, men kræsjer i et monster.

Konklusjon: Et must for Iphone/ Ipod Touch.
Spillet koster 6 kr, og gir mye moro for så lite penger.

Karakter: 6/6

Har tenkt på å lage en serie med anmeldelser av Iphone Apps, hvis dere i GR liker det :)
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Nice min rek er 51k hva er din da?
  • 0
GameReactor burde ha iPhone som en konsoll så man kan skrive ordentlige anmeldelser. Doodle Jump er veldig bra da.
  • 0
80 000 er rekorden min helt enig BioBouy
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Jeg ville lest alle dine Iphone app anmeldelser om de kommer ut, anskje skrive litt lenger etc neste gang men det kommer med tiden
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
min rek er 54 093
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!