Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mac er stil, ikke soss
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Marki: Skifter seff ikke, it's my style! ;)

Jonas A D: That's right!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
"Mac til konfen så kommenterte !"

Det gjør deg til en soss.

"Det spiller vel ikke så stor rolle om man er soss eller ikke. Poenget er jo at du trives med det du kjøper og lever et lykkelig liv"
  • 0
ok..?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
zonyy: Hva vil du fram til?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nei du er transvestitt. ses på Match dot cum!

Du ser veldig sossete ut (no offence).
men det betyr ikke nødvendig vis at du er soss.
jeg har veldig lett for å stemple folk med en gsng jeg ser dem. foreksempel så har jeg allered satt et stort stempel på deg der det står keeg.
Keeg utales keg med lang vokal og er en annen type soss. Keegen går med feminine solbriller han har plain hvit t-skjorte og skjorte over. du har 2/3 på denne.

Keegen har også selvtillit herifra og til månen og oppfører seg som om de eier stedet. Du har 0/3 utifra det jeg vet om (som om jeg vet noe om deg) eller kanskje mer sli kjeg har oppfattet deg. I mine øyne har sossen hvite klær etc. imens keegen ligner mer på deg (nok en gang no offence). så kanskje du er litt keeg ikke soss.
Nei men da så
  • 0
En soss kan være et positivt uttrykk om noen som er rik, f.eks. en pokerstjerne som liker å gå med merkeklær.
Min oppfatning er at sosser er folk med penger som går i dyre merkeklær.

Men i ditt tilfelle blir det brukt som et "skjellsord" og det bør du bare se på en annen måte. Se på det som at du er rik, går i merkeklær og har råa til det
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
  • Ine
  • Ine
Den kommentaren var helt på jordet, zonyy. At han skriver "konfen" har ikke noe med å være "soss" å gjøre. Og SoLs kommentar var bra, og det han sier er riktig. Så jeg forstår ikke hvorfor det er så morsomt.

Og nei, du ser ikke soss ut. Det er solbrillene som skiller seg ut her, og det er noe alle legger merke til med en gang. Hvis du ser på resten av klærne dine, er de helt normale.

Soss anyone?

Soss anyone?

Soss anyone?

Soss? Neppe.
Riddle me this
  • 0
Mac er jo de beste dataene.. Det er jo ikke soss å ha en god data...?
Shitting dick nipples
  • 0
Det så ut som om du kom rett fra Paradise Hotel. Så ja, du ligner på en soss
  • 0
OK, så i teorien.... Fjern brillene så er jeg "normal"
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
  • Ine
  • Ine
I teorien xD
Riddle me this
  • 0
Og, en ting til...

Er jack & jones sossete eller "keegete"?
Der kjøper jeg det meste av klærne mine
Men noen få ganger kjøper jeg Peak, men jeg kjøper IKKE Gant, Hugo Boss osv,

Men er ikke soss og keeg litt psykisk også?? Sånn som beichmann sier, keeg er folk som har synnsykt selvtillit og en soss, som jeg har oppfattet det, er en person som oppfører seg overlegen over andre?

Lagt til 2010-05-16 19:35:
Jaja, jeg er vel heller bare en vanlig gutt med stil . Jeg skal uansett droppe solbrillene fremover
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Du ser ut som en soss, men definitivt ikke /fa/.

Hva er "keegete" jack & jones er ok, definitivt ikke soss.

Gutt med stil? som sagt, ikke fashionista
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jack & Jones er min favorittbutikk og, perfekte klær og deilige damer er tingen
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Jack & Jones er ikke soss. Det er ikke det å gå i merkeklær som er "feil" men å skryte av det eller rakke ned på andre som ikke gjør det pga at de ikke gjør det. Jeg kjøper masse klær på J&J fordi at alle bukser som jeg har kjøpt på H&M og Cubus har sprukket i skrittet.. (Har sikkert noe med min overdrevne penisstørrelse å gjøre også men du skjønner tegninga.) Det meste som ikke er H&M og Cub er ofte ganske grei kvalitet og har ingenting med å være soss å gjøre!!

**BÆSJ**

Jeg måtte!! lollol
Nei men da så
  • 0
Du ser vel litt soss ut på bildet ja

Jeg mener det å være "soss" har mye med oppførselen. Sleng på litt bærumsdialekt i tillegg, så blir det fort litt småkvalmt for meg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Og BTW at man er soss betyr ikke at man har stil
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Og BTW at man er soss betyr ikke at man har stil

Definitivt ikke.
Imo, er sosse-stilen, teit stil.

Og for de andre som ikke liker den, det at man HAR stil, betyr ikke at man er soss heller.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg sier meg enig i Jonskja

Beichmann, jeg er helt enig
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Soss : Soss er et norsk slanguttrykk som brukes av og om ungdom med overklasseadferd, og som viser deres velstand i form av materielle goder, som dyre klær og annet. Ordet er en kortform av sosietet
I <3 Wikipedia

Og nå skal vi se hva IKKEpedia sier

Soss kan tas som en 'snobb'. Men i norge er en rettet til en tillstand, vis ikke man snakker om fjortis sossen.. Soss i seg selv har ingenting med mye brunkrem eller massive mengder med vokks. En soss er en person som altid vil se bra ut, altid bruker merke klær og tror litt bedre om seg selv en andre.

Hvordan man kjenner igjen en norsk soss er ganske enkel, vi har 3 grupper sosser. Fjortis sossen, baggy sossen, og den vanelige sosses.

Fjortis soss-- Jente:
•Ma

Voks håret til du ikke kan voksen ut er også et must.
Barberig kan man gjøre en gang i blant, kvisene dekker det meste.
Håret skal være fjærnet helt fra annsiktet. Og et headband skader ikke for og vise den svære panna.
Overdeler skal være golfklær lignende. Bare uten slipset.
Skoene er for det meste merker som Nikes.
Buksa nedi sokka er det mest vanlige blandt sosser, mest gutter, men jenter også...
Det er også viktig at gutter har noen rosa lacoste t-skjorter som kan stappes nedi buksen framme og henge løst bak.

Baggy SossDet går litt forskjelli innen denne gruppen.

-- Jente:
Se Fjortis soss jente for informasjon. Ta vekk stramme bukser og bytt dem med baggy bukser. Brunkrem er lite brukt hos denne typen. Håret på baggy soss er normalt hår som ikke er gjort mye med og helt headband.
-- Gutt:
Se Fjortis Soss Gutt. Bytt baggy bukser med veldig baggy, håret skal være det samme. De fleste bruker ikke brunkrem fordi de har et fint lag med kviser. Skoene er ente Skate Shoes, Nike eller DC.
DC og volcom er jo et MUUUUUST LIZZ <3

"Soss er en kul stil" - Soss om romperytteren som skrev denne artikkelen.

Hehe
*MacGyver Theme*
  • 0
Hehe


Jeg skrev jo det som stod i Wikipedia.

Nja, jeg anser ikke meg selv som soss.


Whatever
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
"Men i norge er en rettet til en tillstand, vis ikke man snakker om fjortis sossen.. "

Fy faen så elendig rettskrivning på Ikkepedia.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Skulle akkurat til å skrive det samme, haha xD
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!