Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette her blir en ganske kort blogg. Greia er: Jeg meldte meg på en konkuranse på tull, der jeg vant en kode til Stimulus Map-pack til CoD:MW2 til Playstation 3. Jeg har Playstation 3, men ikke Call of Duty: Modern Warfare 2. Så jeg er rett å slett så snill av meg at jeg gir den bort til en av mine "medbrukere" her på GameReactor. Jeg har ikke kontroll på om dere har Playstation 3 eller ikke, men jeg håper inderlig at dere ikke prøver å få tak i denne, for å spolere andres muligheter( føler meg litt skyldig:p ).

Første til å kommentere denne bloggen får altså denne koden tilsendt på PM iløpet av kvelden eller morgendagen.

Om dere ser noen skrivefeil eller noe jeg må rette på, VÆR SÅ SNILL og si ifra, så jeg kan forbedre meg ^^,

Bildet: Har ingenting med selve bloggen å gjøre, men det er hvordan coveret til den nye plata til Avenged Sevenfold kommer til å se ut (tror jeg). Eller så er det bare til singelen :) De kom forresten med en ny sang idag: Nightmare.
Link til sangen --> http://www.youtube.com/watch?v=B1Bi1c9LmhU&feature=player_e
mbedded


- ThMosekillah :)
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Icanhasplix?
  • 0
Kult at du vant en kode i en konkurranse da Gratulerer
  • 0
Siden flakeymetal ikke kan skrive så godt. Så kan du gi den til meg istede
  • 0
Eg har mest hår på tissefanten. Og dessuten er eg meget flink til å blande nynorsk og bokmål!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Tusen tusen tusen tusen hjertlig takk for koden!

Du er super-awesome!
  • 0
fantomena: haha, jo takk

Skillmarsen: Hehe, som jeg skrev i bloggen var det første som kommenterte, som fikk koden :p

Jack the Lack of Crack: Hahaha, good one! (Thumb's up)

Men til alles informasjon: FlakeyMetal har allerede blitt tilsendt koden, så det er ikke grunn til å kommentere mer, egentlig. Med mindre dere vil kommentere hvor snill jeg er eller noe.. (Ironi)
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Jeg skal kommentere at du er snill! Jeg syntes det var veldig snilt gjort av deg!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Indeed, sjukt snillt av deg!
  • 0
A7X <3
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Takk for "skryten" ^^, Alltid hyggelig å "hjelpe" andre, eller dele/gi bort noe, når man ikke har bruk for det selv ^^,

Track Death: Elsker A7X, og kan nesten ikke vente til 27. Juli :o
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
do er en snill gutt allah vere med do
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Du er snill!! <3
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Kjempesnill
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Men så hyggelig da Tobias! Synd jeg ikke spiller MW 2, Har en PS3 eller var den første til å kommentere her. Da tror jeg at jeg virkelig hadde elsket deg nå. Men pytt pytt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Takk, CEG93 og ShinyBlade (a)

AcH Clawed: Ja, ikke sant? :o Jeg vet at du elsker meg, uansett hva, Fredrik! (a)

Takk for kommentarer
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!