Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så etter en god vente stund så fikk jeg og kompisen min endelig capture cardet vårs. Jeg har da laget den første minitagen til channelen som er av BFBC2.

Jeg tenkte at en no scope minitage kunne være en god start og jeg vil si at det er variert kvalitet på killsa som er i minitagen. Men alt i alt er jeg svært fornøyd hvordan den ble til slutt. Og har fått god respons fra alle som har commenta eller som jeg har snakt med på msn osv. Så jeg ville bare si det, håper på noen til viewers på videoen og kanskje noen subscribers ^^

Og det var vel det.

link til minitagen: http://www.youtube.com/watch?v=eZ37ylpvcPA

BTW: Hvis dere kunne gitt meg noen ideer til nye montager(som hvilke våpen, scope/no scope osv.) og eventuelt si hva som kan bli gjort bedre så hadde det vært fantastisk ;)
  • 0
Likte no scope der ja! Lag en Shotgun video pliz!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Det kan vi nok ordne Eplemos
  • 0
Den har jo vært der en stund, da! Du skulle skrevet denne bloggen tidligere!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Fin montage det der! Likte spesielt Jump no scopen (1:15)!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Nice
Shitting dick nipples
  • 0
Yoyo .. Sweet dette her må si det svakeste med denne montagen var editing . Gamplay var ikke super bra men ikke bunn nivå heller : ) Det jeg lurer på om jeg kan prøve og edite for dere. Jeg har holdt på med sony vegas i litt over 1 år nå. Og føler jeg kan en del. legg meg til på msn visst dere intreserte [email protected] eller på xbox visst dere har det GT: NorwayIzRippin Eller send meg en Pm
Im not pro, but i know how to play.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!