LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Jeg våknet opp klokka 13 i dag med dundrende hodepine, og et morrabrød som nådde månen. Jeg hadde tatt meg et par dram i går, og merket at det direkte suste i kraniet mitt. Det kjentes ut som å få en masende kjerring, som bablet i øret mitt. Det endte med at jeg nesten snakket til hodepinen som det var ei kjerring. Jeg sa; ''Hvorfor er du ikke kjøkkenet, din ubrukelig tøs''

      Da har man virkelig hangover. Bokstavelig talt. Det var ingen andre ting å beskrive denne følelsen med, enn hangover.

      Jeg gikk så ut til naboen og ga han juling. Jeg er bare 16 år, og ungen til naboen er 6, men det bryr vi oss ikke om. Jeg ga den lille drittungen juling etter at han poket meg for andre gang. Forpulte snørrvalp!

      Jeg er nå på vei til naboen igjen, synes at han skulle godte seg litt mer med neven min. Ha det bra! :D
      • 0
      Haha! Lo meg igjennom denne bloggen her! Virker som at du har et fint liv, du! Kos deg med det!

      Men fra spøk til alvor.

      WTF?
      • 0
      Synes det meste var morsomt, bortsett fra det at du slår en 6 åring. Men jeg burde kanskje ikke ta det alvorlig?
      • 0
      Trakk litt på smilebåndet helt til du kom til den delen der du slo en 6 åring..
      Shut Up. Kick Ass.
      • 0
      Bra dere lo Fint at man kan se på en slik hverdag og le av den...
      • 0
      Liker bloggene dine Stå på gutt. Du får meg til å smile.
      • 0
      Haha, lo godt av starten din
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      Thumbs up!
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Lo godt av deg nå, ja.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      • Missing Avatar
      • Hk0n
      Nydelig!
      "Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
      • 0
      Hahahaha xD
      Put money in my hand, and I will do the things you want me to
      • 0
      WTF?! Slår en 6 åring? Hvor lavt går det an å synke?!

      Håper det var en spøk...
      Rule nr 1: Be EPIC!
      • 0
      Du er så tøff assaaa!
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Håper virkelig det med å slå en seksåring var en spøk, egentlig at hele denne bloggen er skrevet som en spøk...
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Lykke til med naboen! Gi ham skikkelig!
      • 0
      Eh... ikke for å være frekk, men er du muligens en smule høy?
      Kan det ikke forklares, er det HAX!
      • 0
      • Ine
      • Ine
      Second that.

      Synes ikke dette var spesielt morsomt, men det ser det ut til at jeg er (nesten) alene om. Så lenge du får noen til å le, får du stå på og skrive fler blogger
      Riddle me this
      • 0
      Stå på! Trøkk den naboungen ned i grusen!
      Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
      • 0
      Glad dere likte bloggen min. Elsker å fortelle om hverdagene mine. Jeg har jo såpass et morsomt liv. Kommer med en blogg om dagen idag
      • 0
      Han "troller". Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det
      4.Kings Dont contact us, We'll contact you
      • 0
      Jeg troller ikke. Dette er dønn seriøst min dag. Naboungen er virkelig en forpult snørrvalp
      • 0
      Hehe. Du skriver så ærlig og hardt. Keep up the good work. Elsker bloggene dine.
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Haha! Du slår ungen og drar tilbake ved midnatt for å slå han mer!
      Decyfered!
      • 0
      Ja, that's my style!
      • 0
      Hardstyle?
      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!