Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er mektig imponert. Først trodde jeg det ville bli vanskelig for Emil på fem år å spille Blur (PC). Nå i etterkant kan jeg ikke annet enn å bøye meg i støvet. Han er søren meg nesten like flink som meg i spillet. Han har kjørt gjennom åtte løp og vunnet alle sammen og noen av løpene er faktisk ganske vankselig spesielt for en femåring. Han har samlet sammen fan-poeng, skaffet meg en rekke nye biler samt fått meget gode tider. Jeg ble stående å måpe da jeg så han kjøre. Han var som en akrobat på veien og svingte, sendte våpen i rævva på motstanderne, ropte og lo. Han koste seg skikkelig med Saiteks gamepad mellom de små hendene.

Like før han la seg, sa han til meg "Pappa, jeg er glad i deg og at jeg får lov til å spille Blur" Han satt vel kanskje litt over en time og spilte, så lenge spilte han ikke. Da jeg spurte han om hva han syntes om Blur, så sa han at dette var et av de beste bilspillene han hadde prøvd. I helgen skal vi spille fire mot hverandre i splitscren og det gleder vi oss stort til. Det blir kjempemoro.

Barna lærer utrolig fort og like før han skulle legge seg og hadde pusset tennene, så forsvant plutselig Emil. Jeg fant han foran PC-en mens han koste seg med Blur igjen. Da hadde han startet opp spillet, kommet seg gjennom menyene og begynt å kjøre på min karrieredel. Det ble ikke den lange stunden med spilling, men nok til at han ble mettet for i dag.

Hva med deg - har du blitt overrasket over hvor flinke små barn er i spill?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Lillebroren min brøyt seg inn på rommet mitt og satt seg ned og spilte cod... Killstreak 8 tror jeg han fikk.. Ble både sur og overasket .
*MacGyver Theme*
  • 0
Smart liten tass han ja Er jo selvfølgelig veldig morsomt for en femåring og klare et spill så godt med en slik vanskelighetsgrad Har ikke testet det selv enda, men det kommer nok Men du er ikke alene om og være imponert nei, for det er jeg også når du sa han vant hehe

Barn lærer så fort at det er skummelt til tider. Er nesten morsomt og se barn spille, og hvor fort de egentlig lærer spille. Man skulle ikke tro det skulle være så enkelt, men det er faktisk det, og det er morsomt når man ser læringskurven dems
  • 0
Haha, well said Venom! Jeg har ingen brødre eller søsken. Jeg betrakter da hunden min som en liksombror.

Men jeg passet naboen min en stund siden. Han heter Fillip. Så jeg tok med meg PsPen min, og han ble sittende og spille Dexter spillet. Han elsket det, og rundet det i løpet av kvelden. Imponerende hvor fort det gikk for en gutt på 7 Jeg så på TV og tjente 250 kroner, siden jeg hadde null stress med å legge han til å sove. Han sloknet og jeg fikk en stor annerkjennelse av foreldrene til han! Thumbs up for Anders!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Renate(lillesøsteren min) eier meg ganske så lett i Super Mario bros. Wii og Ds. Hun er 9 år og veldig god i forhold til alder, og kjønn.
Noen ganger kommer vennene hennes og spiller 4-player splitscreen på Mario bros Wii. og må si det også imponerer meg mye
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Emil har også spilt seg snart gjennom Super Mario Galaxy og gleder seg som et lite barn til oppfølgeren som kommer den 11. juni.

I Mario Kart Wii knuser han også de fleste samt at han er veldig flink i Super Mario Bros Wii og DS. En god gamer på tur her ja

Selvsagt har han begrensninger og får ikke sitte hele tiden, men jeg er av den oppfatning at barn har gått av å spille spill og nyheten som dere leste tidligere i dag på Gamereactor om at Spill er bra for hjernen så tror jeg dette også stemmer for barn
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gøyalt at unger imponerer oss en gang i blant!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Det er imponerende hva unger generelt klarer å gjøre. Gode i spill er dem og! Kanskje lille Emil vokser opp til å bli en skikkelig 1337 en dag?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
haha, hils og si at han jammen er en morsom og tøff fyr!

lillebroren min på 8 greier faktisk å eie meg i SSBB fra tid til annen , og tror jeg aldri kommer til å greie å slå ham på New SMB DS.
  • 0
Jeg vedder på at han kommer til å bli en god gamer når han blir stor!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Storebroren min på 18 slår meg faktisk i FIFA av og til. Igjen; imponert over hva barn kan gjøre!

Men seriøst, Emil virker som en talentfull gamer. Han vokser nok opp til å bli nett lik som faren sin. Og det er vel en god ting.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Thumbs up for 11 juni.

MIN BURSDAG
*MacGyver Theme*
  • 0
Gratuler fra meg, Bernt Erik

Selv har jeg en lillebror som spiller Modern Warfare 2 så ofte han kan. Han er faktisk blitt bedre enn meg nå Han tar heldigvis ikke skade av spillet... håper jeg
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hehe, men gamle mennesker synes det er dritvanskelig. Spesielt farmora mi, hu gir opp PC'en, siden hu ikke skjønner hvrodan styre musa, og hun synes det er tungvindt med 2 knapper på musa, og at det er så mange taster på tastaturet osv.
Egentlig så er det litt rart at småbarn lærer sykt mye fortere en oldiser ...
Men småtasser trenger vanligvis litt tid til å lære kontrollene da, men så sitter det. Og de eier nesten oss eldre
  • 0
Jenta mi på 4 er også flink til å spille. Uheldigvis går det i Bratz,Little petshop og barbiespill. Hun har ikke samme interesse for Mario og bilspill. Håper det endrer seg etterhvert. Gøy å se hva hun får til da.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Tøft at Emil er så god og at han koser seg med spillet Lillebroren min er hekta på flåklypaspillet på PC, han har kommet ganske langt og har rundt 70% av bilen tror jeg. Heldigvis slår jeg han fortsatt i billøpsdelen.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Har selv Blur på PC

Ble overrasjet da lillesøstra mi tok over Xbox- kontrolleren for å prøve Modern Warfare 2. Hun klarte seg faktisk utrolig bra. Det værste var at jeg ikke så før etter hun gikk at hun spilte på Veteran
  • 0
Jeg har selv blitt slått i Brawl av min lillebror...
  • 0
Hørte i guinnes at det var en proffisjonell gamer på 5 år eller 6
Naughty dog
  • 0
Du HØRTE i guinnes?
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Du HØRTE i guinnes?


Ja man kan vel få høre guinnes også nå. Jeg skal ikke si med 100%, men mener jeg har hørt flere som faktisk nevner at man kan høre Guiness hehe.
  • 0
Da min søster var mindre maste hun sånn på å få spille Halo hele tiden slik at jeg i grunn gikk lei spillet. Trodde ikke slikt var mulig.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Runnet Halo 1 som 5 åring jeg.
Klarte også å runde Jak & Daxter som ung.

Lillebroren min er 9, og har klart Super mario galaxy, og slår meg i Mario Kart og Super smash brothers. (Er jo hans spill da)
[TAG] The Artistic Gamer, MationMac.
  • 0
Lillebror en min greier av og til aa slaa meg i soul calibour demoen ... (jeg skriver fra ps3en, saa jeg maa skrive 2 aer isteden for siste bokstav i alfabete) xD
  • 0
Du vet, det er faktisk æ, ø og å på PS3'en?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!