Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går kveld kunne jeg legge meg med et smil om at det har blitt streik på skolen vårs, fårhåpentligvis varer den ut neste uke fordi jeg vil ikke ha mattetentamen :P

Uansett, dagen jeg skulle skrive RDR anmeldsen min, så måtte driverne gå til faens eller noe, det fadern sa (han e bedre med data enn mæ) så jeg har brukt tiden til å installere Windows på nytt, installerer basics, men jeg lover, en Red Dead Redemption anmeldse er oppe i løpet av kvelden

-Peace folks!
  • 0
Mattetentamen blir vel bare utsatt, så du må ha den etter hvert eller?
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
nei, ikke nødvendigvis, men noen i klassen har sagt at de leste på nettet at dette ville bli den største streiken på 30 år
  • 0
ikke stress med anmeldelsen !
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Ine
  • Ine
Håper ikke Ski vgs får streik - da dør jeg.
Riddle me this
  • 0
Vi er også streik, og det beste er at vi er ferdig med alle viktige vurderinger, både muntlig og skriftlig. Fram til sommeren skal vi bare repetere det meget repetive vi repeterte i fjor. Derfor gjør det rett og slett ingenting å få noen dagers fri
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg slapp muntlig eksamen i tiende pga streik
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
HELE jækla bergen har streik. Elevene der har fri fra skolen. Men seff, vi på Askøy.... Neida! SKOLE SKOLE SKOLE OG ATTER JÆKLA SKOLE!!!!


Jaja.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
dere er heldig som har streik!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
  • Enro
  • Enro
Det er Ok med et par dager fri ekstra, men jeg håper det ikke blir noe langvarig. Om den varer lenger enn ut neste uke betyr det sannsynligvis at vi ikke får ha Muntlig eksamen, en test som garantert ville trukket opp snittet mitt.

Om den varer helt til skoleferien så betyr det at vi ikke kommer til å få standpunktkarakterene våre og blir nødt til å søke på julekarakterene. Noe som er spesielt ille for meg som har gått opp med nesten en halv karakter siden den gang.

Jeg krysser fingrene for at den er over fortest mulig.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Kan hende jeg går glipp av muntlig eksamen pga streik. Får vite hva jeg kommer opp i til mandag. Håper egentlig at det ikke blir streik, vil jo ha en sjangse til å høyne karakterene mine. Med mindre jeg kommer opp i matte, da. DA må det bli streik!
  • 0
Her i tønsberg krysser alle fingra på streik, vi har nettop hatt RLE prøve som jeg får 1 eller 2 er på tipper jeg. også skal jeg kansje ha matte muntlig også skal vi ha muntlig eksmaen fredag neste uke. den matte muntlig greie er ikke eksamen.

Lagt til 2010-05-29 11:05:
@thexbox360guy vi har også skole
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Morsomt at folk sier at de slipper eksamen. Det er strengt tatt deres tap, ikke lærernes.

Ellers håper jeg streiken gir seg fort som svint, vil ha Red Dead Redemption, som jeg har ventet på i over en uke nå. Og de har ikke engang sendt det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
HAH! Tentamen er jo ingenting!
  • 0
Dere er heldig dere som har streik. Men neida, det blir aldri streik her
  • 0
Storstreik i Tønsberg, men cff ikke på skoleeen min.. xD
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!