Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg fikk meg et Canon EOS 550D i konfirmasjonsgave og har drevet å lekt meg litt rundt med det. Tenkte jeg skulle legge ut bilder i en relativt jevnlig form og jeg håper dere liker de.

Det første bilde jeg ble ganske fornøyd med var dette bildet av to lego-figurer som strever med å få spisset en blyant. Vil dere forresten se flere lego-bilder? Kommenter :D
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Haha, genialt Lars!

Lag gjerne flere sånne, kanskje noen konkurranser om det tilogmed? I hvertfall, gratulerer med at du endelig er konfirmert da!
(Selvom det er en stund siden, har bare glemt å si det )
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Indiana Jones
Shitting dick nipples
  • 0
Ja, gratulerer med overstått konfirmasjon!
Må si dette bildet var litt smågenialt ja. Dagens dose med tilfeldig humor. Bloggens tekstdel ble litt kort, men jeg lar deg holde på fordi jeg vil se bildene... eller du kan legge dem ut i galleriet eller ha samleblogger innimellom

Forresten har jeg ikke noe imot flere Lego-bilder.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Tøft.

Legg de her bildene ut på Galleri.
*MacGyver Theme*
  • 0
Haha, kult bilde!
Har ikke noe imot flere slike
Hei.
  • 0
Canon EOS 550D?? Jeg har lillebroren, Canon EOS 500D

Det hadde vært litt gøy... Bildekonkuranse?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Genialt bilde!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Kult bilde Give us more! Men gjerne med 3-4 bilder i hver blogg, ellers blir det litt knapt. LEGO er awesome!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Yup det var et interesant/kult/awesome bilde! Jeg hadde satt pris på om du hadde flere en 1 i hver blogg
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Skal prøve å knipse flere til neste gang Har et par idè'er på lager.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Kult bilde og gratulerer med nytt kamera! Håper du fortsetter med legobilder for lego er TØFT!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
bilde konk?
Kålroten
  • 0
  • ES
  • ES
Kult bilde Oi, Canon Eos 550D ja, teknologien går raskt gitt, jeg har 400D!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Nice bilde! Men han trenger ikke å skrive så mye hvis det er en bildeblogg, bare å legge til litt flere bilder!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
MUST... HAVE.... MORE... PHOTOS!!!! *Sikle*
Decyfered!
  • 0
Hva mener dere med bildekonk? xD
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Stilig. Kom med flere!
LEGO = win!

Tror de mener: F.eks. "Gjett filmen" og slikt...
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Dette var drita stilig!
Overgår del nummer 2 til de grader!

Lagt til 2010-06-05 01:12:
Og gratulerer med nytt kamera!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Er du inspirert av boka Hässelby av Johan Harstad?? Der leker hovudpersonen seg med en boks Stormtrooper-figurer og et gammelt kamera..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!