Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

iTunes er så og si elendig, de prøver virkelig å gjøre alt du kan for å få innpå sangene dine. Jeg har ikke peiling hva jeg gjør, men jeg får det til tilslutt.

Hvorfor kan det ikke bare være en lang liste med sanger så putter du dem du vil innpå ipoden og dem du ikke vil ha ut, istedenfor må du lage spillelister eller hva faen? Sliter dere? sleit dere i begynnelsen?
Jeg synes iTunes er nesten helt ubrukelig:(

Når jeg vil ha inn kanskje 2-3 nye sanger, kan iPoden plutselig slette alle sangene mine!!

Jeg synes virkelig de apple burde gjøre noe her. Av alle de millinoner som elsker og bruker ipoden ofte, til og med blonde selvgode jenter vet visst hvordan man bruker iTunes! ER JEG DEN ENESTE I VERDEN SOM IKKE SKJØNNER MEG PÅ ITUNES???
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Jeg liker ikke iTunes. Mer pga at jeg hater absolutt alt ved Apple. Jeg eier ikke en eneste ting som er inspirert eller kan ligne på noe Apple produkt.

iTunes har jeg prøvd. Men jeg synes det faktisk her helt greit til å brenne cd'er med. Bedre enn WMP faktisk. Men bare på min fars pc jeg bruker dette. For det er en Mac...
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg syntes iTunes er lett. Lag en spilleliste, så drar du bare de sangene du har lyst på over til listen. Også markerer du den listen på hvilke lister du skal synkronisere(Det trenger du bare å gjøre en gang) og voila! Det er veldig lett. Og nei, jeg sleit aldri. Syntes at iTunes er bedre enn WMP. Både når det gjelder avspilling og brenning.

Noral: Du liker ikke meg da. Jeg har Mac og digger den. Pluss at jeg har en gammel iPod Nano og iPod Touch 2. generasjon, og digger den. Men, et produkt av apple jeg IKKE liker, så er det iPad. Det er bare en forvokst iPod.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
xbox guy: takk jeg skal prøve det du sa
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Når du kobler til ipoden, så trykker du på ipod ikonet, også trykker du på fanen Musikk, og der står det noen "sjekk bokser";
- Synkroniser alle sangene i iTunes biblioteket
- Synkroniser markerte sanger og spillelister.

Trykk markerte sanger og spillelister. Også markerer du den spillelisten du vil synkronisere.

Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
The xbox 360 guy - Det har du helt rett i. Fra ditt første innlegg noen sinne på GR så har jeg hatet deg intenst! (<- Joke)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Får ikke til å lage en spille liste
Det står bare brenn til cd og del med venner? ikke noe legg til musikk
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Du trykker på "Fil"(sånn øverst til venstre i iTunes vinduet) og så på "Ny" eller "Ny spilleliste" og så DRAR du musikk fra Biblioteket ditt på den Spillelista.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Eller så trykker du bare på "+" nede i venstre hjørne.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Noral: jeg vet hvordan man lager spilleliste men

Hvordan får man bibliotek? Jeg laster ned sanger fra frostwire ikke kjøpe fra iTunes.

Jeg får beskjed om å velge mellom:
sikkerhets kopiere til plate
Organiser bibliotek
Eksporter bibliotek
Importer spilleliste
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Finn musikkfilene dine på PC'n - Sånn som Frostwire har sikkert en mappe som alle nedlastningene dine blir lagt i.

Og så DRAR du de ut fra mappen, og inn i Bibliotek vinduet i iTunes. Så blir de smacka inn i bibl der.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Ja jeg forstår, men hvorfor står det:
sikkerhets kopiere til plate
Organiser bibliotek
Eksporter bibliotek
Importer spilleliste

Når jeg trykker bibliotek og hvilken av de skal jeg velge?
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Tror du bare kan markere alle sangene som er i Windows Explorer, og dra de markerte over i itunes biblioteket.


Finnes det ikke noen tuts på Youtube?
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Du bare drar en av sangene i iTunes bibl ditt. Ikke hele biblioteket. Du kan for eks trykke på en sang der inne og holde nede CTRL knappen din på Tastaturet, og så kan du trykke på flere andre som du vil dra over i Spillelisten.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Når det kommer til musikk bruker jeg nesten aldri iTunes. We have Spotify, you know
  • 0
ja, men Ipod kan jeg jo bruke på bussen da. Jeg gidder ikke drasse med hele pc-en for å høre på musikk på bussen

Yes fant det ut, takk folkens!!
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Jeg ungår å bruke ITunes, men jeg bruker IPod.
*MacGyver Theme*
  • 0
Bulket testikkel: Hva gjorde du?
  • 0
Jeg har ikke en Android eller iPhone (SELVSAGT HAR JEG IKKE EN iPHONE - HAHAHAA, latterlig produkt).

Men jeg har en 10" Pc som jeg tar med på bussen (: Premium <3
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
If you fail at Itunes you must try not to fail at Jai|br3ak -.-
  • 0
Alt for kort blogg, egentlig ikke en blogg i det hele tatt
Jeg hakke peiling på ITunes!
  • 0
Det er ikke iTUnse som suger. Det er du som suger med iTunes
Nei men da så
  • 0
iTunes er lett

er enig me bEICHMANN
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
@Noral ?
Hvilken type mobil har du?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!