Jeg skal holde foredrag om spill! 
Antall innlegg: 40![]() ![]() ![]() | Jeg har flere ganger skrevet om spill på skolen, men da var det i fri oppgave så det var ikke noen andre som gjorde det. Men du kan jo komme til min skole og ha et foredrag om spill ;) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hehe Lykke til bernt Let me tell you a Joke. Ok? Pussy! I dont get it?. And you never will ;) | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | spill i pensum? Næææi..aldri Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Hva er forresten ''en aldri så liten bonus''? | |
| ||
hei, kom til inderøy ungodmsskole engang da og hold et langt foredrag om spill | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Veldig heldige elever på den skolen. Skulle gjerne sett et av dine foredrag en gang. Hvis du er i tvil om hvilke trailere du bør vise, vil jeg anbefale "The Wall"-traileren til Crysis 2. Har sikkert sett den 10 ganger, men blir like fascinert hver gang. Synes dette er blant de beste trailerne for et spill noen gang. But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hehe - artig og se at så mange av dere gjerne ville hatt besøk av meg The Wall traileren for Crysis 2 liker jeg selv veldig godt og ikke umulig at jeg presenterer den nei Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
Hk0n![]() ![]() ![]() | Lykke til! Høres fett ut "Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Vi fikk en stiloppgave i engelsken der vi skulle skrive om forskjellige måter å lære engelsk på. og der ble spill et hovedfokus i min tekst. Fikk mer eller mindre den samme oppgaven på skriftlig eksamen, og da er det godt å ha et sterkt argument som spill. Mener at man ikke nødvendigvis blir super-god i engelsk av å spille, men man hører korrekte uttalelser og man lærer utrolig mange enkeltord P.S! Du må gjerne stikke innom Sola VGS å holde foredrag om du vil | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Du må bare komme innom sommerlyst skole i Tromsø! | |
| ||
![]() ![]() | lykke til! P.S stikk innom jørpeland ungdomsskule | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Jeg har skrevet en anmeldelse som oppgave, jeg har hatt foredrag om grafiske ting innenfor spill som realtime 3D graphics og sånt. "No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness" | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Jeg syntes det er litt teit at skoler skal ha foredrag om spill... Hva vil de oppnå med det?? Det blir jo som å ha foredrag om å se på tv Shitting dick nipples | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kom til Ravnanger ungdomskole! Jeg har faktisk skrevet om spill. Jeg skrev om spilling generelt. Men vi kommer aldri til å få "spill" som pensum, grunnen til dette er at spilling er mer "guttete" enn jentete. Iallefall ifølge skolen og voksne. Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Foredraget går ut litt på spillhistorien, hvilke sjangere som finnes, lære seg å skrive anmeldelser samt få lærerne til å skjønne hvor viktig faktisk spillingen er for oppveksten til dagens barn og unge Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Håper du lykkes Bernt Håper du en eller annen gang kommer til Fauske Vestmyra Ungdomssenter. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Kan ikke noen filme det, også legger du det ut på Youtube? Lykke til med foredraget! Håper du finner noen passende trailere. Hvor stor radius reiser du og holder foredrag? PS: Kom til Spongdal skole, sør i Trondheim. Jeg og Griffian15 kommer derfra. Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har dessverre ikke hatt så mye om spill på skolen nei, men kanskje du kunne forandret det med å komme innom en gang? http://www.spillfeber.no/ | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Spill har dessverre aldri vært en del av pensum på skolene jeg har gått/går på. "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. | |
| ||
![]() ![]() | kan du ikke komme til 9 trinn på inderøy ungdomsskole. 20 min fra steinkjer. hva er den lille overaskelsen? And the scrolls have foretold, of black wings in the cold | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Du får ha lykke til Bernt! Husk å tipse elevene om å kjøpe The Elder Scrolls IV: Oblivion - tidenes beste spill etter min mening Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har aldri opplevd noe lignende selv, men det hadde definitivt vært spennende å få se et foredrag om spill på min skole. Det nærmeste jeg har gjort på skolen som har hatt en forbindelse med spill er da jeg satt fast på en engelsk tentamen og bestemte meg for å ta deler fra historien til mass effect Hvilke trailere er det du vil bruke i foredraget da? Og er det noen spesielle spill du vil snakke om eller ta utgangspunkt i? Bra initiativ som vanlig! All work and no play makes zatzinki a dull boy | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Spill på skolen? Hmm... Nope, aldri hatt NOE om det. "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Lykke til! Kom til Drammen vgs og a Shut Up. Kick Ass. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Lykke til! Fortell hvor flinke vi er å diskutere på Mw2 trådene! (sjekk de 5 siste trådene | |
| ||