Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hallais alle sammen, nettop kommen hjem fra kinoen, sett A-Team, nydelig film, anbefaler!
Mandag, den første Sommerferie dagen ;D, i dag har det vært bytur, litt gaming med oblivion, og bare chill.

Når det kommer til MOH Betaen, det er noen her som kommer seg unna med en kode, uten å fårhåndsbestille. Giveaways? Nope, det kalles Pre-Order, sider som ****.com mister flere MOH beta koder pga folk som legger inn fake info og dermed mister disse sidene kodene sine fordi de ikke tenker på ordntlig verifisering. Dette startet rundt da Bad Company 2 Betaen var ute? det er nå sånn jeg husker det, Jeg kjente fleeeere som gjorde det, men jeg ville ikke selv, ventet på demoen, og venner sa at bare lagg og lagg.

Hva mener dere om disse ''Pre-order only beta'' Greiene? syns dere det skulle vært open beta eller en registrering til beta?
  • 0
jeg kjønner ikke hvorfor det må være sånn! hvorfor ikke ha open beta! da er sjangsen for at folk kjøper det mye større!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Driter litt i Medal of Honor uansett, bare Bad Company 2 klone
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har vært tusenfryd tur på meg. I år tørte jeg alt til og med "Spin Spider"

JoEy_Odd: Du vet at avataren din er fra MoH?
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Har jævlig lyst til å prøve MOH Betaen, men gidder ikke å forhåndsbestille. Men hvilke sider kan jeg få koder på?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
lurer på hvor mye man tåler? er det sånn at man tåler like mye som på Battlefield?
  • 0
Det jeg synest er litt idiotisk er at under E3 sa de at Limited Edition ikke ville koste noe mer enn den vanlige versjonen. Men under betaperioden for de som forhåndsbestiller er ikke LE kommet ennå. Med andre ord så er det de som ikke vil ha LE som får beta og de som vil ha LE må vente. En smule feil tenking er min mening
De vil vel bare ha flest mulig til å forhåndsbestille den vanlige versjonen før man får forhåndsbestilt LE.
  • 0
Er enig med JoEy_Odd jeg. Battlefield klone
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Medal of Honor serien startet jo før Battlefield serien.
  • 0
Eplemos og Joey:

Har dere engang sett hvem utviklerne er?
  • 0
Selvom MOH multiplayer delen er nesten identisk med BC2, frister det mye mer. Blir mer en blanding mellom kontroll følelsen til BC2 med baner og kaos gameplay fra mw2, noe jeg liker.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Selv håper jeg de styrer så langt unna MW2 som mulig. Med andre ord, ingen shotgun dual wield, ingen perks og ingen killstreak rewards.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!