Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

When all else fails, bare stapp fingrene i ørene og rop "LALALALALALALALALALALALALA" inntil de slemme dustene går sin vei.

Respekt, dude.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
*Brukeren ble bannet for denne posten*
-Strategist
  • 0
Må si jeg støtter Jonaskram i denne saken. Cladeus Petternoob Jonaskram osv har gang på gang kommet med saklige argumenter, mens du svarer som oftest med helt urelevante ting. Bloggen din var helt grei, men du trenger ikke å kritisere alle som er uenig med deg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
zombiedrittsekk.no, yaz?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Haha, morsomste blogg kommentarer jeg har lest på lenge. Sier meg forsåvidt enig med Jonaskram på denne her. Du gir ikke akkurat et godt inntrykk av deg selv i denne bloggen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg vet ikke om noen legger merke til det, men jeg har sluttet å kritisere folk nå...

Dere er nok bare for ivrige på å kjefte/kritisere/sidinmening til å se det ;)

Det er en ting å kritisere andre;
men noe helt annet å ta imot kritikk å faktisk inse noe.

Noe annet er også å legge merke til det når det skjer...

Morkex: Lite voksent av deg. Synes jeg.
  • 0
Digger måten du plutselig prøver å være skikkelig moden på iogmed at du i de fleste kommentarene har spammet med personangrep, banning og urelevant bullshit om livet ditt utafor skjermen. Og når du sier "Dere er nok bare for ivrige på å kjefte/kritisere blahblahblah" synes jeg du burde lese gjennom kommentarene du hittil har postet.
Og sluttet å kritisere, eller ikke, du har driti deg loddrett ut, mate.

Forresten, "nobrain.dk" lite voksent av deg, synes jeg.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Siterer sonic og link:
Må si jeg støtter Jonaskram i denne saken. Cladeus Petternoob Jonaskram osv har gang på gang kommet med saklige argumenter, mens du svarer som oftest med helt urelevante ting. Bloggen din var helt grei, men du trenger ikke å kritisere alle som er uenig med deg.


Siterer Kakashi sensei:
Haha, morsomste blogg kommentarer jeg har lest på lenge. Sier meg forsåvidt enig med Jonaskram på denne her. Du gir ikke akkurat et godt inntrykk av deg selv i denne bloggen.


Å nei, det er duoen som spyr ut selvfølgeligheter...
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Majesty: aldri hørt om MR obvious?

Nå er jo ikke dine ''frekke'' kommentarer så mye bedre.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Morkex:

Er det ikke lov å forandre seg nå????



Ja, de tidligere kommentarene var bullshit (fra meg)

Men på grunn av det jeg tidligere skrev kan jeg ikke forandre meg... ?

Forstår ikke helt logikken i kommentaren din her...

Beklager så mye at jeg forandret meg.
Eller no sånt

Lagt til 2010-07-07 19:04:
Er det forresten noen som vet om det er noen verdensrekord for lengste diskusjon på nettet?
xD
  • 0
Blaah, you just don't get it, do ya?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Lol

Vær så snill da: Utfyll det ekstremt tomme hodet mitt o mester

Jeg mener, siden jeg hadde liten hjerne når jeg ble født, må jeg jo ha det nå. Eller hva? ;)
  • 0
Siterer Morkex:
Blaah, you just don't get it, do ya?

Ville gitt opp nå, hvis jeg var deg. Enkelte individer er så bestemte på at de har rett at all fornuft i verden ikke ville hjelpe dem på rett vei.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Ja ja, seff.

Men ikke sant, du slenger grove fornærmelser, som ikke har en dritt med saken å gjøre i det hele tatt, etter alle som kritiserer bloggen din. Og plutselig bare stopper du og prøver å bruke uskyldig humor istedenfor, og forventer at alt skal være glemt?
Er ikke sånn ting fungerer, vettu. Nå synes nok flertallet av alle som har kommentert på bloggen her at du er en forbanna inkompetent drittsekk, og med god grunn.

Well well, you get the idea, right?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
ååååkei

Da er jeg forbannet med "the incompitent asshole" curse for alltid da eller... ?

Den hadde jo vært kjipern døøøøøø.
  • 0
Basicly, yeah.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Tøft...

Eller no sånt

Hey, vi runda nettopp 90 kommentarer karær!

Jipii
  • 0
Det skal jo være mulig å tilgi, men tror det fleste hadde fått litt mer respekt om du rett og slett bare innrømte at det skrev muligens var frekt og unødvendig. Nå er det jo en del andre her som også har skrevet en del frekke kommentarer.

Tror at etter som tiden går vil folk flest glemme denne tabben. Ingenting varer evig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har allerede sagt at det jeg skrev var bull, rett ovenfor.

Men jeg vil ikke legge meg helt flat så lenge det var såpass mange andre som skrev bullshit.

93 karær!

"Hæ?"

Jeg sa: 93 kommentarer!

"hva for noe med et fitte tre?"

Glem det! *sukk*
  • 0
zombiedeathray er dum i hodet. LOL

Men serr, jonaskram sitt innlegg er det eneste innlegg av alle disse 90-something kommentarene som ikke har masse flaming og møkkaord, men faktisk er skrevet på en rolig og konstruktiv måte. Det fortjener å bli svart på, og det innlegget klarte zombiedeathray selvfølgelig overse totalt.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Ånei, jeg er dum i hodet D:

Hva skal jeg gjøre nå D; buhu );

Litt vanskelig å svare på alt når det er såpass mye da x)

Hadde vært utrolig kos om du kunne sluttet å kalle meg dum OSV.

Ikke irriterende, men veldig unødvendig

Lagt til 2010-07-07 21:38:
@Morkex

Jeg synes de er veldig så voksne jeg ;D
  • 0
Til ettertanke, så har du fortsatt ikke svart meg, Zombie.

Ta deg tid til å enten tenke deg om, eller tid til å svare. Opp til deg.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
ELSKE DEG KJONASKRAM
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
ok, skal ta meg tid ;)
  • 0
Siterer theBannedZombiedeathray:
ok, skal ta meg tid ;)


The lolcow is preparing. Neida, fra spøk til alvor. JEg tror du kanskje blir bannet for å lage nye bruker TBZdr. Hadde jeg vært deg hadde jeg latt denne diskusjonen dø nå før du dummer deg ut igjen.
Nei men da så
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!