Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har vært så heldig å vunnet hele 3 koder til en Xbox 360- eksklusiv demo av det kommende actionskytespillet Kane & Lynch 2: Dog Days. Jeg vant 2 på Gamer.no (jeg registrerte meg 2 ganger for å være helt sikker på at jeg skulle vinne). I tillegg fikk jeg tak i en kode på en annen hemmelig side som jeg ikke vil røpe.

Jeg har allerede delt ut 1 kode på Spill.no og brukt den andre koden på meg selv. Så ettersom jeg ikke vet hvem jeg skal gi den 3 og siste koden tenkte jeg å lage en ørliten konkurranse.

Konkurransen går rett og slett ut på å svare på dette spørsmålet:

Hva er den største og første grunnen for at jeg ville kjøpe meg en Xbox 360?

Hint: Let i Xbox forumet i de 5 første trådene (klistremerke-/sticky trådene er ikke med).

Regler:

1. Kun et bidrag hver bruker.

2. Alle bidragene SKAL sendes over PM.
Brukere som legger bidraget sitt i kommentarfeltet blir diskvalifisert.

3. Konkurransen avsluttes 17:50 og en vinner blir trukket via random.org om det er flere som har rett svar og annonsert i denne bloggen 18:00. Vinneren får koden over PM.

4. Husk at dere også kan kommentere i kommentarfeltet. Men om det innholder bidraget blir du/dere diskvalifisert.

Demoen:

Demoen innolder et enspillerbrett fra historien og et flerspillerbrett som man kan spille 3 forskjellige moduser på:

(Tatt fra Gamer.no)

«Fragile Alliance» for åtte spillere - Her må spillere samarbeide om å få med seg størst mulig bytte på fire minutter. Du kan også forsøke å stikke av fra gjengen, og ta hele byttet selv. De som dør underveis gjenoppstår som politi, og må prøve å fakke de resterende.

«Undercover Cop» for åtte spillere- Samme konsept som Fragile Alliance, men politiet har sendt inn en muldvarp som skal forsøke å stanse røverne.

«Cops & Robbers» for tolv spillere - En lagbasert modus der røvere forsøker å beskytte byttet sitt mot politiet.

Lykke til!

Oppdatering: Det kan hende at jeg ikke klarer å annonsere vinneren på sekundet så det er bare å pepre F5 da klokken tikker 18:00.

Konkurransen er avsluttet og vinneren blir annonsert her 18:00.

Vinneren av konkurransen ble brukeren Eplemos. Koden og informasjon blir sendt på PM.

I tillegg ettersom det var mange som svarte rett brukte jeg random.org slik at det ble en rettferdig konkurranse.
  • 0
Jeg har lyst på demoen, men har desverre ikke fått spart opp nok penger til en Xbox 360 enda... SADFACE!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
*Slettet fordi jeg er blind *
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Godt tiltak fantomena
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg må vinne dette! Jeg vant ikke på gamer.no så nå ber jeg!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Damn, jeg vant ikke på Gamer.no
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Takk Bernt

Da er det rundt 1 time til konkurransen avsluttes og 1 time og 10 min til vinneren blir annonsert
  • 0
Godt tiltak dette her
*MacGyver Theme*
  • 0
Er så irritert over folk som deltar flere ganger på gamer.no sine konkuranser, selv deltok jeg, men vant ikke.
  • 0
Fu, jeg vant ikke.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Gratulerer, Eplemos!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
jeg ga bort min kode til Trackdeath siden jeg ikke har Xbox
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Takk! Har spilt gjennom singleplayern og må si jeg er imponert. Det spesielle kameraet gjør at det føles veldig ekte ut. Men det var ganske vanskelig da.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!