Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Fy... FY!

Dette blir en kort blogg for å lette på hjertet om en situasjon jeg er i.


Tidligere i kveld logget jeg stolt på Facebook-profilen min, for å forklare hvor jeg hadde gått på tur. Dessverre lot jeg siden stå uavlogget, og gikk for å se på Hvilket Liv på NRK.

Da jeg kom tilbake hadde dette skjedd:

Ny melding fra *** 20.00:
Hei^^
20.30:
Neivel, bare vær sånn du! Jeg hadde noe viktig å fortelle!
*** er avlogget

Hva i helvete!? Hva var det hun ville? Ja, det var faktisk en jente, og til og med hun som takket nei til et forhold tidligere!

Hva vil hun? Hun har ikke sagt hei til meg én gang siden skoleslutt, og plutselig hadde hun noe viktig å si! Jeg aner ikke hva hun ville meddele, men hvis det var noe viktig, skulle jeg virkelig ønske jeg ikke lot Facebooken stå på mens jeg var borte.

Må virkelig si at jeg er skuffet over meg selv...
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Haha... Dette var litt... drøyt. Hun kan da ikke forlange at du skal svare! -.-

Bare spør en annen dag!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Hun sa det nok bare for å gi deg dårlig sammvitighet, for at du ikke svarte henne når ho sa hei.
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Da sender du henne en melding via FB og forklarer hva som har skjedd og spør om hva var det hun ville fortelle

...og hvis hun da er sur etter det, så finnes mange fisker i havet som garantert passer for deg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ha ha
It's a man's obligation to stick his boneration in a woman's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation. - Eric Cartman
  • 0
er det ho jeg vet om?

Jeg får sånn hele tia... fikk 2 i dag på msn ... jeg glemte å logge av før jeg dro til sverige

JULIE Says
Heeeeeeeeiaaaaaaaa sørlæningen
JULIE Says
Javell bare vær sånn

Emilie Says
Hei Pus
Emilie Says
Svar da ?
Emilie Says
Jaja bare vær sånn da.

Det er alltfor normalt for meg
*MacGyver Theme*
  • 0
Det høres ikke så ille ut, bare spennende for hva hun ville fortelle deg
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Er bra og spille kostbar
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Hmm... Bare send en melding og undskyld deg eller noe. Pleier å hjelpe ;)
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Si hei til henne neste gang begge er på face, og spør hva hun ville snakke med deg om.

Problem solved! Og hvis hun fortsatt er sur på deg av på grunn av den lille greia, er hun ikke jenta for deg.
Love will tear us apart.
  • 0
..skuffet over deg selv?? Næh, har du vel ikke grunn til.

Syns ikke hun hadde noen grunn til å bli sur fordi du ikke svara...hjelpe meg..det må da gå an å være logga på uten at noen skulle bli sur.. Da er jo denne jenta..eh..teit..

Forresten..hvis det var så viktig det hun skulle si, kontakter hun deg nok igjen senere..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Hehehe, ja det er dumt at folk tror at livene deres sirkulerer rundt feisbukk og alle de andre chatte greiene som jeg ikke husker navn på.

Men ærlig talt, om det er noen jeg kjenner, og det er noe viktig så ringer jeg.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
OMG. Det er jo ikke så ille da!
Nei men da så
  • 0
Hvis det var noe viktig hun ville meddele, vil vel hun fortelle deg det senere? Slapp av, jenter er sånn. Hun vil være logget på en annen gang.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Jøss, lurer på hvor viktig det faktisk var når hun ville fortelle det via Facebook. Om det virkelig var så viktig, så kunne hun i det minste ringt...

Ah, sånn...btw. Hva om hun av en eller annen grunn kommer over denne bloggen? DA er du lite busted, ass.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bare forklar, ikke så vanskelig ;)
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Voldta henne. Problem solved!
  • 0
Haha, Flakey xD
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Navn på tre bokstaver...
  • 0
Flakey da . . .

Ingen dum ide
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Ada? Eva? Siv? ....Tom? Oo
Love will tear us apart.
  • 0
PMS? Vel du er ikke aleine. Ei jente jeg kjenner gjør akkurat det samme. Om jeg er AFK og hu snakker med meg så er det like:

"Hei"

"... neivel da!"

"Sorry, var borte"

"Nå vil jeg ikke si det"
  • 0
Fjortiser...
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Ehm, ring henne?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Bare fortell hu at du var borte da
Shut Up. Kick Ass.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!