Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Enda en toppliste. Fra meg denne gangen. Jeg har tenkt til å komme med flere slike «Topp 7»-lister utover sommeren, og jeg starter med de verste måtene å drite seg ut på. Her skal det nok finnes noe som alle og enhver kan kjenne seg igjen i, og det er bare til å innrømme hvilke DU har opplevd i kommentarfeltet under.

Topp 7, because i like to take three steps back.

7.

Du er mann. Du singel. Du er lege på Haukeland. Du er faktisk Kirurg... Og du er nekrofil! I hver alvorlige operasjon så «feiler» du, slik at du i ettertid kan fappe til det døde like. Du filmer også liket i etterkant, slik at du kan legge det ut på feil Tube-channel. Og det verste er at du slipper unna med det. Skam deg!

6.

Du er en maskert raner som robber en bank med hjelp av en gunner. Plutselig hopper en mann i 50-årene på deg og prøver og leke helt. Uten å tenke så drar du opp pistolen og skyter mannen i magen, og løper mot utgangsdøra. Du hører den skutte mannen bak deg si: «I'm your father». Du biter fem på, og snur deg brått. Du tar av maska, og kaster deg på kne ned ved siden av den skadde mannen. «Nooooooooooooooooo», roper du. «Høhø», ler mannen mens han harker blod. «It's just a clichè». Da går det opp for deg at mannen har lurt deg, og så braker politiet inn og henretter deg på stedet (I thought this was America)!

5.

Du spiller helt utrolig mye rollespill, og en dag blir du forelsket i en av karakterene i spillet. Du begynner å date personen hver kveld, og til slutt frir du. Du inviterer hele slekta til bryllup, og det er ikke et veldig stolt øyeblikk når du står på alteret med spillkontrollen i handa. Folk stirrer på deg, og du blir (nesten) maksimalt latterliggjort. Du bør heller ikke glede deg til bryllupsnatta...

4.

Du er på fyllefest på en transebar i Thailand, og avslutter natten med å bryte deg inn i den luksuriøse dyrehagen. Resten er uklart, men neste morgen våkner du opp ved siden av en svett og lopperik Orangutang... O´boy!

3.

Du er en Metal-elsker. Av den typen som maler seg i trynet, og har langt, sort og flassete hår. Du sitter og hører på Katy Parry. Og på toppen av det hele så sitter du faktisk og ser på Farmen, og da kan det vel ikke bli verre, eller? Jo, for du sitter faktisk og onanerer til Farmen, og tar helt av idet Gaute Grøtta Grav intrer. Og akkurat i det øyeblikket så braser kjæresten din inn i rommet og buster deg. Ikke et stolt øyeblikk..

2.

Du skal gifte deg. Dagen starter med at du styrter en litt for gammel boks med Makrell i Tomat.

DINGDINGDING! Dagens nøkkelord er tomat!

Anywho, dagen har som sagt kommet, og du står oppe ved alteret, fortsatt med den dårlige frokosten i magen. Bruden kommer opp, og i det presten skal til å vie dere, må du bare si: «Brb, skal bare på do en liten tur». Etter en god halvtime med old-school diaré, så er du på plass igjen. Og i det presten sier «Du kan nå kysse bruden», så oppdager du at det ikke blir noe kyss på deg, siden ånden din stanker av makrell... Og et hint av tomat (DINGDINGDING!!!)? Etter bryllupsnatten er du selvsagt utslitt og svett... Etter en lang anstrengende natt (alene) på toalettet! Dette er garantert noe av det flaueste du kan oppleve, og det kan hjemsøke deg til graven. En god grunn til å skamme seg!

1.

Nå har vi kommer ned til den aller siste. Det flaueste av det flaueste! Det man alltid skal skamme seg over! Og det verste er at dere alle sammen har opplevd det. Og siden noen sikkert vil lese slutten selv, så skal jeg ikke spoile den direkte for dere (that makes sense...). Spoiler: NUMMER EN: Tisse på seg. Tihi!

Neste gang: Topp 7: Måter å få varme i en elekstrisk ovn!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Godt jobba Nin-dude! Og denne kan absolutt ikke tolkes som en "skryteblogg".

Hvor tar du det fra? Skulle tro du snakker av erfaring....
  • 0
Hahahaha, sykt bra liste. Likte spesielt nummer 6 og nummer 3, haha. God jobb!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
I just wet my pants!
Decyfered!
  • 0
HAHAHAHA Digge parodiene dine
*MacGyver Theme*
  • 0
Når ble det flaut å tisse på seg?
  • 0
Haha, lo igjennom hele! Herregud, du er en av de mest kreative jeg vet om...!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Haha! Genialt
Shitting dick nipples
  • 0
"Du er en Metal-elsker. Av den typen som maler seg i trynet. Du sitter og hører på Katy Parry."

Det var bare en gang! *Skammer meg* :[

Uansett, en morsom blogg kompis! Jeg er stolt av deg!
  • 0
Genialt!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Herlig!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Utrolig godt å lese seg igjennom denne her! Hadde en slik stil på skrivinga for noen år tilbake jeg også, men den har sakte men usikkert blitt dårligere ettersom tiden hadde koset seg.

Uansett, dette er iallefall godt lesestoff!
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Inspirert av NC; Topp 7, because i like to take three steps back.
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Kjenner meg igjen på alle punkt.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Mener på det er Katy Perry, ikke Parry. Men, øh. Det er vel egentlig ikke så viktig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Du er en Metal-elsker. Av den typen som maler seg i trynet, og har langt, sort og flassete hår. Du sitter og hører på Katy Parry. Og på toppen av det hele så sitter du faktisk og ser på Farmen, og da kan det vel ikke bli verre, eller? Jo, for du sitter faktisk og onanerer til Farmen, og tar helt av idet Gaute Grøtta Grav intrer. Og akkurat i det øyeblikket så braser kjæresten din inn i rommet og buster deg. Ikke et stolt øyeblikk.. Jeg kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse av en metall-elsker, bare så det er sagt. Faen vi får mye juling.
  • 0
Hahaha, dette var kanon. Holdt på å le meg i hel, en perfekt måte å få litt liv i meg på LAN kvelden (som har blitt natt)
  • 0
hahahahahaha xD særlig 6 og 3 lo jeg meg ihjæl av
  • 0
Siden du fant opp disse her så syntes jeg at denne bloggen ble ganske kjedelig. Hvis du hadde opplevd dette derimot, så ville jeg si at bloggen hadde blitt en del bedre... (Men ikke SÅ mye)

Lagt til 2010-07-05 12:06:
Det jeg mente var topp 7 flaue øyeblikk fra DITT liv hadde blit bedre (ikke det at jeg aner hva du bedriver av flaue aktiviteter)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Dritmorsom liste! Elsket spesielt nr. 3!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Nummer seks var hysterisk. Nesten så jeg har lyst til å oppleve det en gang, men bare nesten. Fortsett med disse bloggene, med mindre du vil at det skal sprute kreativitet ut av PC-skjermen din (tro meg, det vil du ikke). Haha, jeg bare tullet, selvfølgelig går ikke det ann, er du eeh... mindre smart? Du må vel skjønne at du ikke på noen som helst måte kan bli skadet av disse bloggene, så det er bare å fortsette.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Yay, nytt cs_office morsomt-bilde i sammlingen min!

Hvis man har Black Metal-image, men hører på Katy Perry og onanerer til Farmen burde man bli sperret inne på psykiatrisk sykehus... gud...

Merkelig nok kan jeg ikke kjenne meg igjen på noen av disse
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Ikke jeg heller, men det finnes flere mennesker enn bare oss. Jeg tror at de som har gjort noe av det ikke er på GR fordi de er teite. Bare kule folk er på GR!
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!