Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vert en stund siden jeg har laget noen spillrelaterte filmer nå. Vert i millitæret ett år og har vert litt gidaslaus etter at jeg kom hjem igjen så har ikke blitt så mye fornuftig gjort i det siste.

Men nå er det pån igjen, og jeg har satt meg ned for å se litt nermere på den nye E3 traileren til fable 3.

Enkelte avdere husker kanskje at jeg gjorde en trailer analyse av black mesa for litt over ett år siden. Den var (som jeg skrev da) for det meste bare ett eksperiment fra min side for å se hvor lang tid og hvordan jeg skulle gå fram og lage en slik analyse. Resultatet ble heller dårlig.

Men frykt ikke, jeg har tatt den uhemede kjeftingen og trollingen deres til øret og har fokusert mer på faktisk innhold i denne.

Denne traileren viser riktignok ikke så mye nytt, men jeg er ganske sikker på at jeg har greid å skvise noe ut av den.

Hvis du tilfeldigvis har konto på GT så ikke glem og komenter og rate filmen :)

Her er trailer analysen
FABLE 3 E3 TRAILER ANALYSE
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Kuuult!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Pro, man! Dette var ikke crap! Du fikk meg til å åpne øynene mine mer rundt dette spillet Syntes det var bedre enn det GT lager!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Glad dere liker det
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Kudos for en kjempe god analyse, og selvfølgelig god kunnskap av redigering og video program(er)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!