Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mange har sikkert hørt om betaen til det kommende krigsspillet Medal of Honor fra EA. Medal of Honor som kommer i oktober i år skal gå fra den kjente med kjedelige 2. verdenskrig til moderne krigføring i Taliban og andre omgivelser.

Jeg har lenge lengtet etter den betaen og har hatt utrolig lyst på den. Fra å surfe over på flere forskjellige nettbutikker for å vurdere om jeg skal bestille spillet kun for å få betaen til å være med å flere forskjellige konkurranser. Men jeg har aldri hatt vinnerlykken. Og jeg har aldri ville ha bestilt spillet ettersom det kan oppstå problemer om jeg ikke likte betaen og ville avkrefte bestillingen.

Men for et par minutter siden skjedde det noe artig. Jeg skulle gå inn på min GMail (Google Mail) for å sjekke om jeg har mottatt noen nye e-poster. Og der ligger den. En mail fra Medal of Honor og EA som inviterer meg til å bli med i flerspillerbetaen på valgfritt plattform (PS3 eller PC).

Jeg er i lykkerus. Jeg vet ikke hvorfor jeg fikk denne herlige e-posten. Men jeg tenker meg at det er fordi jeg svarte ja for å motta nyhetsbrev.

Så jeg vil da anbefale alle å gå til e-posten du/dere registrerte med på EA sine sider og håpe det ligger en invitasjonskode.

Om dere ikke har fått noe beta så registrer e-posten adressen deres her http://www.bestbuy.com/site/Video-Games/PlayStation-3-PS3/abca
t0703000.c?id=abcat0703000
og vent i opptil 60 min.

See you on the battlefield!
  • 0
Nyt det! Det er deg væl unt!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
[reklame]

Alternativt forhåndsbestill på gamezone.no, så får du betakode av oss!

[/reklame]
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Fikk også en beta-kode i dag, holder på å laste ned spillet nå. Må si jeg gleder meg litt.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Hva spiller du på?
  • 0
PC regner jeg med, enten det eller PS3.

Takk for tipset fantomena, jeg registrerte meg der nå.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Takk for liken til Best Buy fantomena, skal laste ned betaen umiddelbart.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har nå til sammen 4 koder nå. 1 fra EA selv og 3 fra BestBuy. Jeg har brukt den fra EA og 1 fra BestBuy på meg selv slik at jeg kan spille betaen både på PS3 og PC

Den andre fra BestBuy blir jeg å bruke når Xbox betaen blir tilgjengelig. Og den tredje fra BestBuy blir jeg å gi bort

So stay calm for kanskje allerede i morgen vanker det en liten beta konkurranse

fattigmann og Tyranus: Værsågod Bare hyggelig å hjelpe folk som ikke vil bestille slik som meg for å være skeptisk til et spill.
  • 0
Hmm, når man registrerer seg der, får man kun betanøkkel til PS3? Eller er det en til PC også? Er du sikker på at det vil bli en Xbox nøkkel, som også kommer til å bli tilsendt til deg hvis du registrerer deg i BestBuy?

Lagt til 2010-07-05 19:40:
Har nemlig veldig lyst på, men har kun 360 xD
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Tusen, tusen takk for tipset! Hvilken konsoll er det til, eller kan man velge det selv?
Type here.
  • 0
Ikke for å sette en demper på stemningen, men jeg fikk denne betaen bare ved å ha Bad Company 2! Likte ikke spillet thåu; det frøs det ca hvert 5 minutt, og våpnene føltes ikke gode nok til kokurranse mot de store gutta!
  • 0
LeZimen og Track Death: Når man får koden på mailen man skrev til BestBuy går man innpå medalofhonor.com/beta og der logger man aller først inn på siden med EA profilen du bruker.

Når man har logget inn skriver man inn koden man fikk og da VELGER MAN HVILKEN PLATTFORM MAN VIL HA BETAEN PÅ (ja, jeg bruker caps lock med vilje). Når man har valgt hvilken plattform for eksempel Xbox 360 så får man en kode for 360en.
  • 0
Ah, tusen takk for informasjonen! Setter deg opp på krypinnet mitt som anbefalt når jeg har fått betaen!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Creds til meg som ga deg BestBuy-linken, hehe
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
matsb96: Jepp.

NOEN SOM KAN GI MATSB96 SIN 4 STJERNE HER?
  • 0
Matsb96: ga*
  • 0
Bare glad jeg kunne hjelpe jeg
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Tusen takk fantomena.
BTW matsb96, jeg stemte positivt på deg
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Taliban er ikke et sted
  • 0
Jeg greier bare å ha betaen på ett format, men jeg har to koder fra bestbuy
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
En stooor takk i fra meg Fantomena, takk
  • 0
Immah playin' on teh PC! Har fått spilt i noen timer, tis quite awesome!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Registrerte meg på den siden nå... venter spent
Just kill him with your awesome
  • 0
Det kan ta opptil 60 min før man får koden på mail.

BioBouy: Jeg har aldri vært så god i Geografi. Det er sikkert grunnen for at jeg fikk 6 i Sam.fag i 2. termin.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!