Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Håper da ikke det. Om bungie kommer med enda et halo spill etter Reach, så gidder jeg ikke kjøpe det uansett hvor bra det blir.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vi faar naa se , kan v're det de gir seg etter Reach eller det kan v're de fortsetter.
Men kan ikke si at jeg har saa lyst og kj;pe noen mer fra Bungie etter de gikk til activision...

Men jeg vil tro at Halo serien enda ikke er ferdig med tanke paa hvordan halo 3 endte...
Saa det maa nok en film eller spill til for og ende det helt.
...
  • 0
Nei jeg kan garantere for at jeg har spilt halo. Men jeg ser bare ikke hva som gjør det så utrolig bra.
Nei men da så
  • 0
Å støtte Activision er det siste jeg gjør. Da selger jeg heller sjelen min til EA først.

Men bEICHMANN, hva gjør det dårlig?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det er ikke noe som er dårlig men jeg syns aldri det blir så utrolig bra med adrenalinet i taket. Jeg greier feks ikke å engasjere meg i historien. Jeg syns the covenant er en kjedelig fiende å slåss mot og det eneste som er virkelig gøy er gravityhammer på grunts.

MIN MENING
Nei men da så
  • 0
Hvilke skytespill liker du da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vel det er jo egentlig ikke storyen folk gaar etter naar de spiller Halo. For meg personlig er det multiplayeren som gj;r Halo bra
Et godt bevis paa det er de gamerne som fortsatt spiller Halo 3 online til denne dag.
...
  • 0
Øh, jeg spiller Halo for historien, settingen og gameplayet i singelplayeren. Liker at det er en enkel men også kul story.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
meh syns ikke den er noe spesiel egentlig

Greit nok at vi ble saa og si bombadert med reklamer fra 3eren om at vi skulle avlsutte kampen, og kan inr;mme at det funket som pokker for jeg hadde virkelig virkelig lyst og avslutte den kampen

Men etterpaa var det mer liksom..meh ferdig med den saken...trodde jeg ODST here i come Reach here i come again

Men det er fortsatt multiplayeren som faar meg til aa spille Halo igjen og igjen. ogsaa Red vs blue seff
...
  • 0
Jeg tror dere har misforstått litt når det gjelder hovedpersonen i Reach. Med mindre hukommelsen min er på snærktur, skal jeg-personen ha egen stemme, enten man velger å spille gjennom som mann eller dame. Mislikte Rookie av samme grunn som Kraken, men som sagt er jeg veldig sikker på at det ikke vil bli nok en stum "supersoldat".

Betaen var i mine øyne veldig bra, selv om jeg følte at dette berømmelige "noe" manglet. Utifra det jeg har lest i Bungies ukentlige oppdateringer, virker det som om de har tilsatt nok noe for min del, og enda har vi ikke fått vite alt. (Matchmaking i) Firefight, forbedret Forge, Race-mode i multiplayeren og enorme forventninger til campaignen, er noe av det som gjør at jeg gleder meg ekstremt mye til dette spillet, og jeg kan ikke akkurat si at jeg har grunn til å være kritisk enda.

Fin blogg.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Det ser utrolig kult ut, dumt at det ikke er på PS3. Men om jeg får klørne i X360 Slim er dette garantert et kjøp.

Men anyways, flotters blogg!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Morkex:
Ja det er grantert verdt et kjøp^_^
thanx

Nye tillegs ting er blitt avslørt i en ny red vs blue episode!

Ny armor lock: dummy hologram, plus den geniale banen fra halo 2 blood gulch er tilbake større og bedre en noen sinne!
se link for mere

http://xbox360.ign.com/dor/objects/14276699/halo-project/videos/
haloreach_trl_deja_view.html
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!