Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har sett at flere sider har begynt eller er tomme av Medal of Honor betakoder. Men jeg har vært så heldig å fått tak i en dunke betakoder før sider som BestBuy og Fileplanet har begynt eller går tomme for betakoder.

Jeg har gitt og servert betakoder til brukere som ikke har fått betaen i et par dager nå. Og ettersom jeg enda ser brukere som ikke har fått tak i noen koder bestemte jeg meg nå til å lage en liten konkurranse der man kan vinne betaen.

Så heldig som jeg har vært har jeg 4 koder til jeg kan gi ut.

Det eneste dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar nedenfor der dere skriver at dere vil være med i konkurransen og HVORFOR du fortjener å vinne en betakode. Enklere blir det ikke.

Jeg trekker de 4 vinnerne gjennom random.org

Regler:

1. Du MÅ si at du vil være med og ha en begrunnelse hvorfor du vil være med. De som ikke gjør det blir ikke med i konkurransen.

2. Kun 1 bidrag hver deltaker.

3. Bidraget SKAL leveres i kommentarfeltet, ingen smisking er lov. Det er heller ikke lov å sende bidraget over PM.

Konkurransen avsluttes 19:30 og vinneren annonseres 19:40. Vinnerne blir annonsert i denne bloggen.

Konkurransen er nå ferdig. Vinnerne blir annonsert i en ny blogg rundt 19:40.

Vinnerne får koden og instruksjoner ov PM.

Lykke til!
  • 0
Jeg har lyst på en betakode fordi at jeg har lyst til å ha betaen på en PC og i tillegg til PS3
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Siden E3 har jeg vært veldig forhåpningsfull til dette spillet. Derfor ble jeg ekstremt glad da jeg hørte at man kunne få tak i en Beta.

Så var det tid for å bli lei seg. Jeg hadde nemlig fått en kode, og trengte bare å dra til en side for å få selve Beta-koden. Og der var problemet. Jeg hadde ikke registrert EA-kontoen min som over 18 år. Og da var det umulig å få tak i beta-koden.

Jeg prøvde å slette kontoen min, og få sendt inn nytt passord, for det hadde jeg glemt, men ingen verdens ting skjedde. Hvorfor det? Fordi EA sine servere er helt fu*ked up! Så nå er jeg VELDIG irritert!!
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Jeg har allerede en betakode til PC, men har skikkelig lyst på en til så jeg kan spille betaen på PS3 med min BFF, JonasKram <3
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Er dette en beta kode kun til PC og PS3?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg har lyst å være med i betaen fordi jeg liker krigsspill. siden spillet ble annonsert har jeg hold me litt oppdatert på det, og når jeg fikk vite at dice skulle lage multiplayern fanget interessen meg litt. spesielt siden battlefield er favoritt serien min. og etter å ha sitt trailere og slike ting synes jeg det virket ganske kult. eg prøvde selv å få tak i beta-key men eg va for seint ute.... og vist jeg får prøvd betaen blir jeg også sikrere på om eg skal kjøpe spillet eller ei.
  • 0
Crazy Eyed Gamer93: Betakoden fungerer til PC, PS3 og X360. Bare at X360 betaen er forsinket.
  • 0
Kjempeflott tiltak fantomena
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bernt Erik: Takk Måtte jo gjøre noe med de 4 siste kodene jeg hadde
  • 0
  • Play
  • Play
Jeg vil ha betakode fordi eg vil vite om flyttbaren min vil kunne takle spillet Det ville også vært awesome om eg kunne hatt mulighet til å spille med kameraten min, som ikke har PS3.
  • 0
Jeg vil være med i konkuransen fordi jeg er veldig skeptisk til multiplayer biten av spillet. Betaen vil kunne hjelpe meg å bestemme om jeg skal kjøpe spillet eller ikke, ettersom det er multiplayer som selger meg.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg vil gjerne ha en Betakode fordi jeg ønsker å få testet spillet på konsoll, for er usikker på om det er bedre / dårligere enn på PC. Er også ekstremt i tvil om jeg skal skaffe det til konsoll eller PC, så en betakode så jeg får spilt det på PS3 hadde vært til stor hjelp. Og det faktum at jeg har gledet meg til dette spillet siden de første bildene.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Jeg ønsker en betakode fordi jeg kjeder meg. Ja, du hørte riktig. Til nå har denne sommerferien vært en skuffelse og å få bli med på betaen til Medal of Honor hadde kanskje gjort at jeg ikke hadde kjedet meg hele tiden.

Det er også veldig mange gode spill som kommer til høsten og om jeg ikke får et positivt inntrykk av spillet i form av en beta eller en demo, så kommer det beklageligvis til å bli nedprioritert.

Uansett så vil jeg si at dette er et veldig godt tiltak av deg fantomena. Dette er ikke ment som smisk, men jeg syns du fortjener skryt når du kommer med slike hyggelig konkurranser.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg vil ha en betakode fordi jeg trenger noe å glede meg til nå som jeg er i verdens verste sommerjobb. Jeg fortjener en siden jeg gav en hundrelap til en tigger en gang ^^
  • 0
Crazy kraken: Bare registerere på de to sidene der. Det går ikke tomt Så får du kode idag. Nå.
  • 0
Jeg fortjener nok ikke beta koden nei... Er passe sikker på at det er noen andre her på GR som fortjener den mer. Men syntes alikevel jeg har en god sjangs etter som jeg har VELDIG mye tid til å legge i betaen, og det avgjør om jeg kommer til å åpne lommeboka for å kjøpe det når den tid kommer ut.
why so serious?
  • 0
Jeg vil ha beta kode fordi jeg vil game noe nytt. Det eneste jeg har nå er Fallout 3, og jeg har gama det i 40 timer, så jeg vil ha noe nytt. Dårlig grunn, I know, men det er det eneste jeg kommer på. Dessuten tror jeg multiplayer er awesome.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Yrcekauq: Det dumme er at BestBuy og FilePlanet nesten ikke har flere betakoder. Mange har registrert seg flere ganger uten å få kodene sine. Derfor laget jeg denne konkurransen
  • 0
  • Ine
  • Ine
Fikk en på mail, jeg. Av EA. Nåvel, kanskje jeg laster den ned.
Riddle me this
  • 0
Ine Lofthus: Grattis
  • 0
Jeg vil gjerne ha/vinne beta coden fordi jeg ikke har noe annet å gjøre. Alle vennene mine er borte på ferie. Call of duty er jeg lei av, så Medal of Honor hadde vært ett kjempe fint innslag nå.
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Pga noen misforståelser avsluttes konkurransen 19:30 og vinnerne trekkes 19:40.
  • 0
1. Jeg mener at de som allerede har en beta tilgjengelig på hvilken som helst konsoll ikke bør få en ny fordi "de vil teste det ut på andre konsoller".
2. Det er vel egentlig ingen større grunn for meg til å få en kode enn andre, men som de fleste har jeg veldig lyst til å teste ut spillet før jeg evt. kjøper det.
3. Jeg prøvde som du sa å lage en bruker på BestBuy, men det funket ikke..
Just kill him with your awesome
  • 0
Veldig godt tiltak Fantomena
Jeg vil ikke være med ettersom jeg gjorde som deg å sikret meg noen ekstra koder.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!