Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette blir enda en kort blogg full av skamløs selvpromotering.

Jeg har nå sett meg lei på den gamle PM logoen. Som du kan se HER ---------------------------------------------------------->

Jeg ville lage en logo som bedre passet til navnet putemonsteret. Noe den gamle forsåvidt ikke gjorde.

Så jeg tenkte hva passer vel bedre som logo til putemonsteret enn... (trummerull).. ett putemonster! ikke dårlig, hva? Min nytenkning sjokerer selv meg til tider.

Jeg kjører 2 versjoner for bedre å skille mellom mine gaming (rød versjon) relaterte videoer og bilder, og resten av det jeg legger ut.

i tilleg har jeg også laget en ny youtube kanal, hvor jeg vil poste de gaming relaterte videoene mine fra nå av.

ThePillowMonster var desverre tatt, så derfor ble det: http://www.youtube.com/user/cushionmonster Istede.

Jeg har alerede lastet opp Fable 3 trailer analysen, så nå kan du se den i 720p.
her:
FABLE 3 E3 TRAILER ANALYSE 720p

Den er også fremdeles oppe på gametrailers for de som foretrekker det:
GAMETRAILERS FABLE 3 ANALYSE

Så nå, hva synes dere?

Fortell meg gjerne hvilken av dem du liker best. Personlig liker jeg den grønne. :)
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Proff logo! Utrolig stilig!


Har sett analysen, må si meg imponert!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Awesome! Må dog nevne at jeg forbinder deg med fargen rød. Men-men; kul var den nå i allefall
Riddle me this
  • 0
Ine Lofthus
"Awesome! Må dog nevne at jeg forbinder deg med fargen rød. Men-men; kul var den nå i allefal"

Ja, nå som du sier det tror jeg at jeg vil holde gaming logoen rød (skal fikse bilde nå), for å holde gaming film/bildene og resten av det jeg legger ut separert.

men får ikke gjort noe med logoen på videoen, fåreløpig.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
  • Ine
  • Ine
Så videoen nettopp, og jeg må si at det var ganske så godt gjort! *Subscribe*
Riddle me this
  • 0
Nice logo! Subscribet også
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Logoen ble jo kjempebra!
Meget kreativt, og sluttresultatet ble imponerende.

Godt jobbet! :]
Hei.
  • 0
Likte den vanlige best.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Likte den nye gaming logoen kjempegodt! Så den faktisk før denne bloggen da jeg så Fable 3 analysen din på Gametrailers. Bra analyse også! Aner jeg en liten Fable fan i deg?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Du er dritgod i redigering Jeg syns selv at den logoen med puta var best, og kanskje best i rød?
Bruker du Photoshop?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Crazy Kraken skrev:
"Likte den nye gaming logoen kjempegodt! Så den faktisk før denne bloggen da jeg så Fable 3 analysen din på Gametrailers. Bra analyse også! Aner jeg en liten Fable fan i deg?"

Det aner du rett i. Har vert fan siden det første spillet. Glad du liker logoen og analysen.

Jonskja skrev:
"Du er dritgod i redigering Jeg syns selv at den logoen med puta var best, og kanskje best i rød?
Bruker du Photoshop?"


Takk takk. Ja jeg brukte photoshop. Selvom Adobe Illustrator kanskje er bedre til en slik jobb som det her. Har bare ikke tatt meg tid til å lære meg illustrator ordentlig enda.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Not bad, imponerende bruk av photoshop her
...
  • 0
Jeg elsker deg og din logo. Men jeg føler ikke helt gjensidighet i forholdet vårt, elsker du meg og min Dio avatar?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Slemrumpe til de grader, logo og film.
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!